Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Warszawa: Promocja m.st. warszawy podczas meczów siatkówki rozgrywanych przez warszawską drużynę ekstraklasy w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 40545 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja m.st. warszawy podczas meczów siatkówki rozgrywanych przez warszawską drużynę ekstraklasy w 2011 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja przedmiotu umowy obejmuje: I. Promocja m. st. Warszawy podczas Meczów rozgrywanych na terenie m. st. Warszawy: 1. umieszczenie znaku promocyjnego m.st. Warszawy Zakochaj się w Warszawie sportowej na następujących nośnikach: a) na wszystkich materiałach promujących Mecze (bilety, foldery, plakaty, ulotki, etc.); b) we wszystkich publikacjach reklamujących Mecze; c) na 2 banerach reklamowych; d) na 8 bandach obrotowych o wymiarach 5 m na 0,78 m umieszczonych wokół boiska do siatkówki. 2. umieszczenie znaku promocyjnego m.st. Warszawy Zakochaj się w Warszawie sportowej na stronie internetowej Wykonawcy wraz z linkiem do strony m. st. Warszawy; 3. ekspozycję znaku promocyjnego m.st. Warszawy Zakochaj się w Warszawie sportowej na koszulkach meczowych; 4. informowanie w czasie Meczów o roli i wsparciu m. st. Warszawy w realizację meczów siatkarskich; 5. przygotowanie płyt CD/DVD z meczami ligowymi - 150 sztuk oraz koszulek - 100 sztuk; 100 - piłek siatkarskich; 6. organizowanie w czasie meczów dodatkowych atrakcji dla widzów m.in. konkursów o nagrodę m. st. Warszawy; 7. eksponowanie znaku promocyjnego m.st. Warszawy Zakochaj się w Warszawie sportowej w czasie konferencji telewizyjnych i wywiadów z zawodnikami; 9. umieszczenie znaku promocyjnego m.st. Warszawy Zakochaj się w Warszawie sportowej w 6 miejscach na tablicy wywiadów eksponowanej w trakcie imprez; 10. w przypadku imprezy objętej honorowym patronatem Prezydenta m. st. Warszawy materiały reklamowe dotyczące Meczów muszą obowiązkowo zawierać informację o patronacie. II. Promocja m. st. Warszawy podczas Meczów wyjazdowych: 1. umieszczenie znaku promocyjnego m.st. Warszawy Zakochaj się w Warszawie sportowej na następujących nośnikach: a) na banerach video podczas transmitowanych meczów b) na stronie internetowej Wykonawcy wraz z linkiem do strony m. st. Warszawy; 2. ekspozycję znaku promocyjnego m.st. Warszawy Zakochaj się w Warszawie sportowej na koszulkach meczowych; 3. eksponowanie znaku promocyjnego m.st. Warszawy Zakochaj się w Warszawie sportowej w czasie Meczów ;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Akademicki Związek Sportowy Politechniki Warszawskiej S.A., ul. Waryńskiego 12a, 00-631 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406504,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 500000,00
Oferta z najniższą ceną: 500000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 500000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało zrealizowane w trybie zamówienia z wolnej ręki gdyż zostały spełnione przesłani wyżej cytowanych artykułów tj. przedmiotowe postępowanie mogło być zrealizowane przez drużynę (Akademicki Związek Sportowy Politechnika Warszawska S.A) - jedyną drużynę ekstraklasy reprezentującą Warszawę w rozgrywkach najwyższej klasy w Polsce tj. zawodowej Polskiej Lidze Siatkówki, która podczas rozgrywek (jako jedyna) może przeprowadzić działania promocyjne na rzecz m. st. Warszawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie promocji - gadżety promocyjne, roll-up, windery, ścianka reklamowa, banery, ryngrafy
- Przygotowanie konceptu kreatywnego oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej dla dziewięciu szkół policealnych o zasięgu regionalnym
- Usługa wykonania dwóch filmów promocyjno-merytorycznych o działalności Branżowego Centrum Umiejętności w Przemyślu.
- Usługa wydruku oraz ekspozycji materiałów informacyjnych na billboardach
- Promocja projektów realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO)
- Działania promocyjne w ramach przedsięwzięcia pn. "Kampania edukacyjno-informacyjna - Sołtys ambasadorem Czystego Powietrza"
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.