Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Warszawa: usługa sukcesywnego sprzątania pomieszczeń Teatru Lalek GULIWER.
Numer ogłoszenia: 40531 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Lalek "Guliwer", ul. Różana 16, 02-548 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8451676, 8454613, faks 0-22 8454613.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa sukcesywnego sprzątania pomieszczeń Teatru Lalek GULIWER..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres usługi wchodzą następujące czynności: 1) odkurzanie wykładzin, 2) odkurzanie foteli, 3) mycie podłóg, 4) ścieranie kurzu z parapetów, biurek, 5) usuwanie śladów zabrudzeń z mebli, 6) mycie oczek środkami czyszczącymi i bakteriobójczymi,, 7) mycie terakoty w łazienkach, 8) mycie luster w łazienkach, 9) mycie glazury (raz na dwa tygodnie) 10) mycie aparatów telefonicznych (raz na dwa tygodnie), 11) sprzątanie terenu przed budynkiem Teatru: a) usuwanie liści, piachu, b) w okresie zimowym - odśnieżanie, w razie opadu śniegu w godzinach pracy Teatru, teren musi zostać odśnieżony maksymalnie po upływie 3 godzin od ustania opadów. Czynności wskazane w pkt 1) - 8) będą wykonywane codziennie Łączna powierzchnia pomieszczeń do sprzątania - ok. 830 m2. Dodatkowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne urządzenia i środki czystości do realizacji przedmiotu zamówienia. Środki czystości muszą posiadać wymagane atesty PZH i być dopuszczone do stosowania w pomieszczeniach użyteczności publicznej. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do dodatkowego sprzątnięcia pomieszczeń Teatru raz w miesiącu w poniedziałek wyznaczony przez Zamawiającego. 3) Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia muszą być prowadzone po zakończeniu pracy Teatru. Wykonawca przy wykonywaniu pracy zobowiązany jest uwzględnić specyfikę Teatru (teatr dla dzieci). Szczegółowe warunki realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eugenia Michta prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Usługi Administracyjno- Gospodarcze MICHTA TEAM Eugenia Michta, ul. Borowej Góry 2/61, 01-354 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204120,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 243540,00
Oferta z najniższą ceną: 243540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 332100,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia jest usługą typową, powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakości, nie wymaga posiadania szczególnych kwalifikacji ani uprawnień, zaś wartość zamówienia jest mniejsza niż równowartość 193 000 euro. W związku z powyższym spełnione zostały przesłanki zastosowania trybu zapytania o cenę określone w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z poź. zm.)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.