eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystraudzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2013 i pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Bystra-Sidzina.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Bystra: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2013 i pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Bystra-Sidzina.
Numer ogłoszenia: 405394 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339892 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystra-Sidzina w Bystrej, Bystra 373, 34-235 Bystra, woj. małopolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2013 i pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Bystra-Sidzina..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 zł. z przeznaczeniem na: 1) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2013rok- 825 852,91 zł. 2) pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu- 174 147,09zł. c. przy następujących założeniach : a) termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - jedna transza w wysokości 1 000000,00 zł. przelana na rachunek zamawiającego w dniu 23.09.2013r.z możliwością wykorzystania w okresie późniejszym niż poddany do dyspozycji, b) okres kredytowania : lata 2013-2016, c) spłata kapitału w trzech ratach : 1. rata w wysokości 200 000,- zł płatna do dnia 30 czerwiec 2014r. 2. rata w wysokości 400 000,- zł. płatna do dnia 30 czerwiec 2015 r. 3. rata w wysokości 400 000,- zł. płatna do dnia 30 czerwiec 2016 r. d) prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo. e) odsetki będą naliczane i spłacane kwartalnie , od kapitału niespłaconego f) spłata odsetek następować będzie na podstawie otrzymanego zawiadomienia w terminie do ostatniego dnia roboczego każdego kwartału. g) zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, h) zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez podania przyczyny, i) w przypadku niewykorzystania części kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami, j) w przypadku nie wykorzystania kredytu w całości , o niewykorzystaną część zostanie pomniejszona ostatnia rata kredytu. k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. l) W przypadku spłaty we wcześniejszym terminie odsetki naliczane będą do dnia spłaty kredytu ł) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich. m) data postawienia do dyspozycji i wysokość kredytu może ulec zmianie bez dodatkowych opłat i prowizji. n) zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji kredytu w transzach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 34-600 Limanowa, ul.Jana Pawła II 19, ul.Jana Pawła ii, 19, 34-600 Limanowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133676,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68713,10

  • Oferta z najniższą ceną: 68713,10 / Oferta z najwyższą ceną: 72607,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.