To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-18
Radoszyce: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Radoszyce
Numer ogłoszenia: 405584 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198771 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3735083, faks 041 3735084.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Radoszyce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Radoszyce - Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: . Zadanie nr 1: dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. gen. bryg. Antoniego Hedy - Szarego w Radoszycach. . Zadanie nr 2: dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Kłucku. . Zadanie nr 3: dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach . Zadanie nr 4: dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Kapałowie. . Zadanie nr 5: dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Grodzisku. W ramach dostawy Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia pomocy dydaktycznych opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W ramach opisanego w ww. załączniku przedmiotu zamówienia dopuszcza się dostawę pomocy dydaktycznych równorzędnych, do tych które są w nim opisane. Miejsce dostawy - w/w szkoły podstawowe. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 22.11.00.00 - Drukowane książki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.10.20.00 - 30.10.20.00 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społe.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp.z o.o. S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105630,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129434,83
Oferta z najniższą ceną: 129434,83 / Oferta z najwyższą ceną: 133307,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RADOSZYCE
więcej: przetargi RADOSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów przenośnych, drukarek laserowych i skanerów na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu komputerowego
- ZP/13/2025 Dostawa artykułów biurowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.