To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-18
Kraków: Dostawa zestawu do rejestracji i analizy sygnału EMG dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.Sprawa znak: DZP/CM/242/3-109/ZP/12
Numer ogłoszenia: 404954 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194917 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu do rejestracji i analizy sygnału EMG dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.Sprawa znak: DZP/CM/242/3-109/ZP/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do rejestracji i analizy sygnału EMG dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.Zestaw z 8 kanałami z bezprzewodowym (telemetrycznym) połączeniem pomiędzy jednostką centralną a jednostką pacjenta. System rejestrujący sygnał EMG z 8 wejściami analogowymi do rejestracji EMG z możliwością synchronizacji sygnału z innych źródeł. W zestawie: jednostka pacjenta, karta do zbierania sygnału wysyłanego z jednostki pacjenta, 8 przedwzmacniaczy do rejestracji sygnału (w tym jeden z elektrodą neutralną), oprogramowanie do rejestracji i analizy danych MR XP Protokoły Kliniczne.Parametry techniczne i warunki wymagane oraz punktowane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji z 2012r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika.2.Instalację i uruchomienie.3.Przeprowadzenie szkolenia z obsługi zestawu dla 2 osób.4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji.6.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego w każdym rozpoczętym roku gwarancji.7.Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji.8.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji:a)czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie b)wymagany termin naprawy do 10 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady.W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na własny koszt zastępczego zestawu lub zastępczego elementu zestawu parametrach nie gorszych niż zestaw/element naprawiany (na czas naprawy), c)trzykrotna naprawa zestawu/tego samego elementu zestawu, będącego przedmiotem umowy lub sumaryczny czas napraw przekraczający trzy miesiące w okresie gwarancji kwalifikuje zestaw/element do wymiany na nowy, przez Wykonawcę i na jego koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.13.00 - Elektromiografy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Technomex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szparagowa 15, 44-141 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59722,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57407,41
Oferta z najniższą ceną: 57407,41 / Oferta z najwyższą ceną: 57407,41
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.