Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-18
Śrem: Dostawa akcesoriów i podzespołów informatycznych
Numer ogłoszenia: 406040 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.6bdow.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów i podzespołów informatycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów zgodnie z poniższą specyfikacją. Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań. Wymagania techniczne na oferowany sprzęt zostały określone w załączniku nr 1do SIWZ. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: Dostarczone akcesoria i podzespoły sprzętu informatycznego muszą spełniać parametry określone w SIWZ, posiadać fabryczne, nieuszkodzone, jednostkowe opakowania z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt, jego parametry techniczne. Oferowany sprzęt ma być dostępny na rynku, niedopuszczalne są produkty prototypowe i dopiero tworzone pod konkretne zamówienie. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy w dniach od poniedziałku do piątku do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1do SIWZ Wykonawca dostarczy zamówione materiały swoim transportem i na własny koszt do magazynu wskazanego przez Zamawiającego odpowiednio do nr zadania. Na dostarczony asortyment Wykonawca udzieli gwarancji odpowiednio: dla zadania nr 1 dla poz. 1 i 3- 24 m-ce dla poz. 2 - 36 m-cy dla zadania nr 2 dla poz. 24 m-ce. dla zadania nr 3- 36 m-cy dla zadania nr 4 24 m-ce gwarancji dla zadania nr 5 i 6 - gwarancji producenta jednak nie mniej niż 12 m-cy licząc od dnia podpisania -Protokołu przyjęcia - przekazania- przez przedstawiciela Odbiorcy i przedstawiciela Wykonawcy stanowiącego dowód dostarczenia wyrobów. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 30 dni, od dnia dostarczenia do Odbiorcy oryginału faktury. Uwaga: Cena jednostkowa za sztukę w poszczególnych pozycjach wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć kwoty 3 499,00 złotych brutto, ponieważ Zamawiający podlega ograniczeniom finansowym jakim jest brak możliwości zakupu środków trwałych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-9, 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4, 32.58.11.00-0, 31.00.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.6bdow.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4430
ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem
tel. (+48) 61 2831 500, fax (+48) 61 2831 802.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4430 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2, budynek Nr 1, Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów informatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieszeń dyskowa do serwera Dell Power EDGE szt. 13 Wielofunkcyjny pilot prezentacyjny (prezenter) szt. 5 Listwa zasilająca do informatycznego sprzętu biurowego szt. 330.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 31.00.00.00-6, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów informatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacz DC 24V (2A) szt. 100 Kable V.35 DB44HD szt. 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.11.00-0, 31.00.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów informatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mysz żyroskopowa szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów informatycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa do projektora Sanyo PLC XU 30 z modułem numer produktu: 610-293-275, LMP35 czas użytkowania: 2000 moc: 200 W kpl. 3 Lampa do projektora Sanyo PLC XT 35L z modułem numer produktu: 610-335-809, LMP116 czas użytkowania: 2000 moc: 330 W kpl. 6 Lampa do projektora SONY VPL CX 150 lampa z modułem numer produktu: LMP-C200 kpl. 12 Lampa do projektora BENQ SP 830 lampa z modułem numer produktu: 5J.J1Y01.001 kpl. 6 Lampa do projektora CANNON XEED X 700 lampa z modułem numer produktu: RS-LP04 kpl. 5 Lampa do projektora NEC M 350X lampa z modułem numer produktu: NP16L, 60003120 czas użytkowania: 4000 moc: 230 W kpl. 3 Lampa do projektora NEC NP. 610 lampa z modułem numer produktu: NP07L, 60002447 czas użytkowania: 3000 moc: 230 W kpl. 5 Lampa do projektora NEC NP. 64 XGA lampa z modułem numer produktu: NP09L, 60002444 czas użytkowania: 3000 kpl. 6 Lampa do projektora NEC NP 600G lampa z modułem numer produktu: NP07L, 60002447 czas użytkowania: 3000 moc: 230 W kpl. 5 Lampa do projektora NEC P420X z modułem numer produktu: NP17L, 60003127 czas użytkowania: 3000 moc: 265 W kpl. 8 DVI Extender kpl. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów informatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dysk sieciowy w obudowie rack 19 (bez dysków HDD) szt. 4 2. Dysk serwerowy 4 TB 3,5 7.2k rpm SATA III 6 Gb-s szt. 10 3. Dysk serwerowy 300 GB 15k rpm SAS 6 GBps hot-plug szt. 5 4. Dysk serwerowy 900 GB 10k rpm SAS 6 GBps hot plug szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów informatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wewnętrzny napęd HP DAT 320 USB szt. 3 2. Zestaw o wysokości 1U do montażu napędów USB szt. 3 3. Kontroler zewnętrzny SAS do serwera Dell PowerEdge T710 szt. 4 4. Zasilacz redundantny 715W hot swap szt. 2 5. Wentylator redundatny hot swap szt. 2 6. Taśma do streamera DAT 320 DATA CARTRIDGE szt. 11 7. Taśma do streamera DAT 320 Cleaning Cartridge szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Adaptacja gminy Śrem do zmian klimatu - budowa błękitno-zielonej infrastruktury - modernizacja parku kieszonkowego - "Ogrodu róż", zlokalizowanego u zbiegu ulicy Poznańskiej i Piłsudskiego w Śremie
- Budowa dróg w Psarskiem - etap 2
- Modernizacja dróg asfaltowych - II postępowanie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.