Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-10
Warszawa: Wykonywanie napraw i przeglądów technicznych w pojazdach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Numer ogłoszenia: 405624 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych , ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6015916, 6014537, 6014913, faks 22 8456044, 6463708.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie napraw i przeglądów technicznych w pojazdach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw i przeglądów technicznych w pojazdach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie części 1. Zmiany umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1)w zakresie Wykazu pojazdów służbowych stanowiących załącznik nr 1 do Umowy, w sytuacji zmiany stanu floty pojazdów, m.in. w przypadku nabycia, sprzedaży lub zmiany pojazdów; 2)w zakresie zmiany terminu wykonania oraz terminu płatności, jeżeli opóźnienie w wykonaniu usługi będzie następowało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3)jeżeli w toku obowiązywania umowy nastąpi zmiana: a)stawki podatku od towarów i usług; b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę. 2. W przypadkach, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, Wykonawca wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o uwzględnienie tych zmian, załączając do wniosku szczegółową kalkulację wpływu tych zmian na dotychczasową wysokość roboczogodziny określoną w § 3 ust. 2, a także szczegółowe wyliczenie proponowanej nowej wysokości roboczogodziny oraz dokumenty poświadczające dokonane kalkulacje i wyliczenia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dodatkowych wyliczeń i dokumentów, jeżeli przedstawione przez Wykonawcę uzna za niewystarczające. Zamawiający zobowiązuje się do uwzględnienie tych zmian i zawarcia stosownego aneksu do umowy, w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku wraz z kompletem dokumentów żądanych przez Zamawiającego. W zakresie części 2. Zmiany umowy. 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1)w zakresie Wykazu pojazdów służbowych stanowiących załącznik nr 1 do Umowy, w sytuacji zmiany stanu floty pojazdów, m.in. w przypadku nabycia, sprzedaży lub zmiany pojazdów; 2)w zakresie zmiany terminu wykonania oraz terminu płatności, jeżeli opóźnienie w wykonaniu usługi będzie następowało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3)jeżeli w toku obowiązywania umowy nastąpi zmiana: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę. 2. W przypadkach, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, Wykonawca wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o uwzględnienie tych zmian, załączając do wniosku szczegółową kalkulację wpływu tych zmian na dotychczasową wysokość roboczogodziny określoną w § 3 ust. 2, a także szczegółowe wyliczenie proponowanej nowej wysokości roboczogodziny oraz dokumenty poświadczające dokonane kalkulacje i wyliczenia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dodatkowych wyliczeń i dokumentów, jeżeli przedstawione przez Wykonawcę uzna za niewystarczające. Zamawiający zobowiązuje się do uwzględnienie tych zmian i zawarcia stosownego aneksu do umowy, w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku wraz z kompletem dokumentów żądanych przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msw.gov.pl (link: zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, III piętro, pok. 378..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: Część I (pierwsza) - od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2017 r. Wcześniejsze wykorzystanie środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, stanowiących maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy, tj. przed upływem okresu o którym mowa powyżej powoduje rozwiązanie umowy. Część II (druga) - od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2017 r. Wcześniejsze wykorzystanie środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, stanowiących maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy, tj. przed upływem okresu o którym mowa powyżej powoduje rozwiązanie umowy. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione. Pełnomocnictwo (jeżeli zostało udzielone) musi być załączone do oferty i może być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - oryginał dokumentu lub jego kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w tym również umowy spółki cywilnej. 13.2. Wejście do siedziby Zamawiającego. Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek - od ul. Rakowieckiej 2a, Biuro przepustek jest czynne w godzinach 8.00 - 16.00. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się telefonicznie z osobą pod numerem wewnętrznym 145-37 lub 159-16 dzwoniąc z Biura Przepustek. Do wystawienia przepustki niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie napraw i przeglądów technicznych w pojazdach MSW marki Skoda. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw i przeglądów technicznych w pojazdach MSW marki Skoda. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Oferowany rabat od stosowanej cennikowej ceny podzespołów, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie napraw i przeglądów technicznych w pojazdach MSW marki Opel. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw i przeglądów technicznych w pojazdach MSW marki Opel. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Oferowany rabat od stosowanej cennikowej ceny podzespołów, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Naprawy pojazdów służbowych będących w zasobie Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o.
- Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych oraz innych pojazdów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych
- "Przeglądy okresowe oraz bieżące naprawy i serwis ogumienia w pojazdach użytkowanych przez ŚZDW w Kielcach i Rejony Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Staszowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.