Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-07
Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Magazynier z obsługa kasy fiskalnej i minimum sanitarnym
Numer ogłoszenia: 405150 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pulawy.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Magazynier z obsługa kasy fiskalnej i minimum sanitarnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Magazynier z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym dla 2 osób - uczestników projektu. 2) Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w ośrodku szkoleniowym znajdującym się na terenie miasta Lublin lub na terenie miasta Puławy lub na terenie miasta Dęblin lub na terenie miasta Radom lub na terenie miasta Ryki. 3) Wymagany minimalny zakres tematyczny: Kurs ochrony I stopnia Wykonawca zrealizuje w oparciu o program szkolenia spełniający zasady i warunki podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności poniższe zagadnienia: Moduł I - co najmniej 24 godziny - elementy prawa pracy związane z pracą na stanowisku magazynier - zasady odbioru jakościowego towarów - rodzaje magazynów i ich wyposażenie - BHP i p. poż. w magazynach. Organizacja pracy w magazynach Moduł II co najmniej 16 godzin - zakup i sprzedaż - obieg dokumentów i towarów - zasady gospodarki magazynowej- kasa fiskalna Moduł III- co najmniej 6 godzin - minimum sanitarne 4) Sposób prowadzenia zajęć Zajęcia mają być zrealizowane poprzez udział w zajęciach grupowych lub zajęcia indywidualne. 5) Czas trwania, dzienny wymiar zajęć: Kurs ma trwać co najmniej 46 godzin dydaktycznych, przy czym 1 godzina dydaktyczna to 45 minut zajęć. Zamawiający zastrzega że dzienny wymiar zajęć nie może przekroczyć: - zajęcia w soboty i niedziele - 8 godzin dydaktycznych w ciągu dnia, w godzinach pomiędzy 9.00 a 16.00, - zajęcia od poniedziałku do piątku ( z wyłączeniem dni świątecznych) - 8 godzin zajęć dydaktycznych, w godzinach pomiędzy 12.00 a 19.00. Kurs powinien być realizowany maksymalnie przez 6 dni w tygodniu. Przerwy pomiędzy zajęciami będą ustalane w sposób elastyczny. Zamawiający zastrzega, że przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć. 6) Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia: Każda z osób prowadzących ma posiadać co najmniej wykształcenie średnie i co najmniej 3 letnie doświadczenie dydaktyczne oraz praktyczne w prowadzeniu kursów lub szkoleń tego rodzaju. 7) Inne wymagania: Zamawiający zastrzega, że wykonawca nie może pobierać od uczestników żadnych dodatkowych opłat. Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia także: 7.1) materiały szkoleniowe, (tj. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia) materiały biurowe dla uczestników tj. po 1 notatnik A-4 i po 1 długopisie, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników i których otrzymanie uczestnicy potwierdzają własnoręcznymi podpisami; Wszystkie materiały wydane uczestnikowi winny być oznaczone logo PCPR w Puławach, UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) i dostępnymi na stronie internetowej www.wup.lublin.pl. (pozostałe logotypy). 7.2) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas szkolenia dla uczestników 7.3) obiad tj. drugie danie podawany w jednorazowych termoizolacyjnych opakowaniach, wraz z sztućcami jednorazowego użytku, dla każdego z uczestników każdego dnia zajęć. 7.4) sale szkoleniowe wyposażone w meble i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, 7.5) egzamin wewnętrzny po zakończeniu kursu 7.6) zaświadczenia o uczestnictwie w kursie Magazynier z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym, które mają być oznaczone logotypami PCPR w Puławach, UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR) w Puławach lub na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe). 8) Termin realizacji: Kurs ma być zrealizowany w okresie pomiędzy 30 października 2013r. a 13 grudnia 2013r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, polegające na: a) zmianie terminu realizacji zamówienia, jednak w granicach czasowych określonych w SIWZ - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty, b)zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, c)zmianie warunków płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych instytucji wdrażającej dotyczących realizacji projektu, d)zmianie miejsca realizacji usługi, z zastrzeżeniem że proponowane w zamian miejsce spełnia warunki określone w SIWZ, zmiana taka jest możliwa jedynie po uprzednim wyjaśnieniu i udokumentowaniu przez wykonawcę przyczyn dokonania zmiany, a przyczyny te nie leżą po stronie wykonawcy i nie mogły być wcześniej przez niego przewidziane, e)zmianie w zakresie podwykonawstwa wyłącznie w sytuacji gdy konieczność jej dokonania wynika z ważnych i niemożliwych wcześniej do przewidzenia przyczyn oraz jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym dokonana przez wykonawcę zmiana w powyższym zakresie bez zgody zamawiającego może skutkować rozwiązaniem przez zamawiającego niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach
al. Królewska 3
24-100 Puławy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach al. Królewska 3 24-100 Puławy sekretariat, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Samodzielni - nie sami jest współfinansowany przez UE w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani udzielenia zamówień uzupełniających ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach - postępowanie powtórzone
- Dostawa środków ochrony roślin, herbicydów i regulatorów wzrostu dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Błonie - Topola, w podziale na 16 części zamówienia
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Kępa w podziale na 4 części zamówienia
- Prowadzenie bieżących remontów miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Puławy.
- Sukcesywne dostawy pasz i dodatków paszowych dla bydła w RZD w Werbkowicach, w podziale na 5 części zamówienia
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO LECZENIA CIĘŻKIEJ POSTACI ZAKAŻENIA SARS-COV-2 DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów i webinarium"
- Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
- Przeprowadzenie Warsztatów Rozwoju Zainteresowań w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim wraz z opracowaniem baz danych opisowych i graficznych
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg3
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.