eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikRemont leśniczówki Leśnictwa Ornontowice w Orzeszu przy ul. Jaśkowickiej 34



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Rybnik: Remont leśniczówki Leśnictwa Ornontowice w Orzeszu przy ul. Jaśkowickiej 34
Numer ogłoszenia: 40548 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rybnik, ul. Kościuszki 36, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223748, fax 032 4221972.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/rybnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont leśniczówki Leśnictwa Ornontowice w Orzeszu przy ul. Jaśkowickiej 34.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - roboty ogólnobudowlane: roboty rozbiórkowe, wywóz gruzu, roboty ziemne, izolacje ścian piwnic, roboty murarskie, budowa ścianek z płyt KG, roboty żelbetowe, podkłady i posadzki cementowe, izolacje posadzek, tynkowanie, płytkowanie ścian, wykonanie posadzek, roboty malarskie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian, wzmocnienie konstrukcji dachu, płytkowanie schodów, zadaszenia i balustrady, obróbki blacharskie, - roboty drogowe: wykonanie wjazdu i parkingu, - wykonanie instalacji wod-kan wraz z osprzętem, - wykonanie instalacji gazowej - wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - wykonanie ogrodzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium a) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3 000 zł b) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. c) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. O. KATOWICE 24203000451110000000420750 d) Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w pok. nr 04. Do oferty należy załączyć potwierdzoną przez zamawiającego za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu wadialnego. e) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.03.2008 r. do godz. 900 ( dowód wpłacenia wadium musi znajdować się u zamawiającego przed upłynięciem terminu składania ofert) Wadium musi zabezpieczać ofertę do czasu związania z ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy. g) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. h) Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 4), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. i) Zwrot wadium wykonawcom, których oferty zostały przyjęte nastąpi po: - upływie terminu związania z ofertą, - zawarciu umowy z wykonawcą, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą i wniesieniu przez niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. j) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. k) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp. Aby wykonawca nie został wykluczony - musi spełniać warunki o których mowa w art.22 ustawy, tj: a. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie robót remontowych budynków mieszkalnych, tj. wykazać ,ze jako główny wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o zbliżonym do przedmiotu zamówienia zakresie prac o łącznej wartości co najmniej 150.000 zł c. dysponować środkami technicznymi, niezbędnymi do wykonywania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej niżej wymienionym sprzętem: - spycharka 1 szt - walec - 1 szt. - samochód skrzyniowy - szt 1 d. dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - tzn. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - osobą mającą ważne uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej, e. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia zgodnie z proponowanym harmonogramem prac, tj. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie wynoszącej co najmniej 150 tys. zł. f. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Dz. VII. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie ,iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku braku wymaganych dokumentów lub oświadczeń, dotyczących spełniania warunków udziału w postępowaniu dokumentów lub oświadczeń, dotyczących spełniania warunków udziału w postępowaniu a także wymagań przedmiotowych (dotyczących przedmiotu zamówienia) albo złożenia dokumentów lub oświadczeń zawierających błędy - Zamawiający wzywa Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie , na warunkach określonych w art. 26 , ust. 3 ustawy pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia musi załączyć do wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego - stanowiącego Załącznik nr 1 - niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie , że Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 - Załącznik nr 2 , a w celu jego potwierdzenia składa: 2. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - Załącznik nr 3 - (wraz z załączonymi kserokopiami wymaganych uprawnień i zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego). 3. Wykaz podmiotów, których Wykonawca zamierza zatrudnić jako podwykonawców - Załącznik nr 4 - wraz ze wskazaniem powierzonego zakresu robót 4. Wykaz niezbędnych środków technicznych , - Załącznik nr 5 5. Wykaz ważniejszych robót, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem - robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - Załącznik nr 6 (wraz z udokumentowaniem ich należytego wykonania - referencje). 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1. pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające , ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie zaległych płatności na raty lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające ,ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisa lub inny dokument, potwierdzający , ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13. Dokumenty stwierdzające, że osoby zatrudnione przy wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia , odpowiednie do funkcji i stanowiska, na którym będą pracować, jak również potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (załączyć do wykazu pracowników - zał. nr3) 14. Referencje zamawiających (inwestorów) z okresu ostatnich pięciu lat - potwierdzających , że wykazane w załączniku nr 5 roboty, zostały wykonane należycie (załączyć do wykazu wykonanych prac - zał nr 5) 15. Szczegółowy kosztorys ofertowy wypełniony w oparciu o przedmiar robót (załącznik nr 8)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,9
  • 2. okres gwarancji - 0,1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/rybnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Rybnik, ul. Kosciuszki 36, pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.