Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-18
Głubczyce: Zakup fabrycznie nowego autobusu w konfiguracji 16+1
Numer ogłoszenia: 406150 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Szafera w Głubczycach , ul. Niepodległości 2, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 77 4853011, faks 77 4853011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://cku_zsr_glubczyce.wodip.opole.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego autobusu w konfiguracji 16+1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu 16 pasażerów plus kierowca. 2. Parametry minimalne lub maksymalne wymagane dla Zamawiającego: Parametry techniczne pojazdu: 1. Nadwozie: - rok produkcji 2012 - liczba miejsc w samochodzie-16 pasażerów + 1 kierowca - wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych - zamawiający przed podpisaniem umowy wybierze kolor pojazdu z gamy lakierów metalicznych (minimum 3 kolory metaliczne do wyboru) oferowanych przez producenta 2. Silnik: - wysokoprężny, turbodoładowany Diesel - pojemność silnika do 2000 cm3 - moc silnika min.160 KM - silnik spełniający minimum normę EURO 5 - manualna skrzynia biegów: min. 5 biegów w przód, 1 bieg w tył 3. Wyposażenie: - centralny zamek z pilotem - immobilizer - GPS - układ: ABS,ESP, ASR, EBV BAS - hamulce tarczowe z przodu i z tyłu wentylowane - wspomaganie układu kierowniczego - napęd na koła tylne - ogrzewanie niezależne od pracy silnika typu np. Webasto o mocy 5,5 kW z dwupunktowym rozprowadzeniem - klimatyzacja o mocy 10,5 kW z nawiewem indywidualnym dla każdego rzędu siedzeń (wylot powietrza wraz z lampką) sterowane elektronicznie - bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa 3- punktowe we wszystkich fotelach - przesuw boczny w podwójnych rzędach foteli - podłokietniki - lusterka boczne ogrzewane i regulowane elektrycznie - szyby podwójne przyciemniane wklejane w miejsce przetłoczeń oryginalnych pojazdu z atestem - elektrycznie regulowane przednie szyby boczne - elektryczny mechanizm otwierania drzwi wejściowych, sterowanych z kabiny kierowcy - zestaw audio DVD: radioodtwarzacz DVD/CD/DivX z USB, wzmacniacz, mikrofon, 4 głośniki, monitor LCD 17 cali składany do sufitu mechanicznie - ogranicznik prędkości do 100 km/h - izolacja dźwiękowo - termiczna przedziału pasażerskiego - ściany sufit wyłożone tapicerką miękką, po środku wstawka w kolorze tapicerki foteli - parapety wokół okien z tworzywa ABS łatwo zmywalne - wzmocniona podłoga sklejką wodoodporną z zabezpieczeniem antykorozyjnym pokryta wykładzinę antypoślizgową, wyłożenie boków ścian do wysokości 20 cm - 4 wybijaki szyb samochodowych na ścianach bocznych z oznaczeniem wyjść awaryjnych - przegroda za siedzeniem kierowcy - poręcz zabezpieczająca umiejscowiona przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych - uchwyt ułatwiający wsiadanie przy drzwiach wejściowych - zasłonki przeciw słoneczne - dodatkowa gaśnica - wieszaki ubraniowe przy słupkach bocznych - luk dachowy w centralnej części dachu, spełniający rolę wyjścia awaryjnego - dodatkowe oświetlenie przedziału pasażerskiego przystosowane do jazdy nocnej - oświetlenie przy stopniu bocznym 4. Gwarancja: - minimum 36 miesięcy z limitem 250000 kilometrów - powłoka lakiernicza - minimum 36 miesięcy - perforacja blach - minimum 60 miesięcy - Dostawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Dostarczony samochód musi spełniać wymagania przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruch drogowego. Wykonawca wraz z pojazdem ma obowiązek dostarczyć: - instrukcję obsługi w języku polskim - książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu - książkę przeglądów serwisowych - dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu (homologację na autobus).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie wymaga
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie wymaga
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie wymaga
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie wymaga
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie wymaga
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://cku_zsr_glubczyce.wodip.opole.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im Wł. Szafera w Głubczycach ul. Niepodległości 2, 48-100 Głubczyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im Wł. Szafera w Głubczycach ul. Niepodległości 2, 48-100 Głubczyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.