eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawadostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-13

Włodawa: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 4061 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5725817, faks 082 5724170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 strzykawki, przyrządy do przetaczania , aparaty do żywienia , przedłużacze do pomp, korki, rampy kranikowe, , łączniki , zatyczki, zaciskacze, linie do pomiaru gazów, igły do iniekcji, przyrządy do aspiracji butelek, kaniule, ostrza chirurgiczne, , cewniki, dreny, , zgłębniki, końcówki do odsysania, zestawy medyczne, igły do znieczuleń, , igły do punkcji, igły do trepanobiopsji, rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne, , opaski do mocowania rurek, wymiennik ciepła i wilgoci, przewód tlenowy. maska krtaniowa, zestaw do aerozoterapii, czujnik przepływu, przetwornik ciśnieniowy, pałeczki do wymazów, szczoteczki cytologiczne, , szkiełka , wzierniki, spodenki do kolonoskopii, prześcieradło jednorazowe, , pościel, ochraniacze na obuwie, fartuch foliowy, szyna zimmera, koc ratunkowy, testy ureazowe, elektrody,pasta eeg, żel usg, opaski identyfikacyjne, szczoteczki do rąk, szpatułki , butelki do odsysania, , kieliszki do leków, , worki na mocz, golarki, podkłady, pieluchy, maty bakteriobójcze, stazy , markery Zadanie 2 igły do ostrzykiwań, kleszczyki biopsyjne, szczoteczki do czyszczenia endoskopu, pętle Zadanie 3 papiery ekg, papiery ktg, papier do usg, paski ph , regulator przepływu, opatrunki, probówka do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego, szczoteczka do zębów z odsysaniem, bezigłowy port, butelka do reduktora, worek na zwłoki, pojemniki na zużyty sprzęt medyczny Zadanie 4 zestawy obłożeń na blok operacyjny, fartuchy chirurgiczne, , taśmy samoprzylepne, koszula pacjenta, , maski chirurgiczne, czepki operacyjne Zadanie 5 jednorazowy zestaw do drenażu KLP, dren do zestawu , butla szklana 2000ml Zadanie 6 wkłady do strzykawki automatycznej, Zadanie 7 przestrzeń martwa, układ oddechowy, filtry oddechowe, , wymiennik ciepła i wilgoci, maska krtaniowa, rurka ustno gardłowa, maska anestatyczne, maska tlenowa, cewnik do tlenu, wapno sodowane.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń /zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem. b) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo cenowy zał. nr 2 do siwz. c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) lub w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. Nie jest dopuszczalne, aby pełnomocnictwo zostało potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę na którą zostało wystawione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dostępność całego asortymentu u jednego Wykonawcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się następujące możliwości zmiany umowy polegające na: a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących pod warunkiem, że pod względem prawnym nie prowadzą one do zmian stron umowy, b) zmianie cen urzędowych - w przypadku pozycji z cenami urzędowymi d) obniżeniu przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy e) wydłużeniu okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem w §8 punkt 5.2 umowy f) zmianie numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), g) zmianie nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, h) zmianie przedmiotowym/ produkt zamienny, i) zmianie sposobu konfekcjonowania, j) zmianie liczby opakowań, k) wymianie/ uzupełnieniu elementów składowych aparatury w sytuacji gdy: -wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, l) zmiany od f) do j) w sytuacji gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudzkiego 64 budynek administracji pokój 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64 - sekretariat /budynek administracyjny/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: medyczny sprzęt jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki, przyrządy do przetaczania , aparaty do żywienia , przedłużacze do pomp, korki, rampy kranikowe, , łączniki , zatyczki, zaciskacze, linie do pomiaru gazów, igły do iniekcji, przyrządy do aspiracji butelek, kaniule, ostrza chirurgiczne, , cewniki, dreny, , zgłębniki, końcówki do odsysania, zestawy medyczne, igły do znieczuleń, , igły do punkcji, igły do trepanobiopsji, rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne, , opaski do mocowania rurek, wymiennik ciepła i wilgoci, przewód tlenowy. maska krtaniowa, zestaw do aerozoterapii, czujnik przepływu, przetwornik ciśnieniowy, pałeczki do wymazów, szczoteczki cytologiczne, , szkiełka , wzierniki, spodenki do kolonoskopii, prześcieradło jednorazowe, , pościel, ochraniacze na obuwie, fartuch foliowy, szyna zimmera, koc ratunkowy, testy ureazowe, elektrody,pasta eeg, żel usg, opaski identyfikacyjne, szczoteczki do rąk, szpatułki , butelki do odsysania, , kieliszki do leków, , worki na mocz, golarki, podkłady, pieluchy, maty bakteriobójcze, stazy , markery.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.12.40-4, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.13.22-3, 33.14.13.23-0, 33.14.14.11-4, 33.14.16.15-4, 33.14.16.20-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.17.11.10-3, 37.70.00.00-8, 33.72.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dostępność całego asotrymentu u jednego Wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria do endoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do ostrzykiwań w teflonowym tubusie 10 szt, igły do ostrzykiwań w plastikowym tubusie 40 szt., , kleszczyki biopsyjne 90 szt., szczoteczki do czyszczenia endoskopu 250 szt. , pętle 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dostępność całego asortymentu u jednego wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: medyczny sprzęt jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery ekg, papiery ktg, papier do usg, paski ph , regulator przepływu, opatrunki, probówka do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego, szczoteczka do zębów z odsysaniem, bezigłowy port, butelka do reduktora, worek na zwłoki, pojemniki na zużyty sprzęt medyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4, 33.14.16.26-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dostępność całego asortymentu u jednego Wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: obłożenia i odzież medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy obłożeń na blok operacyjny, fartuchy chirurgiczne, , taśmy samoprzylepne, koszula pacjenta, , maski chirurgiczne, czepki operacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8, 33.19.81.00-5, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dostępność całego asortymentu u jednego wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: akcesoria do drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dren do zestawu jednobutlowego 18 szt, butla szklana 2000 ml 10 szt, jednorazowy zestaw dwubutlowy do drenażu KLP 15 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dostępność całego asortymentu u jednego Wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady do strzykawki automatycznej tomografu komputerowego, sterylny, o poj. 200 ml pasujący do strzykawki typu A 60 NEMOTO KYORINDO 250 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dostępność całego asortymentu u jednego WQykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: przyrządy i filtry do układu oddechowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przestrzeń martwa 400 szt, układ oddechowy typ rura w rurze 100 szt., układ oddechowy anestetyczny o dł. 200cm 160 szt.,układ oddechowy anestetyczny o dł. 160cm 50 szt.,Filtr oddechowy dla dorosłych 450 szt.,Filtr oddechowy elektrostatyczny 360szt., Wymiennik ciepła i wilgoci 300 szt., maska krtaniowa 50 szt., Rurka ustno gardłowa 50 szt., maska anestatyczna z mankietem i zaworem uszczelniającym200 szt., maska anestatyczna z mankietem 120 szt., maska tlenowa 270 szt.,maska do podawania tlenu 600 szt., maska tlenowa z workiem 350 szt. cewnik do podawania tlenu 350 szt., dren tlenowy 170 szt., wapno sodowane 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.11.00-0, 33.17.11.10-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dostępność całego asortymentu u jednego wykonawcy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.