Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-13
Włodawa: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 4061 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5725817, faks 082 5724170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 strzykawki, przyrządy do przetaczania , aparaty do żywienia , przedłużacze do pomp, korki, rampy kranikowe, , łączniki , zatyczki, zaciskacze, linie do pomiaru gazów, igły do iniekcji, przyrządy do aspiracji butelek, kaniule, ostrza chirurgiczne, , cewniki, dreny, , zgłębniki, końcówki do odsysania, zestawy medyczne, igły do znieczuleń, , igły do punkcji, igły do trepanobiopsji, rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne, , opaski do mocowania rurek, wymiennik ciepła i wilgoci, przewód tlenowy. maska krtaniowa, zestaw do aerozoterapii, czujnik przepływu, przetwornik ciśnieniowy, pałeczki do wymazów, szczoteczki cytologiczne, , szkiełka , wzierniki, spodenki do kolonoskopii, prześcieradło jednorazowe, , pościel, ochraniacze na obuwie, fartuch foliowy, szyna zimmera, koc ratunkowy, testy ureazowe, elektrody,pasta eeg, żel usg, opaski identyfikacyjne, szczoteczki do rąk, szpatułki , butelki do odsysania, , kieliszki do leków, , worki na mocz, golarki, podkłady, pieluchy, maty bakteriobójcze, stazy , markery Zadanie 2 igły do ostrzykiwań, kleszczyki biopsyjne, szczoteczki do czyszczenia endoskopu, pętle Zadanie 3 papiery ekg, papiery ktg, papier do usg, paski ph , regulator przepływu, opatrunki, probówka do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego, szczoteczka do zębów z odsysaniem, bezigłowy port, butelka do reduktora, worek na zwłoki, pojemniki na zużyty sprzęt medyczny Zadanie 4 zestawy obłożeń na blok operacyjny, fartuchy chirurgiczne, , taśmy samoprzylepne, koszula pacjenta, , maski chirurgiczne, czepki operacyjne Zadanie 5 jednorazowy zestaw do drenażu KLP, dren do zestawu , butla szklana 2000ml Zadanie 6 wkłady do strzykawki automatycznej, Zadanie 7 przestrzeń martwa, układ oddechowy, filtry oddechowe, , wymiennik ciepła i wilgoci, maska krtaniowa, rurka ustno gardłowa, maska anestatyczne, maska tlenowa, cewnik do tlenu, wapno sodowane.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń /zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem. b) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo cenowy zał. nr 2 do siwz. c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) lub w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. Nie jest dopuszczalne, aby pełnomocnictwo zostało potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę na którą zostało wystawione.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Dostępność całego asortymentu u jednego Wykonawcy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się następujące możliwości zmiany umowy polegające na: a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących pod warunkiem, że pod względem prawnym nie prowadzą one do zmian stron umowy, b) zmianie cen urzędowych - w przypadku pozycji z cenami urzędowymi d) obniżeniu przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy e) wydłużeniu okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem w §8 punkt 5.2 umowy f) zmianie numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), g) zmianie nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, h) zmianie przedmiotowym/ produkt zamienny, i) zmianie sposobu konfekcjonowania, j) zmianie liczby opakowań, k) wymianie/ uzupełnieniu elementów składowych aparatury w sytuacji gdy: -wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, l) zmiany od f) do j) w sytuacji gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudzkiego 64
budynek administracji pokój 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64 - sekretariat /budynek administracyjny/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: medyczny sprzęt jednorazowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki, przyrządy do przetaczania , aparaty do żywienia , przedłużacze do pomp, korki, rampy kranikowe, , łączniki , zatyczki, zaciskacze, linie do pomiaru gazów, igły do iniekcji, przyrządy do aspiracji butelek, kaniule, ostrza chirurgiczne, , cewniki, dreny, , zgłębniki, końcówki do odsysania, zestawy medyczne, igły do znieczuleń, , igły do punkcji, igły do trepanobiopsji, rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne, , opaski do mocowania rurek, wymiennik ciepła i wilgoci, przewód tlenowy. maska krtaniowa, zestaw do aerozoterapii, czujnik przepływu, przetwornik ciśnieniowy, pałeczki do wymazów, szczoteczki cytologiczne, , szkiełka , wzierniki, spodenki do kolonoskopii, prześcieradło jednorazowe, , pościel, ochraniacze na obuwie, fartuch foliowy, szyna zimmera, koc ratunkowy, testy ureazowe, elektrody,pasta eeg, żel usg, opaski identyfikacyjne, szczoteczki do rąk, szpatułki , butelki do odsysania, , kieliszki do leków, , worki na mocz, golarki, podkłady, pieluchy, maty bakteriobójcze, stazy , markery.