eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoUsługa edukacyjna obejmująca organizację i przeprowadzenie kursu spawacza metodą TIG dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Krośnie oraz kursówoperatora koparko - ładowarki i montażu rusztowań budowlanych metalowych dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-10

Krosno: Usługa edukacyjna obejmująca organizację i przeprowadzenie kursu spawacza metodą TIG dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Krośnie oraz kursów: operatora koparko - ładowarki i montażu rusztowań budowlanych metalowych dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 405334 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 306, faks 13 47 43 306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna obejmująca organizację i przeprowadzenie kursu spawacza metodą TIG dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Krośnie oraz kursów: operatora koparko - ładowarki i montażu rusztowań budowlanych metalowych dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z III zadań. Zadanie I: Organizacja i przeprowadzenie kursu spawacza metodą TIG dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Krośnie, ul. Boh. Westerplatte 20. 1) liczba grup - 2 2) liczba uczniów w grupie - 12 3) termin realizacji zajęć: - grupa I - I/2015r. - III/2015r. -grupa II - II/2015r. - V/2015r. 4) program kursu obowiązkowo obejmuje dla każdej grupy: - zajęcia teoretyczne - min. 16 godz. - zajęcia praktyczne - min. 88 godz. Razem minimalna liczba godzin przypadająca na 1 uczestnika szkolenia: min. 104 godzin lekcyjnych + egzamin. Formami nauczania będą: zajęcia teoretyczne, zajęcia praktyczne oraz instruktaż. Zadanie II. Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora koparko - ładowarki dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie, ul. P. Skargi 1. 1) liczba grup - 2 2) liczba uczniów w grupie - 15 3) termin realizacji zajęć (2 grupy równocześnie) - I/2015r. - IV/2015r. 4) program kursu obowiązkowo obejmuje dla każdej grupy: - zajęcia teoretyczne - min. 116 godz. - zajęcia praktyczne - min. 60 godz. Razem minimalna liczba godzin przypadająca na 1 uczestnika szkolenia: min. 176 godzin lekcyjnych + egzamin. Formami nauczania będą: zajęcia teoretyczne, zajęcia praktyczne oraz instruktaż. Zadanie III. Organizacja i przeprowadzenie kursu montażu rusztowań budowlanych metalowych dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie, ul. P. Skargi 1; 1) liczba grup - 1 2) liczba uczniów w grupie - 15 3) termin realizacji zajęć - I/2015r. - IV/2015r. 4) program kursu obowiązkowo obejmuje: - zajęcia teoretyczne - min. 48 godz. - zajęcia praktyczne - min. 32 godz. Razem minimalna liczba godzin przypadająca na 1 uczestnika szkolenia: min. 80 godzin lekcyjnych + egzamin. Formami nauczania będą: zajęcia teoretyczne, zajęcia praktyczne oraz instruktaż. Zajęcia teoretyczne mogą być prowadzone w salach dydaktycznych szkoły, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowane dla odpowiedniej liczby uczestników. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do: - dla kursu spawacza metodą TIG: 1) organizacji i przeprowadzenia kursu spawacza metodą TIG dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Krośnie w wymiarze godzin zaplanowanych dla kursu i dla danej grupy uczniów przewidzianych w SIWZ; 2) Wykonawca opracuje autorski program kursu, z podziałem na liczbę godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, który będzie obejmował niżej wskazany zakres: - proces spajania i pokrewne spawaniu, materiały podstawowe i dodatkowe wykorzystywane w spawalnictwie, urządzenia i sprzęt do spawania, technika i technologia spawania, niezgodności spawalnicze, kontrola i badania złączy spawanych, przepisy, wytyczne i normy dotyczące spawalnictwa, konstrukcje spawane i jakość w spawalnictwie, bhp i p. poż. przy pracach spawalniczych, szkolenie, egzaminowanie i uprawnienia spawaczy. Program kursu musi być uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły. 3) Wykonawca musi posiadać atest na szkolenie i egzaminowanie spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa, zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa Nr W-07/IS-41 albo spełniać wszystkie warunki, o których mowa w Wytycznych. Kurs powinien być przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi Polskimi (Europejskimi) Normami i Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa - Wytyczne W-07/IS-41 Szkolenie i egzaminowanie spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz innymi odpowiednimi przepisami prawa; 4) Wykonawca zapewni pracownie spawalnicze, położone na terenie miasta Krosna, wyposażone w niezbędny sprzęt i urządzenia. Pomieszczenia te odpowiadać muszą przepisom bezpieczeństwa i higieny pracy, muszą posiadać odpowiednie oświetlenie, wentylację i akustykę. Na potrzeby realizacji