eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieModernizacja bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Strzelcach Opolskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Strzelce Opolskie: Modernizacja bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 40615 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP) , ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, faks 077 4401701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Strzelcach Opolskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania pn.: Modernizacja bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Strzelcach Opolskich. Modernizacja bazy dydaktycznej polega na przebudowie budynku socjalnego warsztatów szkolnych z przeznaczeniem na sale dydaktyczne Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Strzelcach Opolskich przy ul. Powstańców Śląskich 3. Na parterze ma powstać pracownia elektroniczna, pracownia spedycyjna i pracownia mechatroniki, WC męskie, WC damskie, WC dla osób niepełnosprawnych, zaplecze gospodarcze dla pracowni oraz zaplecze gospodarcze dla służb porządkowych. Pomieszczenia piętra zostaną zaadaptowane na pracownie obsługi turystycznej, pracownię rachunkowości, pracownię przedsiębiorczości, pracownię sprzedawcy i technika handlowego, pracownie obsługi konsumenta i pracownię obsługi gastronomicznej. Pracownie obsługi konsumenta i obsługi gastronomicznej, posiadać będą zaplecze gospodarcze. Komunikacja pomiędzy piętrami odbywać się będzie poprzez nowo projektowane schody żelbetowe. Wejście do adaptowanej części budynku prowadzić ma poprzez łącznik z budynkiem warsztatów. Zakres robót obejmuje m. in.: 1) wyburzenie części ścianek działowych, 2) wybudowanie nowych ścianek działowych, 3) wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami i drzwiowej, 4) wykonanie wyburzeń, 5) zamurowanie zbędnych otworów w ścianach, 6) wykonanie posadzek, 7) wykonanie sufitów podwieszanych, 8) wykonanie tynków zewnętrznych akrylowych wraz z ociepleniem ścian warstwą styropianu, 9) wykonanie tynków wewnętrznych - w części przyziemia cementowo - wapiennych, pozostałe tynki z zostaną wykonane z płyt gipsowych, 10) wymiana rynien, rur spustowych, 11) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzki i ścian fundamentowych, 12) wykonanie izolacji cieplnej stropu, 13) wykonanie instalacji elektrycznej, 14) wykonanie instalacji wodociągowej (wody przemysłowej i sanitarnej), 15) wykonanie instalacji grzewczej i wentylacji mechanicznej, 16) demontaż schodów, 17) budowa nowych schodów. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa stanowiące integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. Okres udzielonej gwarancji musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Gwarancję jakości obejmować musi zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz odbiorze ostatecznym. Termin gwarancji zaczyna bieg z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego robót. W przypadku wystąpienia wad w przedmiocie umowy w okresie gwarancji wykonawca winien je usunąć na własny koszt i własnym staraniem w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Za nieterminowe usunięcie wad, wykonawca zobowiązany będzie zapłacić karę pieniężną. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad na swój koszt, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej (w tym podpunkcie).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000,00 zł należy wnieść w pieniądzu na konto starostwa BS Leśnica O/Strzelce Opolskie 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Wadium można wnieść także w innych formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy Pzp., 3. Złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać nw. dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź ksero­kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby (osobę) składające ofertę: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, których łączna wartość jest nie mniejsza niż wartość robót brutto wyliczona na załączniku Nr 1 Formularz Ofertowy. Wartość każdego jednego wykonanego zamówienia nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł. Do niniejszego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione prace zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3 do SIWZ, - wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, pokój nr 308, III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, sekretariat, pokój nr 206, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie realizowane przy udziale Środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.