To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-11
Łódź: Zakup i dostawa filmów dozymetrycznych promieniowania fotonowego z numerami identyfikacyjnymi wraz z odczynnikami.
Numer ogłoszenia: 406148 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346876 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa filmów dozymetrycznych promieniowania fotonowego z numerami identyfikacyjnymi wraz z odczynnikami..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa filmów dozymetrycznych promieniowania fotonowego z numerami identyfikacyjnymi w liczbie 150 tysięcy rocznie ( łącznie na dwa lata 300 tys. filmów) oraz niezbędnych do ich wywołania odczynników chemicznych przez okres dwóch lat począwszy od 01.01.2015. Filmy muszą posiadać wymiary zewnętrzne (wraz z opakowaniem) 31 mm x 41 mm, które umożliwią umieszczenie ich w kasetach dozymetrycznych stosowanych w IMP. - Filmy muszą spełniać wymogi normy ISO 1757 (klasa 3) - Dostawy filmów w liczbie do 80 tysięcy odbywać się będą raz na pół roku. Pierwsza dostawa odbędzie się najpóźniej do końca czerwca 2015 roku. - Dostawy filmów dozymetrycznych i odczynników chemicznych będą odbywać się na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. - Typ emulsji filmów zachowany będzie przez okres dwóch kolejnych dostaw. - Okres przydatności (gwarancji) filmów wyniesie co najmniej 2 lata od daty dostawy. - W przypadku stwierdzenia wady przedmiotu zamówienia w okresie gwarancyjnym, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. - Na osłonie światłoszczelnej filmu musi być umieszczony kod identyfikacyjny składający się z 8 cyfr tworzących nie powtarzające się, kolejne liczby. Kod ten musi być również widoczny na obu błonach detektora (nisko i wysokoczułej) po jego wywołaniu. Kod identyfikacyjny na filmie musi być umieszczony w takim miejscu, aby umożliwić odczyt dawki, tzn. nie przesłaniać obszarów roboczych detektora. Osłona filmu musi być wykonana z takiego materiału i w taki sposób aby film można było łatwo ręcznie rozpakować w warunkach pracy ciemni fotograficznej, tzn., przede wszystkim, bez użycia dodatkowych urządzeń mechanicznych (np. nożyczki itp.). - Zalecane (dostarczane) odczynniki chemiczne (wywoływacz i utrwalacz) muszą umożliwiać nieautomatyczne wywoływanie filmów. - Termin przydatności odczynników chemicznych zapakowanych fabrycznie wyniesie przynajmniej 1,5 roku od daty dostawy. - Sprzedający razem z filmami i odczynnikami chemicznymi zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu materiały informacyjne ( wykresy , instrukcje itp.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.14.24 - 24.93.14.24 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FOTON - BIS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
FOTON - BIS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- FOTON - BIS Sp. z o. o., ul. Piękna 13, 85-303 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 740006,08
Oferta z najniższą ceną: 740006,08 / Oferta z najwyższą ceną: 740006,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.