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.12.40-4, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.13.22-3, 33.14.13.23-0, 33.14.14.11-4, 33.14.16.15-4, 33.14.16.20-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.17.11.10-3, 37.70.00.00-8, 33.72.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Dostępność całego asotrymentu u jednego Wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria do endoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do ostrzykiwań w teflonowym tubusie 10 szt, igły do ostrzykiwań w plastikowym tubusie 40 szt., , kleszczyki biopsyjne 90 szt., szczoteczki do czyszczenia endoskopu 250 szt. , pętle 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Dostępność całego asortymentu u jednego wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: medyczny sprzęt jednorazowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery ekg, papiery ktg, papier do usg, paski ph , regulator przepływu, opatrunki, probówka do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego, szczoteczka do zębów z odsysaniem, bezigłowy port, butelka do reduktora, worek na zwłoki, pojemniki na zużyty sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4, 33.14.16.26-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Dostępność całego asortymentu u jednego Wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: obłożenia i odzież medyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy obłożeń na blok operacyjny, fartuchy chirurgiczne, , taśmy samoprzylepne, koszula pacjenta, , maski chirurgiczne, czepki operacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8, 33.19.81.00-5, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Dostępność całego asortymentu u jednego wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: akcesoria do drenażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dren do zestawu jednobutlowego 18 szt, butla szklana 2000 ml 10 szt, jednorazowy zestaw dwubutlowy do drenażu KLP 15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Dostępność całego asortymentu u jednego Wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady do strzykawki automatycznej tomografu komputerowego, sterylny, o poj. 200 ml pasujący do strzykawki typu A 60 NEMOTO KYORINDO 250 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Dostępność całego asortymentu u jednego WQykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: przyrządy i filtry do układu oddechowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przestrzeń martwa 400 szt, układ oddechowy typ rura w rurze 100 szt., układ oddechowy anestetyczny o dł. 200cm 160 szt.,układ oddechowy anestetyczny o dł. 160cm 50 szt.,Filtr oddechowy dla dorosłych 450 szt.,Filtr oddechowy elektrostatyczny 360szt., Wymiennik ciepła i wilgoci 300 szt., maska krtaniowa 50 szt., Rurka ustno gardłowa 50 szt., maska anestatyczna z mankietem i zaworem uszczelniającym200 szt., maska anestatyczna z mankietem 120 szt., maska tlenowa 270 szt.,maska do podawania tlenu 600 szt., maska tlenowa z workiem 350 szt. cewnik do podawania tlenu 350 szt., dren tlenowy 170 szt., wapno sodowane 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.11.00-0, 33.17.11.10-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Dostępność całego asortymentu u jednego wykonawcy - 10
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego we Włodawie
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika magazynującego na potrzeby pojazdów i maszyn stanowiących własność MPGK Spółki z o.o. we Włodawie w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa wyrobów spożywczych w okresie 12 miesięcy do SPZOZ we Włodawie
- Dostawa wędlin i mięsa do Zakładu Karnego we Włodawie.
- Przebudowa boiska przy I Liceum Ogólnokształcącym we Włodawie
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.