eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowa sieci teleinformatycznej na potrzeby 13 WOG w m. Grudziądz - wykonanie robót budowlanych. Sprawa nr 17/1/119/15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-24

Warszawa: Rozbudowa sieci teleinformatycznej na potrzeby 13 WOG w m. Grudziądz - wykonanie robót budowlanych. Sprawa nr 17/1/119/15
Numer ogłoszenia: 40600 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314256 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 847 818, 261 847 735, faks 261 847 145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państawa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci teleinformatycznej na potrzeby 13 WOG w m. Grudziądz - wykonanie robót budowlanych. Sprawa nr 17/1/119/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury teleinformatycznej i telekomunikacyjnej w 6 kompleksach w m. Grudziądz zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi oraz przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Budowę telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej. 2. Budowę sieci kabli światłowodowych. 3. Budowę sieci kabli wieloparowych. 4. Budowę rurociągu kablowego. 5. Budowę okablowania strukturalnego wraz z wydzieloną instalacją elektryczną w 27 budynkach. 6. Wykonanie: a) dokumentacji powykonawczej w 4 egz. Dokumentację należy opracować na bazie dokumentacji projektowej (wykonawczej). Do dokumentacji powykonawczej należy opracować 4 egz. aneksu (suplementu/ uzupełnienia) zawierającego: - aktualne zestawienie wbudowanych materiałów i urządzeń zawierające co najmniej: - pełną nazwę, - typ/rodzaj, - symbol katalogowy producenta, - numer seryjny, - jednostkę miary, - ilość, - rysunki wraz z krótkim opisem zmian wykonanych w odniesieniu do dokumentacji projektowej (wykonawczej), a powodującej jej nieczytelność lub niejednoznaczność interpretacji, b) dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektrycznym (w formie miernika oraz pdf) pozwalającej na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu umowy, c) kosztorysu powykonawczego, d) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 1 egz. w formie: - zaświadczenia o przyjęciu wybudowanej infrastruktury budowlanej do zasobów geodezyjnych właściwego Zarządu Infrastruktury wraz z kopią zgłoszenia (z załącznikiem graficznym) - w przypadku robót budowlanych na ternie zamkniętym, - powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej (aktualna mapa z naniesioną nowo wybudowaną infrastrukturą budowlaną) - w przypadku robót budowlanych na ternie nie będących własnością MON e) kart wyrobu wbudowanych urządzeń, f) zestawienia ilościowo-wartościowego zgodnie z przekazanym przez Inspektora Nadzoru wzorem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPRINT S.A., Jagiellończyka 26, 10-062 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1315680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 859284,68

  • Oferta z najniższą ceną: 859284,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1646387,35

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.