Ogłoszenie z dnia 2013-01-30
Będzin: Dostarczanie posiłków dla dzieci do 3 lat do Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie
przy ul. Jesionowej 11
Numer ogłoszenia: 40546 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Miejski Nr 2 w Będzinie, ul. Jesionowa 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 778 31 31, faks 32 778 31 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie posiłków dla dzieci do 3 lat do Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie przy ul. Jesionowej 11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostarczaniu posiłków do Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie. 1.Ilość dzieci to 60, ilość posiłków zmienna w zależności od frekwencji dzieci w żłobku. Wykonawca dostarczy ilość zgodną z zapotrzebowaniem na dany dzień, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. 2.Ilość posiłków: 4 dziennie - I śniadanie - II śniadanie - obiad (zupa, drugie danie i kompot) - podwieczorek 3.Dostarczanie posiłków powinno się odbyć w dwóch dostawach: - pierwsza o godzinie 7:30 ( I i II śniadanie) - druga dostawa godz. 11:00 (obiad i podwieczorek) 4.Posiłki muszą spełniać normy żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci do lat 3.Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszystkie potrawy w najwyższym standardzie i z produktów najwyższej jakości, zgodnie z normami HACCP i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. 5. Wykonawca będzie również dostarczał posiłki dla dzieci z dietami, które muszą spełniać kryteria tych diet. 6.Wykonawca dostarcza gotowe do podania posiłki własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłków ( posiłki wydaje Zamawiający). Dostawca musi przedstawić dokument potwierdzający zatwierdzenie pojazdu właściwego i zastępczego przez sanepid. 7.Do obowiązków firmy cateringowej należy odbiór odpadków codziennie o godz. 13:00 we własnych przeznaczonych do tego pojemnikach. 8.Firma, dostarczająca posiłki do naszej placówki jest zobowiązana do przechowywania próbek dla celów sanitarno - epidemiologicznych. 9. Jadłospis ustalany jest na 10 kolejnych dni i dostarczany do placówki na tydzień przed jego obowiązywaniem. Zastrzegamy sobie prawo zmiany jadłospisu przedstawionego przez firmę na odpowiedzialność dietetyka zatrudnionego w naszej placówce. 10. Posiłki będą dostarczane 5 dni w tygodniu we wszystkie dni pracujące przez okres 12 miesięcy z wyłączeniem dni, które placówka ma statutowo wolne o czym powiadomi wykonawcę min. 7 dni przed planowaną przerwą. 11.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i estetykę posiłków. 12. Minimalny wkład do kotła to 9.00 zł za 1 dziecka za każdy dzień..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUPH Pietruszka, Daria Naziemiec, Zgrzebnioka 40/13, 41-106 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133333,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142500,00
Oferta z najniższą ceną: 142500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 165000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia jest oferowany przez wiele firm na rynku.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na krytej pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Będzinie przy ul. Siemońskiej 13 oraz na basenie przy ul. Sportowej 2
- Kompleksowe utrzymanie czystości obiektów biurowych i socjalnych PTHU Interpromex Sp. z o.o. w Będzinie.
więcej: przetargi w Będzinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.