Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-07
Dębica: Dostawa różnego sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innego wyposażenia dla Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Jana Pawła II Dębicy
w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 405892 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego , ul. Ignacego Lisa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6813574, faks 14 6704215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kwiatek.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnego sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innego wyposażenia dla Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Jana Pawła II Dębicy w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnego sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innego wyposażenia dla Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Jana Pawła II Dębicy w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 30.23.21.00-5, 38.65.21.00-1, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz oferty. Do oferty należy dołączyć szczegółową wycenę, tj. ceny jednostkowe netto i brutto wraz z zastosowaną stawką podatku VAT dla poszczególnych elementów składających się na całość zadania częściowego którego oferta dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kwiatek.edu.pl/?page_id=635
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 im Eugeniusza Kwiatkowskiego, ul. Ignacego Lisa 2 , 39-200 Dębica, Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół nr 2 im Eugeniusza Kwiatkowskiego, ul. Ignacego Lisa 2 , 39-200 Dębica, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie laboratorium badawczego inżynierii materiałowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer 1 szt.; Projektor multimedialny - 1 szt.; Wizualizer - 1 szt.; Drukarka laserowa - 1 szt.; Skaner - 1 szt.; System operacyjny, pakiet biurowy, program antywirusowy - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 30.23.21.00-5, 38.65.21.00-1, 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pracowni murowanych konstrukcji budowlanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer -1 szt.; Projektor multimedialny - 1szt.; Wizualizer- 1 szt.; Drukarka laserowa - 1 szt.;System operacyjny, pakiet biurowy, program antywirusowy - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 30.23.21.00-5, 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby szkolenia pt. Mury z elementów drobnowymiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny - 1 szt.; Komputer - 1 szt.; System operacyjny, pakiet biurowy, program antywirusowy - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby dostosowania pracowni instalacji elektrycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System operacyjny, pakiet biurowy, program antywirusowy - 1 szt.; Laptop - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby dostosowania pracowni instalacji elektrycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System operacyjny, pakiet biurowy, program antywirusowy - 1 szt.; Laptop - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby doposażenia pracowni monter izolacji przemysłowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop - 1 szt.; Tablica interaktywna - 1 szt.; Rzutnik - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.20.00.00-1, 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych na potrzeby wyposażenia pracowni nowych technologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup komputerów stacjonarnych z monitorami - 15 szt.; Zakup oprogramowania biurowego, systemu operacyjnego i programu antywirusowego- 15 szt.; Projektor multimedialny - 1 szt.; Laptop -1 szt.; Zakup postscriptowej sieciowej drukarki laserowej z materiałami eksploatacyjnymi - 1 szt.; Proofer cyfrowy z materiałami eksploatacyjnymi - 1 szt.; Tablet graficzny - 4 szt.; Aparat cyfrowy ze statywem - 1 szt.;Bigówka - 1 szt.; Ploter A1 z podajnikiem rolkowym z materiałami eksploatacyjnymi - 1 szt.; Skaner płaski 4 szt.; Laminator rolowy ręczny - 1 szt.; Gilotyna ręczna A3 - 1 szt.; Wizualizer - 1 szt.; Zszywacz 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 30.23.21.00-5, 38.65.21.00-1, 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup oprogramowania na potrzeby szkolenia z tworzenia projektów graficznych za pomocą programu graficznego dla zawodu technik cyfrowych procesów graficznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oprogramowania na potrzeby szkolenia z tworzenia projektów graficznych za pomocą programu graficznego dla zawodu technik cyfrowych procesów graficznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby zajęć z artystycznego projektowania i szycia odzieży uwzględniając najnowsze trendy mody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wizualizer - 1 szt.; Program do dwuwymiarowego i trójwymiarowego komputerowego wspomagania projektowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby dostosowania pracowni mechatronicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wizualizer - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby dostosowania pracowni mechatronicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner 3D do obrabiarki CNC - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Zakup ciągnika wraz osprzętem do utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy"
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Sądu Rejonowego w Dębicy
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W REMONTOWANYCH POMIESZCZENIACH BLOKU OPERACYJNEGO I PORODOWEGO (IV I V PIĘTRO) W BUDYNKU "B" ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.