kursu Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika samodzielne stanowisko szkoleniowe oraz niezbędny potencjał techniczny w takim zakresie, aby zapewnić prawidłową realizację kursu; 5) Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły do miejsca odbywania zajęć praktycznych i z powrotem, jeżeli odległość od szkoły do miejsca realizacji zajęć praktycznych będzie większa niż 2 kilometry; 6) Wykonawca zapewni w cenie kursu każdemu uczestnikowi kursu badanie lekarskie, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, wymagany sprzęt, odzież ochronną i opłaty za egzamin; 7) Wykonawca zapewni w cenie kursu w każdym dniu zajęć dla każdego uczestnika kursu gorący posiłek (catering), podany w naczyniach dostosowanych do podawania posiłku (pojemniki termoizolacyjne) wraz z kompletem sztućców i serwetkami; 8) zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez odpowiednią liczbę instruktorów (wymagane jest prowadzenie kursu przez trzech instruktorów) posiadających niezbędne kwalifikacje, zasób wiedzy oraz doświadczenie zawodowe. Kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje wykładowców (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 9) kurs kończyć się będzie egzaminem umożliwiającym uzyskanie uprawnień w odpowiednim zakresie wg obowiązujących norm. Egzaminy spawaczy po kursach spawania odbywać się będą według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa Nr W-07/IS-41 i składać się z części teoretycznej i części praktycznej. Wykonawca zapewnia uczestnikowi, który zda egzamin z wynikiem pozytywnym, wydanie świadectwa oraz książki spawacza, wystawionej przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach z właściwymi wpisami dotyczącymi metod spawania oraz zakresem uprawnień. Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokół z przebiegu egzaminu. 10) Wykonawca wystawi uczestnikom kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu i stosowne dokumenty potwierdzające zdobyte uprawnienia - książeczkę spawacza ze stosownym wpisem zgodnym z polską normą według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach Nr W-07/IS-41 oraz euroświadectwo w języku polskim, niemieckim i angielskim ze stosownym wpisem do książeczki Spawacza; 11) Wykonawca wystawi uczestnikom kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu i stosowne dokumenty potwierdzające zdobyte uprawnienia; - dla kursu operatora koparko - ładowarki: 1) organizacji i przeprowadzenia kursu operatora koparko - ładowarki dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie w wymiarze godzin zaplanowanych dla kursu i dla danej grupy uczniów przewidzianych w SIWZ; 2) przeprowadzenie kursu na zasadach określonych w obowiązujących przepisach, a w szczególności w sposób zgodny z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz. 1263); 3) Wykonawca opracuje program kursu, z podziałem na liczbę godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, który będzie obejmował niżej wskazane moduły: - użytkowanie eksploatacyjne, dokumentacja techniczna, BHP przy obsłudze koparek - ładowarek, podstawy elektrotechniki, silniki spalinowe, elementy hydrauliki, budowa koparek - ładowarek, spycharek, technologia robót, zajęcia praktyczne. W programie szkolenia należy przewidzieć czas dla powtórzenia ćwiczeń, które przysporzyły uczestnikom najwięcej trudności; 4) Wykonawca uwzględni w cenie kursu wynagrodzenie wykładowców i instruktorów, koszty wynajmu sali wykładowej (jeśli szkolenie będzie poza szkołą), koszty wynajmu placu manewrowego, koszty eksploatacji koparko - ładowarki; 5) Wykonawca uwzględni w cenie kursu koszty przeprowadzenia badania lekarskiego w celu uzyskania przez uczestnika orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania koparko - ładowarką; 6) Wykonawca zapewni w cenie kursu każdemu uczestnikowi kursu ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, wymagany sprzęt, odzież ochronną i opłaty za egzamin; 7) Wykonawca zapewni w cenie kursu w każdym dniu zajęć dla każdego uczestnika kursu gorący posiłek (catering), podany w naczyniach dostosowanych do podawania posiłku (pojemniki termoizolacyjne) wraz z kompletem sztućców i serwetkami; 8) Wykonawca winien udostępnić uczestnikom kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika z płytą CD zawierający aktualny zestaw pytań testowych; 9) Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły do miejsca odbywania zajęć praktycznych i z powrotem, jeżeli odległość od szkoły do miejsca realizacji zajęć praktycznych będzie większa niż 2 kilometry; 10) zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez odpowiednią liczbę instruktorów (wymagane jest prowadzenie kursu przez trzech instruktorów) posiadających niezbędne kwalifikacje, zasób wiedzy oraz doświadczenie zawodowe. Kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje wykładowców (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć; 