eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacławiczkiWymiana pokrycia dachowego i docieplenie stropu kościoła w Racławiczkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Racławiczki: Wymiana pokrycia dachowego i docieplenie stropu kościoła w Racławiczkach
Numer ogłoszenia: 404938 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzymskokatolicka Parafia św. Marii Magdaleny w Racławiczkach , ul. Plebiscytowa 5, 47-370 Racławiczki, woj. opolskie, tel. 077 4668431, faks 077 4668431.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raclawiczki.ovh.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego i docieplenie stropu kościoła w Racławiczkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego i ocieplenie stropu kościoła w Racławiczkach ul. Plebiscytowa 5, dz. Nr 722, k.m. 3 obręb Racławiczki. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków województwa opolskiego pod numerem 1066/66. W ramach zamówienia należy rozebrać stare pokrycie dachu, przemurować kominy cegłami klinkierowymi - 4,25 m3; wykonać izolację cieplną stropu z wełny mineralnej o grubości 18 cm - 335,6 m2, odgrzybić istniejącą więźbę dachową poprzez dwukrotne powlekanie powierzchni preparatami solnymi metodą smarowania - 769 m2; pokryć dach nową dachówką ceramiczną karpiówką - 769 m2 oraz wykonać obróbki blacharskie wraz z orynnowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiące załączniki do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, w tym: - winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania określonych warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o niżej wymienione wymagane dokumenty i oświadczenie, wg. formuły : spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz robót budowlanych- na załączniku nr 3 do SIWZ-zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce ich wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie lub remoncie dwóch dachów z dachówki o powierzchni nie mniejszej niż 750 m2. każdy. Wykonawca winien załączyć dokument/ty potwierdzające, że wykazane roboty, obejmujące zakres jak wyżej, zostały wykonane należycie. 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w załączonym do oferty wykazie osób wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. Wymaga się, aby wykonawca wykazał -na załączniku nr 4 do SIWZ-, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wykaże się doświadczeniem zawodowym, tj. kierowaniem przynajmniej jedną robotą budowlaną przy zabytkach nieruchomych - zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004r.-Dz. U. Nr 150,poz. 1579- w spr. prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych Ponadto wymaga się, aby kierownik budowy przedstawił aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł., wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1.1 zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 1.2 Dokumenty, o których mowa w pkt. a i c, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. b, winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w terminach o których mowa w pkt. 1.2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raclawiczki.ovh.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rzymskokatolicka Parafia p.w. Św. Marii magdaleny w Racławiczkach ul. Plebiscytowa 5; 47-370 Zielina.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 15:00, miejsce: Kancelaria Parafialna w Racławiczkach ul. Plebiscytowa 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt wsppółfinansowany jest w ramach działania 313,322,323 Odnowa i Rozwój Wsi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.