Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Olsztyn: Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 406340 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna , ul. Mariańska 1, 10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 527 44 62, faks 0-89 527 44 62 wew. 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 grup: Grupa I Mięso i wędliny Grupa II Drób i podroby Grupa III Ryby Grupa IV Mleko i produkty mleczarskie Grupa V Pieczywo i wyroby cukiernicze Grupa VI Artykuły spożywcze różne Grupa VII Jaja Grupa VIII Ziemniaki Grupa IX Warzywa i owoce 1. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy I dotyczy: Dostawy mięsa i wędlin. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy II dotyczy: Dostawy drobiu i podrobów. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy III dotyczy: Dostawy ryb. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy IV dotyczy: Dostawy mleka i produktów mleczarskich. 5. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy V dotyczy: Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych. 6. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy VI dotyczy: Dostawy różnych artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym zał. do SIWZ numer 2 grupa VI. 7. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy VII dotyczy: Dostawy jaj kurzych. 8. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy VIII dotyczy: Dostawy ziemniaków. 9. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy IX dotyczy: Dostawy warzyw i owoców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.85.00.00 - Produkty z ciasta makaronowego 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 03.14.25.00 - Jaja 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma wykazać, że: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia (nie spełnia) na podstawie wymaganych dokumentów zawartych w rozdziale VIII SIWZ. Niespełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ Zamawiający żąda następujących dokumentów oraz oświadczeń: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 rozdział VIII SIWZ składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oprócz dokumentów, o których mowa powyżej oferta musi zawierać: 4. wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 5. formularz cenowy w zakresie wybranych przez Wykonawcę grup od 1 do 9, wypełniony w oparciu o opis przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2, 6. wzór umowy - postanowienia umowy - parafowane przez wykonawcę - Załącznik nr 4 7. w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę(y) wskazaną (e) w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pozostałe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego;
Szkoła Policealna
ul. Mariańska 1, pokój nr 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Szkoła Policealna ul. Mariańska 1, Pokój nr 36 10-052 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.