Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-18
Lubań: Dostawy środków dezynfekcyjnych ZP/11/2012
Numer ogłoszenia: 406282 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o. , ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7213987, faks 075 7213906.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego stanowiąca własność samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków dezynfekcyjnych ZP/11/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekcyjnych do NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o., w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanych wyrobów był zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim. Na każdym egzemplarzu, a także na opakowaniu zbiorczym przedmiotu zamówienia winien być podany nr serii i data ważności, przy czym termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty jego dostarczenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego pojemnika środka dezynfekcyjnego w pierwszych dostawach: pompki, spryskiwacze, miarki inne akcesoria dozujące ułatwiające pracę personelowi - w 25% realizowanego zamówienia przetargowego dla danego asortymentu. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do pozycji 6 i 48 Załącznika Nr 1 do SIWZ dozowniki łokciowe (do systemu soft care), w ilości 50 szt., zgodnie ze składanym częściowym zapotrzebowaniem przez Zamawiającego. 5. W przypadku oferowania antyseptyków Zamawiający wymaga, aby był to produkt leczniczy. 6. W przypadku oferowania preparatów dezynfekcyjnych do: powierzchni, narzędzi, laryngoskopów, gastroskopów, sanitariatów, basenów, kaczek - Zamawiający wymaga, aby był to produkt biobójczy. 7. Zamawiający wymaga aby każdy produkt posiadał kartę charakterystyki według REACH. Karty charakterystyki należy złożyć na płycie CD wraz z ofertą. W przypadku dokonywanych przez producenta zmian w kartach charakterystyk produktów, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca niezwłocznie dostarczała nowe karty charakterystyk produktów na płycie CD. 8. Zamawiający dopuszcza oferowanie środków dezynfekcyjnych o różnych nazwach handlowych pod warunkiem posiadania przez nie tożsamej nazwy międzynarodowej oraz zachowania identycznego spektrum i czasu działania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zgodnie z pkt XIV SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lcm-luban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.zo.o. , ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2012 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Prezesa Zarządu Spółki, Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.zo.o. , ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Lubań
- IZP.272.6.2025 Usługi porządkowe - sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Lubaniu
- Modernizacja szkolnych obiektów sportowych. Formuła zaprojektuj i wybuduj.
- Odbudowa mostu na ul. Ludowej w Lubaniu
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do mycia rąk i dezynfekcji ciała dla USDK
- Sukcesywne dostawy chemii dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. środków do dezynfekcji - zamówienie nr 2.
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji
- Dostawa preparatów do dezynfekcji
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i formaliny
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.