Ogłoszenie z dnia 2010-12-10
Warszawa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 405312 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Warszawie, ul. Czereśniowa 98, 02-456 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8632595, faks 022 8632595.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Warszawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Warszawie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie w ramach działania - Szkolenie zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objetego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, finansowany przez Fundację Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 26
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Warszawie (w części nr 26).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Henryk Klimek P.P.H.U "SEBASTIAN"
jakie przetargi wygrała firma
Henryk Klimek P.P.H.U "SEBASTIAN"
- P.P.H.U. SEBASTIAN Henryk Klimek, ul. Kościuszki 10A, 07-140 Sadowne, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 822,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 880,00
Oferta z najniższą ceną: 880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 880,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Prowadzone dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Warszawie (przetarg nieograniczony częściowy) zostały unieważnione w części przetargu objętego niniejszym postępowaniem, prowadzonym w trybie z wolnej ręki, a pierwotne warunki zamówienia z przetargów nieograniczonych nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- Świadczenie usług cateringu dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Nowej Rudzie przy ul. Kłodzkiej 7.
- Usługi cateringowe w ramach obchodów jubileuszu 70-lecia Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.(powtórzone)
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie (powtórzony)
- USŁUGA CATERINGU POSIŁKÓW DLA DZIECI, KTÓRE BĘDĄ UCZĘSZCZAĆ DO GMINNEGO PRZEDSZKOLA IM. JULIANA TUWIMA W STRASZYNIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- 1/2025/P - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu oceny prawidłowości wykonywania testów podstawowych dla urządzeń radiologicznych oraz urządzeń pomocniczych, dla pracowników WSSE oraz GIS
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.