Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-10
Mochowo: Przebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w m. Bożewo i Bożewo Nowe, gm. Mochowo
Numer ogłoszenia: 40610 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mochowo , 09-214 Mochowo, woj. mazowieckie, tel. 024 2763333, faks 024 2763178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w m. Bożewo i Bożewo Nowe, gm. Mochowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w miejscowościach Bożewo i Bożewo Nowe, gmina Mochowo na odcinkach: 1. odcinek A - A, km od 0+000 do 0+400, projektowana nawierzchnia bitumiczna szerokości 5,5 m wraz z projektowaną kanalizacją deszczową wg odrębnego opracowania (projekt budowlany kanalizacji deszczowej), istniejące w terenie krawężniki i chodniki pozostają bez zmian; 2.odcinek B - B, km od 0+000 do km 0+280, projektowana nawierzchnia bitumiczna szerokości 5,5 m wraz z projektowaną kanalizacją deszczową wg odrębnego opracowania (projekt budowlany kanalizacji deszczowej); konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa wiążąca grub. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego gr. 15 cm, pochylenie poprzeczne dwustronne 2%. Odwodnienie projektowanych dróg odbywać się będzie za pomocą istniejącej i projektowanej kanalizacji deszczowej. 3. odcinek C - C, km od 0+046 do km 0+326, projektowana nawierzchnia bitumiczna szerokości 5,5 m; konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej grub. 5 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego warstwa górna po zagęszczeniu grub. 8 cm wykonana na powierzchni ok. 10 % w celu usunięcia lokalnych zadoleń i wzmocnienia nawierzchni, pochylenie poprzeczne dwustronne 2%. 4. kanalizacja deszczowa na odcinku G - G wg odrębnego opracowania (projekt budowlany kanalizacji deszczowej), Istniejące dwa ciągi kanalizacji deszczowej włączone są do rowu za pomocą istniejących prefabrykowanych wylotów. Projektowana kanalizacja jest rozbudową istniejących ciągów. Odcinki istniejące włączeniowe O 400 bet. wraz z wylotami pozostają bez zmian. Przed rozpoczęciem eksploatacji istniejące wyloty należy oczyścić, istniejącą kanalizację odmulić przepłukać, zaś odcinki rowu na długości min. 10 m przed i za wylotem oczyścić z roślinności. Dno rowu odmulić. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie kanalizacji deszczowej na poszczególnych odcinkach (A-A, B-B, G-G) o łącznej długości ok. 540 m z PVC łączonych na wcisk o śr. zew. 200 mm. Należy zamontować 31 szt. studzienek ściekowych betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu oraz 20 studni rewizyjnych w gotowym wykopie o śr . 1200 mm i głębokości 3 m. Rzędne wpustów i studzienek dostosować do rzędnej budowanej nawierzchni jezdni. Elementy zdemontowane podczas prowadzenia robót budowlanych na przedmiotowych odcinkach dróg pozostają w dyspozycji Inwestora (Zamawiającego). Z przebudowywanych odcinków dróg wyprowadzić zjazdy na pozostałe drogi gminne nie będące przedmiotem niniejszego postępowania na długość do 1 m. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej: - obsługę geodezyjną inwestycji, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, - zorganizowania zaplecza budowy i zlikwidowanie go po zakończeniu budowy, ochrona znajdującego się na terenie budowy mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy, - uzyskanie zezwoleń na prowadzenie robót od właściwych jednostek uprawnionych do wydawania zezwoleń na terenach będących w ich zarządzie oraz oznakowanie dróg, w razie konieczności, na czas prowadzenia robót - zgodnie z warunkami wydanymi przez właściwy zarząd drogi oraz związane z tym opłaty, - zabezpieczenie i ochronę przed zniszczeniem znajdującego się na budowie i nie podlegającego likwidacji zadrzewienia, skarp i innych elementów zagospodarowania terenu oraz istniejących instalacji i urządzeń wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego robót po ich zakończeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna (projektowa) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego BS STARA BIAŁA ODDZIAŁ W MOCHOWIE NR 83 9038 0004 3915 9043 2000 0680. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
prowadzi zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. Ocena spełnienia warunku metodą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, tj. budowa, rozbudowa lub przebudowa dróg o długości min. 1 km o nawierzchni bitumicznej. Ocena spełnienia warunku metodą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, tj. kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Osoba, o której mowa wyżej musi być wpisana na listę członków izby branżowej i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej, co daje jej prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku metodą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu - odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Ponadto kompletna oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty zgodnie z zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dokumenty wymienione w punkcie IV niniejszej specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów. 4. Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 5. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1. osób określonych w § 8 ust. 1 i 2 ogólnych warunków umowy, 2. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w § 3 ust. 2 ogólnych warunków umowy, 3. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych, o których mowa w § 7 ust. 10 ogólnych warunków umowy, 4. wynagrodzenia, w przypadku określonym w § 7 ust. 7, 8 i 10 ogólnych warunków umowy, 5. zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kodeksu cywilnego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mochowo.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mochowie, 09 - 214 Mochowo 20, pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Mochowie, 09 - 214 Mochowo 20, pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Odnowa przestrzeni miejskiej - zagospodarowanie podwórek oraz montaż monitoringu w Żmigrodzie - etap I
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
- Budowa drogi gminnej nr 112299L (ul. Wolności i Szkolna) w miejscowości Krasnobród
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Secemin
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.