eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MochowoPrzebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w m. Bożewo i Bożewo Nowe, gm. Mochowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-10

Mochowo: Przebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w m. Bożewo i Bożewo Nowe, gm. Mochowo
Numer ogłoszenia: 40610 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mochowo , 09-214 Mochowo, woj. mazowieckie, tel. 024 2763333, faks 024 2763178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w m. Bożewo i Bożewo Nowe, gm. Mochowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w miejscowościach Bożewo i Bożewo Nowe, gmina Mochowo na odcinkach: 1. odcinek A - A, km od 0+000 do 0+400, projektowana nawierzchnia bitumiczna szerokości 5,5 m wraz z projektowaną kanalizacją deszczową wg odrębnego opracowania (projekt budowlany kanalizacji deszczowej), istniejące w terenie krawężniki i chodniki pozostają bez zmian; 2.odcinek B - B, km od 0+000 do km 0+280, projektowana nawierzchnia bitumiczna szerokości 5,5 m wraz z projektowaną kanalizacją deszczową wg odrębnego opracowania (projekt budowlany kanalizacji deszczowej); konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa wiążąca grub. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego gr. 15 cm, pochylenie poprzeczne dwustronne 2%. Odwodnienie projektowanych dróg odbywać się będzie za pomocą istniejącej i projektowanej kanalizacji deszczowej. 3. odcinek C - C, km od 0+046 do km 0+326, projektowana nawierzchnia bitumiczna szerokości 5,5 m; konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej grub. 5 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego warstwa górna po zagęszczeniu grub. 8 cm wykonana na powierzchni ok. 10 % w celu usunięcia lokalnych zadoleń i wzmocnienia nawierzchni, pochylenie poprzeczne dwustronne 2%. 4. kanalizacja deszczowa na odcinku G - G wg odrębnego opracowania (projekt budowlany kanalizacji deszczowej), Istniejące dwa ciągi kanalizacji deszczowej włączone są do rowu za pomocą istniejących prefabrykowanych wylotów. Projektowana kanalizacja jest rozbudową istniejących ciągów. Odcinki istniejące włączeniowe O 400 bet. wraz z wylotami pozostają bez zmian. Przed rozpoczęciem eksploatacji istniejące wyloty należy oczyścić, istniejącą kanalizację odmulić przepłukać, zaś odcinki rowu na długości min. 10 m przed i za wylotem oczyścić z roślinności. Dno rowu odmulić. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie kanalizacji deszczowej na poszczególnych odcinkach (A-A, B-B, G-G) o łącznej długości ok. 540 m z PVC łączonych na wcisk o śr. zew. 200 mm. Należy zamontować 31 szt. studzienek ściekowych betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu oraz 20 studni rewizyjnych w gotowym wykopie o śr . 1200 mm i głębokości 3 m. Rzędne wpustów i studzienek dostosować do rzędnej budowanej nawierzchni jezdni. Elementy zdemontowane podczas prowadzenia robót budowlanych na przedmiotowych odcinkach dróg pozostają w dyspozycji Inwestora (Zamawiającego). Z przebudowywanych odcinków dróg wyprowadzić zjazdy na pozostałe drogi gminne nie będące przedmiotem niniejszego postępowania na długość do 1 m. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej: - obsługę geodezyjną inwestycji, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, - zorganizowania zaplecza budowy i zlikwidowanie go po zakończeniu budowy, ochrona znajdującego się na terenie budowy mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy, - uzyskanie zezwoleń na prowadzenie robót od właściwych jednostek uprawnionych do wydawania zezwoleń na terenach będących w ich zarządzie oraz oznakowanie dróg, w razie konieczności, na czas prowadzenia robót - zgodnie z warunkami wydanymi przez właściwy zarząd drogi oraz związane z tym opłaty, - zabezpieczenie i ochronę przed zniszczeniem znajdującego się na budowie i nie podlegającego likwidacji zadrzewienia, skarp i innych elementów zagospodarowania terenu oraz istniejących instalacji i urządzeń wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego robót po ich zakończeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna (projektowa) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego BS STARA BIAŁA ODDZIAŁ W MOCHOWIE NR 83 9038 0004 3915 9043 2000 0680. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • prowadzi zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. Ocena spełnienia warunku metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, tj. budowa, rozbudowa lub przebudowa dróg o długości min. 1 km o nawierzchni bitumicznej. Ocena spełnienia warunku metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, tj. kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Osoba, o której mowa wyżej musi być wpisana na listę członków izby branżowej i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej, co daje jej prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku metodą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu - odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Ponadto kompletna oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty zgodnie z zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dokumenty wymienione w punkcie IV niniejszej specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów. 4. Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 5. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1. osób określonych w § 8 ust. 1 i 2 ogólnych warunków umowy, 2. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w § 3 ust. 2 ogólnych warunków umowy, 3. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych, o których mowa w § 7 ust. 10 ogólnych warunków umowy, 4. wynagrodzenia, w przypadku określonym w § 7 ust. 7, 8 i 10 ogólnych warunków umowy, 5. zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kodeksu cywilnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mochowo.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mochowie, 09 - 214 Mochowo 20, pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Mochowie, 09 - 214 Mochowo 20, pok. nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.