11) kurs kończyć się będzie egzaminem umożliwiającym uzyskanie uprawnień w odpowiednim zakresie wg obowiązujących norm przed Komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego; 12) Wykonawca wystawi uczestnikom kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz następujące certyfikaty: - świadectwo potwierdzające pozytywny wynik egzaminu wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, - książkę operatora maszyn roboczych; - dla kursu montażu rusztowań budowlanych metalowych: 1) organizacji i przeprowadzenia kursu montażu rusztowań budowlanych metalowych dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie w wymiarze godzin zaplanowanych dla kursu i dla danej grupy uczniów przewidzianych w SIWZ; 2) przeprowadzenie kursu na zasadach określonych w obowiązujących przepisach, a w szczególności w sposób zgodny z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz. 1263); 3) Wykonawca opracuje program kursu, z podziałem na liczbę godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, który będzie obejmował niżej wskazany zakres: - użytkowanie eksploatacyjne, BHP podczas montażu i rozbiórki rusztowań, budowa rusztowań budowlano - montażowych metalowych, technologia montażu - demontażu rusztowań; W programie szkolenia należy przewidzieć czas dla powtórzenia ćwiczeń, które przysporzyły uczestnikom najwięcej trudności; 4) Wykonawca uwzględni w cenie kursu koszty przeprowadzenia badania lekarskiego w celu uzyskania przez uczestnika orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania koparko -ładowarką; 5) Wykonawca zapewni w cenie kursu każdemu uczestnikowi kursu ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, wymagany sprzęt, odzież ochronną i opłaty za egzamin; 6) Wykonawca zapewnieni bezzwrotny egzemplarz podręcznika z płytą CD zawierający aktualny zestaw pytań testowych; 7) Wykonawca zapewni w cenie kursu w każdym dniu zajęć dla każdego uczestnika kursu gorący posiłek (catering), podany w naczyniach dostosowanych do podawania posiłku (pojemniki termoizolacyjne) wraz z kompletem sztućców i serwetkami; 8) Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły do miejsca odbywania zajęć praktycznych i z powrotem, jeżeli odległość od szkoły do miejsca realizacji zajęć praktycznych będzie większa niż 2 kilometry; 9) zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez odpowiednią liczbę instruktorów (wymagane jest prowadzenie kursu przez dwóch instruktorów) posiadających niezbędne kwalifikacje, zasób wiedzy oraz doświadczenie zawodowe. Kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje wykładowców (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć; 10) kurs kończyć się będzie egzaminem umożliwiającym uzyskanie uprawnień w odpowiednim zakresie wg obowiązujących norm przed Komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego; 11) Wykonawca wystawi uczestnikom kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz następujące certyfikaty: - świadectwo potwierdzające pozytywny wynik egzaminu wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, - uprawnienia oraz wpis do książki operatora maszyn roboczych. - dla wszystkich kursów: 1) kurs powinien odbywać się w dni robocze i/lub w soboty. Dzienna liczba godzin dydaktycznych kursu powinna wynosić co najmniej 4 godziny dydaktyczne. Harmonogram kursu musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły (zajęcia teoretyczne mogą odbywać się w szkole); 2) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły, celem zaakceptowania, na minimum 7 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu; 3) Wykonawca wliczy w cenę kursu również inne koszty, które uzna za niezbędne do przeprowadzenia zajęć; 4) prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, listę obecności, protokół z przebiegu egzaminu, imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu; 5) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzonego kursu; 6) zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania; 7) przedstawienia koordynatorowi szkolnemu, na zakończenie kursu, list obecności uczestników kursu, potwierdzonych własnoręcznym podpisem osób skierowanych na kurs oraz podpisem osoby prowadzącej kurs; 8) bieżącego informowania koordynatora szkolnego o każdej nieobecności uczestnika na kursie; 9) zawiadomienia koordynatora szkolnego i dyrektora szkoły o terminie i godzinie egzaminu; 10) wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 11) w pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Informacja dodatkowa: postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, gdyż jest ono częścią Projektu Podkarpacie stawia na zawodowców. Zamawiający w ramach usług dokona wydatkowania środków pieniężnych w wysokości znacznie przekraczającej 30 000 euro, jednak z przyczyn organizacyjnych usługi w ramach projektu zostały podzielone na kilkanaście odrębnych