Ogłoszenie z dnia 2012-10-18
Gorzów Wielkopolski: Remont i przebudowa instalacji wodociągowej ppoż. w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego 9
Numer ogłoszenia: 404974 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wlkp. , ul. Teatralna 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7216012, faks 095 7216012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa instalacji wodociągowej ppoż. w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego 9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie wykonania: 1) Remontu instalacji wodociągowej ppoż. w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego 9 - I etap. 2) Przebudowy instalacji wodociągowej ppoż. w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego 9 - II etap. 2. Remont instalacji wodociągowej ppoż. w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego 9 - I etap. Opis remontu do realizacji w I etapie: 2.1. Zakres robót remontowych: - wymiana hydrantów d: 52 na d: 25 z wężem półsztywnym, - wymiana filtru d: 65 na d: 80 na instalacji wodociągowej za wodomierzem, - wymiana przewodów z rur ocynkowanych w piwnicy budynku. - sprawdzenie działania istniejącego zestawu hydroforowego ppoż. 2.2. Materiały i urządzenia: - przewody: należy wykonywać z rur stalowych wg PN-74/H-74233 ocynkowanych, łączonych ze sobą na gwint za pomocą złączek staliwnych ocynkowanych, - hydranty d: 25 z wężem półsztywnym L=20m, - armatura odcinająca: typowe zawory kulowe mufowe d: 80 PN10, - filtr siatkowy mufowy lub kołnierzowy DN 80 Kvs=107.8, - zawór zwrotny : klapowy mufowy DN 80 PN 10, - istniejący zestaw hydroforowy: typ ZH.ICL/PP 2.10.20/0.75kW INSTALCOMPAKT o następujących parametrach: Q=18m3/h ( 5dm3/s ) dH= 18 m (minimalne ciśnienie gwarantowane w sieci przez PWiK sp z o.o. wynosi 0.5 MPa). 2.3. Roboty budowlane: Wszystkie roboty budowlane, towarzyszące robotom związanym z remontem instalacji wodociągowej, należy wykonać wg powszechnie stosowanych technik i odtworzyć do stanu pierwotnego. W pomieszczeniu zestawu hydroforowego na wszystkich przejściach istniejących przewodów przez ściany należy wykonać przejścia ppoż. EI120 (system uszczelnień ppoż. przewodów instalacyjnych przez ściany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). 3. Przebudowa instalacji wodociągowej ppoż. w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego 9 - II etap. 3.1. Zakres robót związanych z przebudową: - wykonanie pionu d: 80 oc wraz z podłączeniem do istniejącej inst. ppoż. w budynku, - wymiana przewodów d: 80 z rur ocynkowanych w piwnicy budynku wg części rysunkowej, - montaż zaworów hydrantowych d: 52 na każdej kondygnacji wg części graficznej, - sprawdzenie działania istniejącego zestawu hydroforowego ppoż. wraz ze sprawdzeniem wydajności zaworów d: 52. 3.2. Materiały i urządzenia: - przewody : wykonywać z rur stalowych wg PN-74/H-74233 ocynkowanych, łączonych ze sobą na gwint za pomocą złączek staliwnych ocynkowanych, - zawory hydrantowe d: 52 umieszczone w skrzynkach zawieszanych. 3.3. Roboty budowlane: Wszystkie roboty budowlane, towarzyszące robotom związanym z przebudową instalacji wodociągowej, należy wykonać wg powszechnie stosowanych technik i odtworzyć do stanu pierwotnego. W pomieszczeniu zestawu hydroforowego na wszystkich przejściach przewodów przez ściany należy wykonać przejścia ppoż. EI120 (system uszczelnień ppoż. przewodów instalacyjnych przez ściany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a. Przedmiar robót aktualizacja. Remont instalacji wodociągowej p.poż w Domu Studenta (branża sanitarna) [dotyczy etapu I] b. Specyfikacje techniczne. Remont instalacji wodociągowej p.poż w Domu Studenta [dotyczy etapu I] c. Projekt wykonawczy.Remont instalacji wodociągowej p.poż w Domu Studenta [dotyczy etapu I] d. Przedmiar robót aktualizacja. Przebudowa instalacji wodociągowej p.poż w Domu Studenta (branża sanitarna) [dotyczy etapu II] e. Specyfikacje techniczne. Przebudowa instalacji wodociągowej p.poż w Domu Studenta [dotyczy etapu II] f. Projekt budowlany. Przebudowy instalacji wodociągowej p.poż w Domu Studenta [dotyczy etapu II] Termin wykonywania I etapu : 40 dni od dnia podpisania umowy, Termin wykonywania II etapu: do 31.07.2013 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia w przypadku: a)Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. b)Wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji umowy. c) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 66-400 Gorzów Wielkopolski., ul. Teatralna 25 pok. nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 66-400 Gorzów Wielkopolski., ul. Teatralna 25 pok. nr 18 Kancelaria Główna, w terminie do dnia 05.11.2012 r. do godz. 10.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.