eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grojecdostawa pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych, rękawiczek jednorazowych i innych materiałów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Grojec: dostawa pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych, rękawiczek jednorazowych i innych materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 405232 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu , Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 033 8428136, faks 033 8428903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzol.cba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych, rękawiczek jednorazowych i innych materiałów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wg specyfikacji: PAKIET NR I 1 Pieluchomajtki dla kobiet a/ wysoka chłonność rozmiar medium 14400 sztuk b/ wysoka chłonność rozmiar large 33480 sztuk 2 Pieluchy anatomiczne 3000 sztuk 3 Podpaski dla kobiet - klasyczne bez skrzydełek 7500 sztuk PAKIET nr II 1.Rękawice lateksowe - do krótkich zabiegów, środek pudrujący w minimalnych ilościach, dostępne w rozmiarach S,M 100 sztuk 2.Rękawice lateksowe bezpudrowe lub z małą ilością pudru ( antyalergiczne ), medyczne, niesterylne dostępne w rozmiarach : S, M, L , opakowanie po 100 sztuk 50 opakowań 3.Rękawice vinylowe bezpudrowe lub z małą ilością pudru, niesterylne, dostępne w rozmiarach : S, M, L, opakowanie po 100 sztuk 720 opakowań 4.Lignina w arkuszach, celulozowa 100%, bielona 40cm x 60 cm 240 kilogramów 5.Opaska elastyczna z zapinka do wielokrotnego użytku 10 cm x 5 m 10 sztuk 6.Opaska elastyczna z zapinka do wielokrotnego użytku 8 cm x 5 m 10 sztuk 7.Opaska dziana podtrzymująca 10cm x 4 m 50 sztuk 8.Opaska dziana podtrzymująca 5 cm x 4 m 50 sztuk 9.Gaza kopertowa niejałowa 100 cm x 100 cm 70 sztuk 10.Wata opatrunkowa a 100,0 g 12 opakowań 11.Kompresy gazowe niejałowe 5 cm x 5 cm x 100 sztuk 3 opakowania 12.Kompresy gazowe niejałowe 10 cm x 10 cm x 100 sztuk 5 opakowań 13.Kompresy gazowe jałowe 5cm x 5 cm w blistrach po 2 sztuki 400 sztuk 14.Kompresy gazowe jałowe 10 cm x 10 cm w blistrach po 3 sztuki 1000 sztuk 15.Opatrunek w postaci hypoalergicznych, przylepnych pasków do bezurazowego zamykania małych ran , jałowy, kopertowany 12 mm x 10 mm x 50 kopert 1 opakowanie 16.Opatrunek składajacy się z warstwy hydrikoloidowe, foliowej błony półprzepuszczalnej i cienkiej pianki poliuretanowej 15 cm x 15 cm typu np. GRANUFLEX 30 sztuk 17.Opatrunek składajacy się z warstwy hydrikoloidowe, foliowej błony półprzepuszczalnej i cienkiej pianki poliuretanowej 20 cm x 20 cm typu np. GRANUFLEX 30 sztuk 18.Żel hydrokoloidowy do usuwania martwych tkanek w tubach a 15 g, typu np.GRANUGEL 5 sztuk 19.Opatrunek w postaci cienkiej błony z folii poliuretanowej 10 cm x 25 cm 20 sztuk 20.Przylepiec 6 cm x 1 m włókninowy, z wkładem chłonnym hypoalergicznym o bardzo dobrej przylepności typu np.. COSMOPLAST lub PRESTOPLAST 10 sztuk 21.Przylepiec 5 cm x 5 cm przeznaczony do mocowania opatrunków, tkaninowy, bez gazy, hypoalergiczny o bardzo dobrej przylepności typu np. OMNIPLAST lub PLASOVIS 30 sztuk 22.Elastyczna tasma samoprzylepna 20 cm x 10 cm, niejałowa, hypoalergiczna typu np. OMNIFIX lub PLASTOFIX o bardzo dobrej przylepności 36 sztuk 23.Opatrunek jałowy do mocowania kaniul 76 mm x 51 mm, hypoalergiczny typu np. VENAPLAST lub COSMOPOR 50 sztuk 24.Patyczki higieniczne x 100 sztuk 30 opakowań 25..Żel do USG 500 g 24 sztuki 26.Żel do Ekg 250g 5 sztuk 27..Papier do Ekg 112 mm x 25 mm 10 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadają takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń, dokumentów, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, według formuły -spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać-Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiajacy ponadto żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem, musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Dokumenty o których mowa w pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzol.cba.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZOL Grojec, Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat PZOL Grojec, Al.Ogrodowa 1, 32-615 Grojec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.