To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-01
Kamienna Góra: Dostawa pieczywa oraz warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
Numer ogłoszenia: 405842 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376032 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie, Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 742 44 20, faks 0-75 742 44 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieczywa oraz warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa oraz warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: Część I. Pieczywo, Część II Warzywa i owoce 3. Użyte w załącznikach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, iż oferowany artykuł powinien być równoważny do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe. 4. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły na okres 12 miesięcy. Ilości te (podane w załącznikach) stanowią wartośćszacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. 5. Dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 6°° d o godziny 13°°. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pałac- kuchnia). 6. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7°°do godziny 13°°. 7. Dostawy realizowane b ędą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej (faksem) lub telefonicznej. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 8. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i zamawianego asortymentu. Szacuje się, że będzie ona średnio wynosiła: dla części II - jeden raz w tygodniu, dla części I - 6 razy w tygodniu. 9. Dostarczane artykuły będące przedmiotem umowy muszą być: a) świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy, b) dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany artykuł i z podanym na etykiecie terminem przydatności do spożycia (nie dotyczy warzyw i owoców), c) dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. 10. Podana waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem. 11. Artykuły spożywcze powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, stosownie do rodzaju asortymentu. 12. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów spożywczych lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem. 13. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia. 14. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 15. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu. 16. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 15, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00 - Pieczywo 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "Kisły" Kisły Aleksander
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "Kisły" Kisły Aleksander
- PPHU KISŁY Kisły Aleksander, ul. Stapińskiego 2A, 58-562 Podgórzyn, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66602,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50914,50
Oferta z najniższą ceną: 50914,50 / Oferta z najwyższą ceną: 71112,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Remont mostu drogowego w Czadrowie dz.nr 224/1, 307 na rzeką Zadrna(dz.nr 379/2)
- Remont mostu drogowego w Czadrowie dz. nr95/1, 375 nad rzeką Zadrna.
- DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją robót w ramach zadania Remont mostu drogowego w ciągu drogi 3468D w Krzeszowie
- Remont mostu w Krzeszówku dz. nr 199 nad rzeką Zadrna
- Dostawa jednorazowych elementów do artroskopii dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
- Dostawa warzyw i owoców (51)
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa pieczywa dla SPZOZ w Sanoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.