eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcimtablice rejestracyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Oświęcim: tablice rejestracyjne
Numer ogłoszenia: 405728 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: tablice rejestracyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa tablic rejestracyjnych (zgodnie z normą określoną w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm. - rozdział 3); do wyznaczonych Wydziałów Komunikacji znajdujących się w granicach Powiatu Oświęcimskiego.Ostateczna wielkość zamówienia może być mniejsza niż podane niżej wielkości planowane. Zostanie ona określona w kolejnych jednostkowych zleceniach Zamawiającego, odpowiadających jego bieżącym potrzebom. Planowana wielkość zamówienia: RODZAJ TABLICY, ILOŚĆ ( w szt. ) ZWYCZAJNE samochodowe 23 000, motocyklowe 580, motorowerowa 670, TYMCZASOWE samochodowe 25, motocyklowe 3, motorowerowa 3, INDYWIDUALNE samochodowe 10, motocyklowe 2, ZABYTKOWE samochodowe 6, motocyklowe 2, ŁĄCZNIE 24 301..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) w terminie do dnia 09.12.2009 r. do godz. 11.00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrychowie, ul. Krakowska 112, 34-120 Andrychów, Oddział Oświęcim, ul. Kościelna 1, 32-600 Oświęcim - nr rachunku: 32 8123 0000 0012 0001 2000 0100 w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, w Wydziale Komunikacji i Transportu, pokój nr 8 ( parter Starostwa ). Wadium może być wniesione w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 PZP. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 3. Wykonają zamówienie w wymaganym terminie tj. do 31.12.2010r. 4. Wniosą określone wadium w wymaganym terminie. 5. Mają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. 6. Posiadają aktualny certyfikat zgodności na produkcję i dystrybucję tablic rejestracyjnych. 7. Zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) posiadają zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych. 8. Termin płatności faktury musi wynosić min. 25 dni od daty dostarczenia faktury. 9. Udzielą gwarancji na okres min. 3 lat. 10. Przedstawią minimum 2 referencje dotyczące dostaw objętych przedmiotem zamówienia z zaznaczeniem, że zostały wykonane należycie. 11. Spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli: -złoży oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, - spełni przesłanki art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP - ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2. ppkt 5, - spełni warunek określony w pkt 5.1. ppkt 6 - wykonawca potwierdzi to na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt 6.2. ppkt 9, - spełni warunek określony w pkt 5.1. ppkt 7 - wykonawca potwierdzi to na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt 6.2. ppkt 10, - spełni warunek określony w pkt 5.1. ppkt 10 - wykonawca potwierdzi to na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt 6.2. ppkt 6 i 7. Warunki określone w części 5.1. pkt 3, 8, 9 wykonawca potwierdzi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika numer 1, 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24, ust.1 i 2 oraz art. 22, ust. 1 PZP wg załącznika numer 2. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 3. 7. Minimum dwa dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi o których mowa w pkt. 7 zostały wykonane należycie - brak referencji spowoduje nie zaliczenie wykazanych dostaw. 8. Projekt umowy ( stanowiący załącznik nr 4 niniejszej SIWZ ) powinien być zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę, 9. Aktualny oryginał certyfikatu zgodności na produkcję i dystrybucję tablic rejestracyjnych lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 10. Aktualny oryginał zezwolenia marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 11. Dowód wpłacenia lub wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU Wydział Komunikacji i Transportu 32 - 602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10, woj. Małopolskie Tel. (33) 844-96-26, fax. (33) 844-96-29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 11:30, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU 32 - 602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10, woj. Małopolskie - dziennik podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.