Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-10
Łódź: ZP/147/2014 - dostawa strzygarek, środków do utrzymania czystości, środków myjąco - dezynfekujących oraz kosmetyków dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 405682 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/147/2014 - dostawa strzygarek, środków do utrzymania czystości, środków myjąco - dezynfekujących oraz kosmetyków dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa strzygarek, środków do utrzymania czystości, środków myjąco - dezynfekujących oraz kosmetyków dla Instytutu CZMP.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8, 33.74.12.00-8, 33.70.00.00-7, 33.72.10.00-0, 33.69.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Pakiet nr 1:
Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu.
1) Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki dla oferowanych produktów.W przypadku preparatów dla, których sporządzenie kart charakterystyk nie jest wymagane prawem i Wykonawca takich kart nie posiada, zobowiązany jest złożyć oświadczenie informujące o tym, że produkt nie został sklasyfikowany jako niebezpieczny oraz:
a) Nie zawiera substancji stwarzających zagrożenia dla zdrowia ludzkiego lub środowiska w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 1% wag.
b) Nie zawiera substancji, która jest PBT lub vPvT lub która została umieszczona na liście substancji podlegających procedurze udzielania zezwoleń z powodów innych niż w lit. a) w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 0,1% wag.
c)Nie zawiera substancji, w przypadku której zostały określone we Wspólnocie najwyższe dopuszczalne stężenia w środowisku pracy.
2) Ulotka informacyjna o składzie i sposobie użytkowania preparatu, oraz proporcjach rozcieńczania preparatu przy różnych stopniach zabrudzenia powierzchni
Pakiet nr 2: Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu:
1) Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
2) Instrukcja użytkowania w języku polskim - dotyczy Pakietu 2 poz. 2.
Pakiet nr 3:
1.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy, skład oraz sposób użytkowania zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
2.W zakresie produktów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków zamawiający wymaga, aby preparaty były wprowadzone do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1223 2009 z 30 listopada 2009r - Oświadczenie o wprowadzeniu preparatu do obrotu.
Pakiet nr 4:
1.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu:
1) Aktualne karty charakterystyki (substancji niebezpiecznej)
2) Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy, skład oraz sposób użytkowania zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
2.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy.
Pakiet nr 5:
1.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy, skład oraz sposób użytkowania zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
Pakiet nr 6:
1.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy, skład oraz sposób użytkowania zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
Pakiet nr 7:
1.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy, skład oraz sposób użytkowania zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego - Pakiet 7 pozycja 1.
2.W zakresie produktów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków zamawiający wymaga, aby preparaty były wprowadzone do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1223 2009 z 30 listopada 2009r - Oświadczenie o wprowadzeniu preparatu do obrotu - Pakiet 7 pozycja 1.
3.Dokumenty opisujące specyfikę produktów leczniczych - Charakterystyka oferowanego produktu leczniczego. - Pakiet 7 pozycja 2
4.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu i wpisanie do rejestru produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r. z późniejszymi zmianami - Aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego. - Pakiet 7 pozycja 2
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.1 zmiany nazwy lub numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
1.2 niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
1.3 przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
1.4 zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie pakietów 1, 2 oraz 3.
1.5 zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
1.6 zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
1.7 zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki
Polki,pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Płyn czyszcząco - dezynfekcyjny do toalet, zagęszczony, niszczy B, F, V, S przylega dobrze do powierzchni,zapobiega powstawaniu kamienia i wybiela, usuwa zanieczyszczenia organiczne.Produkt biobójczy - 40 litrów.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 5
- 3. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Jednorazowe ostrza wymienne do w/w strzygarki o całkowitej szerokości 38 mm. Nakładane na główkę strzygarki, pakowane w plastikowe przezroczyste opakowania zaklejone z wierzchu białą folią zawierającą opis oraz nr. katalogowy. Pakowane w opakowanie zbiorcze po 50 ostrzy. Ostrza przeznaczone do każdego typu i rodzaju owłosienia ( włosy krótkie, długie, cienkie, grube, delikatne, suche, mokre) - 8 000 szt
