Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Tarnobrzeg: Ochrona osób i mienia w budynku Urzędu Skarbowego w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 12
Numer ogłoszenia: 40549 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Tarnobrzegu , ul. Wyspiańskiego 12, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 014 8514300, faks 014 8514372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w budynku Urzędu Skarbowego w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia realizowana w budynku Urzędu Skarbowego w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 12 w okresie od 01.04.2009r. do 31.03.2010r. Ochrona obiektu realizowana będzie we wszystkie dni tygodnia tj.: - od wtorku do piątku w godz. 15.15 - 7.15 dnia następnego, - w poniedziałek od godz.18.00 do 7.15 dnia następnego, - w soboty, niedziele i święta całodobowo..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp), tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu winien załączyć do oferty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru, 2) parafowany wzór umowy, 3) aktualną koncesję wydaną przez MSWiA upoważniającą do prowadzenia działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia - ważną w okresie i na obszarze realizacji zamówienia, wymaganą na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 145,poz.1221 z późn. zm.), 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 44, w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 (Pzp), 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (Pzp), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (Pzp) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) licencje pracownika ochrony fizycznej odpowiednio pierwszego lub drugiego stopnia (dla kierujacych zespołem) dla osób, które będą wykonywać zamówienie, 10) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - co najmniej 3-ch - w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie związanych z ochroną osób i mienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Łączna wartość usług nie może być mniejsza niż wartość brutto składanej oferty, 11) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 12) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 13) oświadczenie o posiadaniu zmotoryzowanej grupy interwencyjnej mogącej w czasie maksymalnie 15 minut w dzień i 10 minut w nocy wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych, 14) oświadczenie o wyposażeniu wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zadania w jednolite umundurowanie oraz wyposażenie zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia, 15) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 200 000 PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustarnobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 12, 39-400 Tarnobrzeg pok. nr 4 i 1 (parter)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 12, 39-400 Tarnobrzeg pok. nr 4 (parter) lub pok. 36 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawę jednorazowej odzieży medycznej, obłożeń operacyjnych i materiałów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa klimatyzatorów wraz z ich montażem w pomieszczeniach użytkowanych przez Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu w budynku Sądu Okręgowego ul. Sienkiewicza 27 w Tarnobrzegu
- "Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu w roku 2025"
- "Usługi ochrony fizycznej stałej i doraźnej, monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, obsługa centrali systemu sygnalizacji pożarowej, systemu monitorowania kamer CCTV "
- "Przebudowa obwodnicy miasta Tarnobrzega - drogi wojewódzkiej nr 871 w zakresie: - wykonania drogi dla pieszych od km 0+035 do km 0+490 (strona lewa) oraz drogi dla pieszych i rowerów
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.