To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-18
Kraków: Dostawa aparatury oraz narzędzi medycznych - według 2 pakietów
Numer ogłoszenia: 404906 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335930 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury oraz narzędzi medycznych - według 2 pakietów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury oraz narzędzi medycznych - według 2 pakietów, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie część zamówienia stanowią poszczególne pakiety od 1 do 2. 4.Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowią pakiety od 1 do 2. 5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 zostaną odrzucone. 6.Okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
- Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31989,00
Oferta z najniższą ceną: 31989,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31989,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIM Sp. z o.o., ul. Puławska 45B, Piaseczno, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30427,05
Oferta z najniższą ceną: 30427,05 / Oferta z najwyższą ceną: 30427,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa mięsa czerwonego, drobiowego, wędlin i tłuszczy zwierzęcych
- Dostawa warzyw i owoców
- "świadczenie usługi całodobowego dozoru oraz bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie w okresie od 01.01. 2025 do dnia 31.12.2025"
- "Świadczenie usług porządkowo-czystościowych w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej (...) i na wydzielonym terenie (...) w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Dostawa reometru dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.36.2024)
- Szkolenia dla Liderów Klubów Małopolskiej Pieczy Rodzinnej
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa APARATURY i SPRZĘTU MEDYCZNEGO dla Pracowni Endoskopii Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
- Dostawa zestawów do pomp dwukanałowych, papierów rejestracyjnych, opasek identyfikacyjnych, pojemników na odpady oraz innych wyrobów medycznych
- zakup stołu do pionizacji oraz holtera i aparatu EKG dla SPZOZ w Sanoku
- Nabycie sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji SP ZOZ w Hrubieszowie
- ZP 37/24 Dostawa sprzętu i aparatury dla Oddziału Dermatologii.
- Dostawa regulatorów próżni (I)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.