Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-04
Trzcianka: zakup wyposażenia do Działu Zbiorów Specjalnych, sprzętu informatycznego dla osób niewidomych i niedowidzących
Numer ogłoszenia: 404918 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy im. K. Iłłakowiczówny , ul. Sikorskiego 22, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 67 216 33 59, faks 67 216 33 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-trzcianka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.biblioteka-trzcianka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wyposażenia do Działu Zbiorów Specjalnych, sprzętu informatycznego dla osób niewidomych i niedowidzących.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do Działu Zbiorów Specjalnych, sprzętu informatycznego dla osób niewidomych i niedowidzących. Zakup obejmuje m.in. komputery, oprogramowanie i sprzęt specjalistyczny dla osób niewidomych. (zał. Specyfikacja techniczna dotycząca sprzętu, oprogramowania, montażu), rozbudowa sieci komputerowej i elektrycznej (zał. specyfikacja techniczna dotycząca rozbudowy sieci komputerowej i elektrycznej, kosztorys ofertowy - rozbudowa sieci elektrycnej). Zakup mebli m.in biurka i krzesła oraz meble do prezentacji i przechowywania sprzętu. (zał. specyfikacja techniczna dotycząca mebli).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 33.19.62.00-2, 48.90.00.00-7, 39.00.00.00-2, 30.23.00.00-7, 51.61.10.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - niespełnia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (pkt 3 SIWZ) na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - niespełnia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (pkt 3 SIWZ) na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - niespełnia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (pkt 3 SIWZ) na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - niespełnia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (pkt 3 SIWZ) na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - niespełnia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka-trzcianka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy, ul. Sikorskiego 22 64-980 Trzcianka i na stronie www.biblioteka-trzcianka.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 15:00, miejsce: Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Trzcianki, 64-980Trzcianka, ul. Sikorskiego 22, sekretariat pok. 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie realizowana z dofinansowaniem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programów Operacyjnych - Infrastruktura Kultury.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wyposażenia do Działu Zbiorów Specjalnych, sprzętu informatycznego dla osób niewidomych i niedowidzących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego i specjalistycznego montaż sprzętu, rozbudowa sieci komputerowej i elektrycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 48.90.00.00-7, 51.61.10.00-8, 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wyposażenia do Działu Zbiorów Specjalnych, sprzętu informatycznego dla osób niewidomych i niedowidzących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
- Pielęgnacja drzewostanu oraz terenów zielni na terenie gminy Trzcianka
- Profilowanie dróg
- Usługa ochrony przeciwpożarowej lasów - pełnienie dyżurów w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym w JRG w Trzciance wraz z dyżurem samochodu patrolowo gaśniczego z kierowcą na 2025 i 2026 rok
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa subskrypcji i wsparcia oprogramowania biurowego Microsoft 365 na okres 12 miesięcy dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa budynku remizy OSP w Kwielicach
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
- Dostawa sprzętu i uruchomienie kompletnego systemu studia podcastowego wraz z adaptacją pomieszczenia przeznaczonego na studio
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.