To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-10
Gorzów Wielkopolski: Remont drogi powiatowej nr 1392F ul. Pocztowa w m. Lubiszyn
Numer ogłoszenia: 405628 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226515 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gorzowski, ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7330400, faks 095 7330401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1392F ul. Pocztowa w m. Lubiszyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie pn.: Remont drogi powiatowej nr 1392F ul. Pocztowa w m. Lubiszyn, polega na przebudowie istniejącej jezdni na długości 0,550 km i szerokości 5,0 m planowanej nawierzchni, budowie chodnika o szerokości 1,2 m o łącznej powierzchni 618,00 m2 planowanej nawierzchni oraz profilowaniu i obsianiu trawą pobocza. Na jezdni zostanie wykonana podbudowa: z kruszywa łamanego pochodzenia skalnego (skała lita) 0/12,8 gr. 15 cm, oraz nawierzchnia: z betonu asfaltowego warstwa wiążąca AC11W asfalt 50/70 grub. po zagęszczeniu 5 cm oraz warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70 gr. 4 cm . Nawiązanie nowych warstw asfaltowych z istniejącymi musi być wykonane w sposób płynny. Zadanie realizowane zgodnie z dokumentacją projektową na zgłoszenie robót: Odcinek drogi powiatowej nr 1392F objęty zadaniem leży na terenie działek o numerach ewidencyjnych: 518, 578, 744/1 obr. Lubiszyn, Gmina Lubiszyn, powiat gorzowski, województwo lubuskie. Droga powiatowa posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną (kruszywo naturalne oraz lokalnie betonowe) zmiennej szerokości od 4,5 do 5,5m z licznymi zaniżeniami oraz nierównościami. Na całej długości występują pobocza gruntowe o szerokości ok. 1,5m. W miejscu budowanego chodnika występuje pobocze gruntowe częściowo ulepszone kruszywem. W pasie drogowym występuje uzbrojenie zaznaczone na planie sytuacyjnym. Rozwiązania projektowe: Przed przystąpieniem do wykonywania prac (w przypadku wątpliwości) należy przeprowadzić badania geologiczne oraz określić szczegółowo warunki gruntowo wodne. Na wizji lokalnej grunty zostały zakwalifikowane do grupy G1. Wykonano próbne wiercenia. Grunt występujący w otworach zakwalifikowano jako piaski średnie, wody gruntowej nie stwierdzono. W przypadku wątpliwości należy dodatkowo wykonać badania nośności podłoża. Jezdnie oraz chodnik wysokościowo dostosowano do: a. istniejącego terenu, b. wjazdów i dojść do posesji, c. ukształtowania terenów przyległych, d. odprowadzenia wód opadowych w tereny zielone i chłonne. Przed przystąpieniem do robót należy przeprowadzić szczegółowy pomiar, w przypadku wątpliwości opracować projekt wykonawczy i przedłożyć go Zamawiającemu do akceptacji. Chodnik a. szerokość podstawowa 1,2 m b. pochylenie jednostronne wynoszące 2%, Jezdnia a. szerokość podstawowa 5,0 m b. pochylenie jednostronne wynoszące 2%, Pobocze a. szerokość pobocza 1,0 m b. pochylenie poprzeczne 8%, W celu zapewnienia przepływu wód deszczowych w sposób prawidłowy należy odpowiednio wyprofilować tereny przyległe do jezdni i chodnika, nadając im odpowiednie spadki 8%. Konstrukcja: Chodnik grubość konstrukcji 23 cm a. 8,0 cm Kostka betonowa typu Polbruk b. 5,0 cm Podsypka cementowo piaskowa 1:4 c. 10 cm Warstwa odsączająca z piasku. Chodnik ograniczony jest obrzeżami betonowymi 8x30x100 ustawionymi na podsypce cementowo piaskowej 1x4 gr. min. 5cm. Grunt rodzimy doprowadzić do G1. Przejazd przez chodnik - grubość konstrukcji 28 cm a. 8,0 cm Kostka betonowa typu Polbruk b. 5,0 cm Podsypka cementowo piaskowa 1:4 c. 15 cm Podbudowa z kruszywa łamanego pochodzenia skalnego (skała lita) 0/12,8 na podłożu o module sprężystości (wtórny) E2 większe lub równe 100 Mpa, i o wskaźniku zagęszczenia Is większe lub równe 1,00. Przejazd przez chodnik należy ograniczyć krawężnikiem najazdowym (obustronnie) 22x15x100 ustawionym na ławie betonowej z oporem z betonu C13/15. Grunt rodzimy doprowadzić do G1. Jezdnia a. 4,0 cm Warstwa ścieralna z AC 11S 50/70 b. 5,0 cm - Warstwa wiążąca AC11W asfalt 50/70 grub. po zagęszczeniu 5 cm c. 15 cm Podbudowa z kruszywa łamanego pochodzenia skalnego (skała lita) 0/12,8 gr. na podłożu o module sprężystości (wtórny) E2 większe lub równe 100 Mpa, i o wskaźniku zagęszczenia Is większe lub równe 1,00. Grunt rodzimy przeznaczony do profilowania Mieszanka kruszywa powinna być rozkładana w warstwie o jednakowej grubości, takiej, aby jej ostateczna grubość po zagęszczeniu była równa grubości projektowanej. Grubość pojedynczo układanej warstwy wynosi 15 cm po zagęszczeniu. Warstwa powinna być rozłożona w sposób zapewniający osiągnięcie wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Nawierzchnia powinna być wyprofilowana i zagęszczona z zachowaniem wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Rozpoczęcie budowy każdej następnej warstwy może nastąpić po odbiorze poprzedniej warstwy przez Inspektora Nadzoru. Wilgotność mieszanki kruszywa podczas zagęszczania powinna odpowiadać wilgotności optymalnej, określonej według próby Proctora, zgodnie z PN-B-04481 (1) (metoda II). Materiał nadmiernie nawilgocony, powinien zostać osuszony przez mieszanie i napowietrzanie. Jeżeli wilgotność mieszanki kruszywa jest niższa od optymalnej o 20% jej wartości, mieszanka powinna być zwilżona określoną ilością wody i równomiernie wymieszana. W przypadku, gdy wilgotność mieszanki kruszywa jest wyższa od optymalnej o 10% jej wartości, mieszankę należy osuszyć. Wskaźnik zagęszczenia wg BN-77/8931-12 (29) powinien odpowiadać przyjętemu poziomowi wskaźnika nośności. Uwaga: zagęszczenie warstw podłoża i warstw podsypkowych należy wykonać zgodnie z Polską Normą PN-S-02205 (Drogi samochodowe Roboty Ziemne Wymagania i badania). Warstwa gleby (humusu) powinna być ściągnięta i składowana (zgodnie z obowiązującymi przepisami) na miejscu wskazanym przez Inwestora. Wykonane koryto należy zabezpieczyć przed ingerencją wody opadowej, w tym celu niezwłocznie powinno się przystąpić do wykonania warstw konstrukcyjnych jezdni i zjazdów. UWAGA: Należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych. W obszarze opracowania występują urządzenia obce branży elektrycznej, teletechnicznej i wodociągowej oraz kanalizacyjnej. Roboty ziemne w bezpośredniej kolizji z uzbrojeniem podziemnym wykonywać ręcznie. Wszystkie prace związane z istniejącymi urządzeniami podziemnymi należy wykonywać zgodnie z wymogami zarządców sieci. Wszystkie prace należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami, uzgodnieniami, specyfikacjami technicznymi, projektem wykonawczym i w koordynacji z zarządcami istniejących sieci. Prawidłowa realizacja przedsięwzięcia związana jest z przestrzeganiem ostrych reżimów technologicznych i prawnych remontowanej istniejącej nawierzchni, zastosowaniem wysokiej jakości sprzętu i materiałów budowlanych. Wynika to z obowiązujących aktów normatywno- prawnych, w tym przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, których znajomością musi się wykazać zarówno Wykonawca jak i przedstawiciele Inwestora. Zamawiający zastrzega zgodnie z art. 36a, ust. 2, pkt 1) Ustawy Pzp obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane tj.: Wykonawca musi samodzielnie wykonać nawierzchnię jezdni, w tym warstwę ścieralną i warstwę wiążącą. UWAGA! Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia zadania przez Wykonawcę. Zmiana terminu realizacji niniejszej umowy nastąpi pisemnie za zgodą Zamawiającego. Zmiana taka dopuszczalna jest wyłącznie z przyczyn: warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z przewidywaną technologią (opady, zbyt niskie temperatury), wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami Wykonawcy robót klęski żywiołowej. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa na zgłoszenie robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty załączone do niniejszej SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MALDROBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MALDROBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- MALDROBUD Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Królewiecka 43, 74-300 Myślibórz, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 379797,06
Oferta z najniższą ceną: 379797,06 / Oferta z najwyższą ceną: 605886,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego segmentu D w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp. II
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu o DMC do 3,5 t typu BUS w ilości 2 sztuk.
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości."
- "Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Okrzei 42 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa instalacji sanitarnych w ZSMS ul.Okrzei 42
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Narutowicza w Łasku
- Budowa drogi w Gorzewie dz. nr 1.
- Remont cząstkowy pasów drogowych dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- Wykonanie prac budowlanych związanych z Utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy ZSTM
- BUDOWA PLACU ZABAW W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ" W RAMACH REALIZACJI ZADANIA PN. "UTWORZENIE ŻŁOBKA W MIEJSCOWOŚCI WOLA"
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.