Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Kleszczów: DOSTAWA ZBÓŻ JARYCH
Numer ogłoszenia: 40530 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów, ul. Sportowa 3, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 044 7313133, fax 044 7313132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacja-kleszczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZBÓŻ JARYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zbóż jarych: Ilości, gatunki zbóż: - jęczmień - 342 q - pszenica - 153 q - pszenżyto - 55,50 q - owies - 170,30 q Zaproponowane odmiany zboża muszą posiadać niskie wymagania glebowe. Preferowane odmiany to: - jęczmień - Justina, Orthega, Antek lub równoważne, - pszenica - Nawara, Opatka lub równoważne, - pszenżyto - Wanad, Kargo, Migo lub równoważne, - owies - Polar, Akt, Bajka, Kasztan, Szakal lub równoważne Dostarczony materiał siewny musi posiadać świadectwo kwalifikacji i pochodzenia. Zboża mają zostać dostarczone w workach. Na każdym worku powinna zostać umieszczona etykieta wskazująca na świadectwo kwalifikacji i pochodzenia. Transport zbóż do poszczególnych sołectw na terenie gminy zapewnia wykonawca na własny koszt. Termin realizacji zamówienia: w okresie od dnia 14 marca 2008 roku do dnia 21 marca 2008 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00 - 01.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw objętych niniejszym zamówieniem, udokumentowane wykonaniem w ciągu 3 ostatnich lat dostaw zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia. 2.Zrealizują dostawę w terminie wymaganym przez zamawiającego, tzn. w okresie od dnia 14 marca 2008 roku do dnia 21 marca 2008 roku. 3.Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 5.Przedstawią świadectwo kwalifikacji i pochodzenia materiału siewnego oraz złożą oświadczenie co do wymogów uprawowych wymaganych dla danej odmiany materiału siewnego. Wskazane w pkt 5 dokumenty mają zostać dołączone przez wykonawcę do oferty oraz przekazane bezpośrednio odbiorcom materiału siewnego (rolnikom). Zamawiający dokonuje oceny spełniania wskazanych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 roku, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy wykonawca złoży następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Imię i nazwisko pracownika wykonawcy, który będzie odpowiedzialny za realizację dostawy. 4.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (2006/2008) dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4). 5.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) imię i nazwisko osoby reprezentującej wykonawców oraz pełnomocnictwo do działania w ich imieniu. 7.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 8.Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 9.Świadectwo kwalifikacji i pochodzenia materiału siewnego 10.Oświadczenie wykonawcy co do wymogów uprawowych wymaganych dla danej odmiany materiału siewnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja-kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów ul. Sportowa 3 97-410 Kleszczów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów ul. Sportowa 3 97-410 Kleszczów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.04.2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.