Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-05
Szczytno: Rozbiórka kotłowni, komina stalowego, wiaty na opał, żelbetowego bunkra podziemnego na żużel, ogrodzenia z elementów betonowych, ogrodzenia z siatki, terenów utwardzonych oraz demontaż urządzeń technologicznych zlokalizowanych na terenie likwidowanej kotłowni węglowej położonej przy ul. Gen. Władysława Andersa 7 w Szczytnie, działki nr 342/9, 342/2, 342/1 obręb geodezyjny 2, jednostka ewidencyjna Szczytno.
Numer ogłoszenia: 40530 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie , ul. Polska 38, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6760820, faks 896760821.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.szczytno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka kotłowni, komina stalowego, wiaty na opał, żelbetowego bunkra podziemnego na żużel, ogrodzenia z elementów betonowych, ogrodzenia z siatki, terenów utwardzonych oraz demontaż urządzeń technologicznych zlokalizowanych na terenie likwidowanej kotłowni węglowej położonej przy ul. Gen. Władysława Andersa 7 w Szczytnie, działki nr 342/9, 342/2, 342/1 obręb geodezyjny 2, jednostka ewidencyjna Szczytno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbiórka kotłowni, komina stalowego, wiaty na opał (z pokryciem dachowym z eternitu), żelbetowego bunkra podziemnego na żużel, ogrodzenia z elementów betonowych, ogrodzenia z elementów betonowych, ogrodzenia z siatki, terenów utwardzonych oraz demontaż urządzeń technologicznych zlokalizowanych na terenie likwidowanej kotłowni węglowej położonej przy ul. Gen. Władysława Andersa 7 w Szczytnie, działki nr 342/9, 342/2, 342/1 obręb geodezyjny 2, jednostka ewidencyjna Szczytno oraz wszystkie inne roboty niezbędne do prawidłowej realizacji zadania. Zakres zamówienia obejmuje także nie ujęte w przedmiarze robót demontaże urządzeń technologicznych (traktowanych jako złom) określonych w Załączniku NR 7 do SIWZ KT/ ROZ/A/2014 oraz wykonanie prac związanych z cięciem, załadunkiem na środki transportowe i wywozem na złomowisko. 2. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załącznikach: - Załącznik Nr 4- Przedmiary robót - Załącznik Nr 5 -Specyfikacje techniczne - Załącznik Nr 6 - Decyzja pozwolenia na rozbiórkę i Projekt rozbiórki - Załącznik Nr 7 - Wykaz zlikwidowanych środków trwałych, urządzeń technologicznych przeznaczonych do oddzielnego demontażu, a następnie do przygotowania do załadunku na środki transportowe i wywozem na złomowisko -prace wykonane kosztem i nakładem Wykonawcy. do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium Wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wnieść przelewem na bankowy rachunek Zamawiającego: Bank Pocztowy 49132011043132692620000003 z dopiskiem na blankiecie przelewu, dotyczy postępowania Rozbiórka kotłowni Andersa 7. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6.Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: 1)winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; 2)w przypadku wnoszenia przez konsorcjum winien wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu chyba, że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7.Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi stosowne uprawnienia i kwalifikacje i dołączy do oferty kopie wymaganych uprawnień budowlanych odpowiedniej specjalności wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, w tym uprawnienia i kwalifikacje do sprawowania funkcji kierownika rozbiórki - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2013 poz.1409 z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca spełnia warunek polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, zobowiązany jest załączyć dodatkowo w oryginale pisemne zobowiązanie/oświadczenie podmiotu, z którego jednoznacznie będzie wynikało, że podmiot ten będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia, jako podwykonawca. 2. Jeżeli Wykonawca spełnia powyższy warunek polegając na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje inny podmioty zobowiązany jest załączyć dodatkowo w oryginale pisemne zobowiązanie podmiotu/ów, z którego jednoznacznie będzie wynikało, że podmioty te oddadzą mu do dyspozycji niezbędne osoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie, ul. Polska 38, 12-100 Szczytno. Na wniosek Wykonawcy zamawiający przekazuje specyfikację w terminie 5 dni..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie, ul. Polska 38, 12-100 Szczytno w sekretariacie - pokój nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Usługa sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyległym terenem
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Termomodernizacja budynku zamieszkania zbiorowego Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2-Etap II
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Płocka w roku 2025
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
- Przebudowa zatok autobusowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.