postępowań. Jednym z nich jest niniejsze postępowanie, którego wartość szacunkowa nie przekracza 30 000 euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie I: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej trzema osobami, z których każda - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - przeprowadziła co najmniej dwa kursy spawacza metodą TIG. Wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego Załącznika nr 4 do SIWZ. Zadanie II: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej trzema osobami, z których każda - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - przeprowadziła co najmniej dwa kursy operatora koparko - ładowarki. Wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego Załącznika nr 5 do SIWZ. Zadanie III: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej dwoma osobami, z których każda - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - przeprowadziła co najmniej dwa kursy montażu rusztowań budowlanych metalowych. Wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego Załącznika nr 6 do SIWZ. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest: a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, b) przedstawić dowody poświadczające należyte zrealizowanie wymaganej ilości kursów przez osoby wymienione w wykazie; c) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii. Podwykonawstwo: Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. W przypadku korzystania przez wykonawcę przy realizacji zamówienia z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Ilość kursów specjalistycznych przeprowadzonych przez osobę, która będzie realizować zamówienie - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy, b) w przypadku zawieszenia wykonania usług przez Zamawiającego; 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług. 3. Inne zmiany: a) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli nie prowadzi to do zwiększenia ceny, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ; 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 326.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 01 (Kancelaria Ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Podkarpacie stawia na zawodowców. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w następujących terminach: a) Zadanie I: grupa I - I/2015r. - III/2015r.; grupa II - II/2015r. - V/2015r. b) Zadanie II: termin realizacji zajęć (2 grupy równocześnie) - I/2015r. - IV/2015r. c) Zadanie III: I/2015r. - IV/2015r. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Powyższe zasady porozumiewania się (tj. faks i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Jolanta Kopciuch-Szmyd - Wydział Edukacji Urzędu Miasta w Krośnie Lwowska 28a, w godzinach od 7.30 do 15.30 - w sprawach merytorycznych, 2) Małgorzata Wanat lub Edyta Głód - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych; Sposób porozumiewania się: a) pisemnie - Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem Zamówienia Publiczne b) faksem - nr: 13 47 43 306 c) drogą elektroniczną - zp@um.krosno.pl Kryteria oceny ofert: Najniższa cena - 90 % Ilość kursów specjalistycznych przeprowadzonych przez osobę, która będzie realizować zamówienie - 10% W kryterium najniższa cena zostanie zastosowany wzór : P = [Cmin: C] x 90 gdzie : P - liczba punktów Cmin - cena najniższa wśród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu C - cena oferty ocenianej W kryterium ilość kursów specjalistycznych przeprowadzonych przez osobę, która będzie realizować zamówienie zostanie zastosowana metoda punktacji opisana poniżej. Realizacja zamówienia przez osobę legitymującą się realizacją kursów specjalistycznych adekwatnych do danego Zadania w ilości: a) 3 kursów specjalistycznych adekwatnych do danego Zadania - 2,5 pkt. b) 4 kursów specjalistycznych adekwatnych do danego Zadania - 5 pkt. c) 5 kursów specjalistycznych adekwatnych do danego Zadania - 7.5 pkt. d) 6 kursów specjalistycznych adekwatnych do danego Zadania - 10 pkt. Zamawiający przy ocenie ofert w ww. kryterium będzie brał pod uwagę największą liczbę kursów przeprowadzonych przez jedną z trzech, a w przypadku Zadania III - jedną z dwóch osób realizujących daną część zamówienia. Uwaga: Zamawiający przypomina, że warunkiem minimalnym jest dysponowanie przez wykonawcę co najmniej trzema/dwoma osobami, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły co najmniej dwa kursy specjalistyczne. Kursy w ilości większej niż dwa będą brane przez Zamawiającego pod uwagę niezależnie od okresu, w jakim zostały przeprowadzone (czyli nie jest konieczne, aby były to jedynie kursy zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert). Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone w SIWZ uzyska największą liczbę punktów (suma punktów uzyskanych w obu w/w kryteriach).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.