Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Koniusza: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4
Numer ogłoszenia: 40580 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Biórkowie Małym, Biórków Mały 72, 32-104 Koniusza, woj. małopolskie, tel. 0-12 386 90 43, fax 0-12 386 90 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniusza.ug.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego 4x4 o parametrach zapisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli: a) wykonawca spełni wymagania techniczne określone w załączniku Nr 2 do SIWZ, b) wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę o podobnym rodzaju, zakresie i wartości stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 85 tys. zł brutto, oraz posiada dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych poniżej .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają takiego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) (wg załącznika Nr 3 do SIWZ). 4. Spełnienie parametrów techniczno-użytkowych na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ . 5. Wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy o podobnym rodzaju, zakresie i wartości stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 85 tys. zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że ta dostawa została należycie wykonana(wg załącznika nr 4 do SIWZ). 6.W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie : 9.1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub pełnomocnictwo poświadczone notarialnie należy załączyć do oferty. 9.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2 i 3 powinny być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koniusza.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Koniuszy, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, pok 14 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urzad Gminy w Koniuszy, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, pok 11 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KONIUSZA
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w technologii powierzchniowego utrwalenia na terenie Gminy Koniusza w 2025 r.
więcej: przetargi KONIUSZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu specjalnego rozpoznawczo ratowniczego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Wykonanie modernizacji samochodu pożarniczego Mercedes Benz 13.290 (mototruck) z napędem 4x4
- Zakup wozu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Nowa Wieś
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
- dostawa pojazdu strażackiego o masie do 3,5 t
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.