2.Strzygarka z ruchomą głowicą akumulatorowa, bezprzewodowa, ładowana pradem zmiennym 230V za pomoca ładowarki stojącej, pozostawiająca po strzyżeniu włos o długości 0,3 mm. Przesuwany włącznik dwupozycyjny (ON/OFF) - 15 szt
3.Ładowarka do w/w strzygarki umożliwiająca ładowanie strzygarki w pozycji stojącej. Na przednim panelu dioda sygnalizująca proces ładowania - 15 szt.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 5
- 3. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Płyn do kąpieli lub mydło w płynie do mycia noworodków i wcześniaków hypoalergiczne o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażniające skóry, nie zawierające barwników, posiadające dobre właściwości myjące, nawilżające o ph 5,5 - Z dozownikiem. Na etykiecie musi być napis dla dzieci.op. 300 - 500 ml - 396 litrów
2.Szampon dla dzieci - o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażnia skóry,nie zawiera barwników, posiada dobre właściwości myjące - na etykiecie musi być napis dla dzieci - op. 200-300 ml - 15 litrów
3.Oliwka dla dzieci - o słabo zaznaczonym zapachu, nie podraznia skóry, nie zawiera barwników na etykiecie musi być napis dla dzieci - op.200-300 ml - 15 litrów.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.12.00-8, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 5
- 3. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Preparat do mycia i dezynfekcji małych powierzchni. Preparat w piance z aplikatorem, gotowy do użycia, bezzapachowy, bez zawartości aldehydów i alkiloanin o dolnej tolerancji materiałowej. Możliwosć stosowania w oddziałach noworodkowych oraz do głowic USG. Spektrum działania: B,F,V (HIV, HBV, HCV, Rota, Vaccinia, Tbc).Wyrób medyczny klasy II A. Opakowanie 750 ml. - 1,5 litra.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 5
- 3. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Preparat do czyszczenia i polerowania powierzchni ze stali nierdzewnej (do cokołów stołów operacyjnych), które nie mają bezpośredniego kontaktu z żywnością. Preparat powinien zabezpieczać stalowe powierzchnie przed plamami z wody i tłuszczów oraz przed widocznymi odciskami palców. Preparat nadający połysk wypolerowanym powierzchnią, nie pozostawiający lepkości powierzchni po użyciu. Preparat gotowy do użycia. Opakowanie 750 ml - 1,5 litra.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 5
- 3. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Środek do czyszczenia i pielęgnacji stali nierdzewnej, przedmiotów chromowanych, z aluminium, niklu oraz mosiądzu. Preparat gotowy do użycia. Opakowanie 500 ml. 12,0 litr.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 5
- 3. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Syntetyczne mydło w płynie w postaci emulsji do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, wolne od konserwantów, substancji bakteriobójczych i barwników. Konfekcjonowane w jednorazowych workach o pojemnosci 700 ml, wyposażonych w zastawkę dozującą zapobiegającą zasysaniu powietrza z otoczenia. Preparat kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk. Opakowanie dostosowane do funkcjonującego w Instytucie systemu dozowania STERISOL.Kosmetyk - 1 050 litrów
2.Preparat do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk na bazie alkoholu etylowego oraz butan -2 -onuz zawartością substancji pielęgnujących skórę. Aktywny wobec B,F,Tbc,V(HIV,HBV,HCV,Rota,Vaccina,Polio, Adeno) w czasie do 1 minuty(dezynfekcja higieniczna) oraz w czasie do 1,5 minuty (dezynfekcja chirurgiczna) o przedłuzonym czasie działania do 3 godzin. Preparat konfekcjonowany w jednorazowych workach o pojemności 700 ml. Wyposażnony w zastawkę trójdzielną zapobiegającą zasysaniu powietrza z otoczenia, gwarantującą czystość mikrobiologiczną przez cały okres użytkowania. Preparat kompatybilny z preparatem do mycia rąk. Opakowanie dostosowane do funkcjonującego w Instytucie systemu dozowania STERISOL. Produkt leczniczy - 1 050 litrów.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.12.00-8, 33.70.00.00-7, 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 5
- 3. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa źródeł światła i opraw oświetleniowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- SZP.281.16.2025 - Dostawa nalepek, etykiet i taśm dla Instytutu "CZMP"
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania części budynku biurowo-usługowego przy ul. Beskidzkiej 172 w Łodzi dla celów punktu żłobkowego wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia oraz dla obszaru sądów rejonowych przy Wojska Polskiego 180 w Łodzi
- Przebudowa budynku żłobka nr 20 na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wioślarskiej 27
- Świadczenie usług weterynaryjnych dla zwierząt z terenu Miasta Łodzi w 2025 roku
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych do apteki szpitalnej Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- DZP/3/25 DOSTAWA LEKÓW
- Dostawa środków, preparatów i drobnego sprzętu do utrzymania czystości oraz żywe rośliny, sadzonki i rozsady; ziemia i preparaty do jej użyźniania.
- Dostawa dostawę płyt DVD i CD, papierów ksero, środków czyszcząco - dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz soli próżniowej tabletkowanej
- Sukcesywny zakup i dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.