Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Kielce: dostawa fartuchów lekarskich, ubrań lekarskich, obuwia profilaktycznego ( drewniaki) obuwia profilaktycznego damskiego i męskiego skórzanego
Numer ogłoszenia: 40509 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, fax (041) 361 58 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fartuchów lekarskich, ubrań lekarskich, obuwia profilaktycznego ( drewniaki) obuwia profilaktycznego damskiego i męskiego skórzanego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiot zamówienia stanowi dostawa fartuchów lekarskich, obuwia profilaktycznego damskiego i męskiego skórzanego szczegółowo określonych w załączniku nr1- pakiet nr1, pakiet nr2, pakietnr3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który spełni wymagania zawarte w ustawie i specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art24 ustawy należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar art.24 ust.1 i2 ustawy. Oświadczenie stosownie do wymogów art.36 ust.4 ustawy dotyczące podwykonawców. Oświadczenie w trynie art.44 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów,jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane(rozp.Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r,Dz.U. nr 87,poz.605)Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy przedstawić musi umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. w/w dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda informacji banku lub SKOK w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzeni że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego : oświadczenie wykonawcy iż oferowane produkty będące przedmiotem zamówienia odpowiadają określonym normom jakościowym, oferta będąca oświadczeniem woli wykonawcy, podpisane załączniki, dostarczenie próbek zgodnie ze specyfikacją,- próbki podlegają zwrotowi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarantowanej niezmienionej ceny - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2 Pawilon A, pokój 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2, Pawilon A, pokój 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: fartuchy i ubrania lekarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuchy i ubrania lekarskie damskie i męskie wykonane z elanobawełny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarantowana niezmienność - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obuwie profilaktyczne ( drewniaki).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie profilaktyczne skórzane zakryte palce, drewniana podeszwa, kolor biały.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarantowana niezmienność - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obuwie profilaktyczne damskie i męskie skórzane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie profilaktyczne damskie z wkładką przeciwpotną, podeszwą antypoślizgową, obuwie męskie skórzane.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarantowana niezmienność - 10
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Ludomira Różyckiego w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Zakup stołu operacyjnego do zabiegów ortopedycznych z wyposażeniem dla potrzeb Kliniki Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- MODERNIZACJA SYSTEMU POŻAROWEGO, OŚWIETLENIA AWARYJNEGO ORAZ DOSTOSOWANIE BUDYNKU DO PRZEPISÓW PPOŻ
- Sukcesywne dostawy środka hemostatycznego, kleju tkankowego i oleju silikonowego dla potrzeb Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą odczynników ddPCR dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa sukcesywna materiałów zużywalnych
- Dostawa odzieży BHP oraz składników umundurowania
- Dostawa środków ochrony osobiste, obłożeń chirurgicznych oraz materiałów do sterylizacji - II
- DOSTAWA ODZIEŻY I SPRZĘTU BHP Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI : Część I: dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony indywidualnej Część II: dostawa sprzętu bhp do prac wysokościowych
- Dostawa półmasek filtrujących (II)
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.