eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › remont pługów odśnieżnych lemieszowych do zimowego utrzymania dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-11

POZYCJA 40655

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: remont pługów odśnieżnych lemieszowych do zimowego utrzymania dróg

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl, www.lublin.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pługów odśnieżnych lemieszowych do zimowego utrzymania dróg. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont pługów odśnieżnych lemieszowych do zimowego utrzymania dróg, będących na wyposażeniu Rejonów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie. Zamówienie obejmuje 5 części (pięć zadań): - Część nr 1 - remont pługów typu POD-96 - szt. 56; - Część nr 2 - remont pługów typu POD-97W - szt. 18; - Część nr 3 - remont pługów typu PO-98 i OZDZ oraz TA-3R - szt. 9; - Część nr 4 - remont pługów typu OZW 32BR i OZMBR 35 - szt. 8; - Część nr 5 - remont pługów typu SNK-270 i KLV-32 - szt. 7. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: woj. lubelskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje 5 części (pięć zadań): - Część nr 1 - remont pługów typu POD-96 - szt. 56; - Część nr 2 - remont pługów typu POD-97W - szt. 18; - Część nr 3 - remont pługów typu PO-98 i OZDZ oraz TA-3R - szt. 9; - Część nr 4 - remont pługów typu OZW 32BR i OZMBR 35 - szt. 8; - Część nr 5 - remont pługów typu SNK-270 i KLV-32 - szt. 7. Szczegółowy zakres remontu poszczególnych pługów w opisie przedmiotu zamówienia, który można otrzymać pocztą elektroniczną. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5700 zł na całość (5 części). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunki szczegółowe: 1) Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż równowartość 50 tys. euro. W przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek warunek musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólny Wniosek. 2) Potencjał techniczny: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, zdolne do wykonania zamówienia. Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny do świadczenia usług napraw pługów odśnieżnych, powinien dysponować stanowiskiem do prób i badań pługów lemieszowych, umożliwiającym diagnostykę geometrii, układu hydraulicznego, sterowania i instalacji elektrycznej. Musi dysponować oryginalnymi częściami i podzespołami pługów, gwarantującymi utrzymanie po naprawie nadanego przez producenta znaku CE. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował środkami transportu dla przewozu pługów z baz materiałowych do miejsca naprawy i po naprawie do baz materiałowych. 3) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w realizacji zamówień porównywalnych z niniejszym przedmiotem zamówienia, tj. okresie ostatnich trzech lat wykonał z należytą starannością zamówienia dotyczące remontu i/lub produkcji pługów odśnieżnych, lemieszowych ze sterowaniem elektrohydraulicznym. W przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek, każdy z podmiotów składających wspólny Wniosek musi mieć doświadczenie w tego rodzaju zamówieniach. 4) Wykonanie zamówienia: Dopuszcza się wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców, pod warunkiem że posiadają doświadczenie w wykonywaniu powierzonych prac. Wykonawcy powinni wraz z Wnioskiem złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3) Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 7) Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu, niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 8) Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy, z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych zamówień. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 9) Informację na temat Podwykonawców ("Podwykonawcy"), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Informacja musi potwierdzać, że zaproponowani Podwykonawcy posiadają doświadczenie w wykonywaniu powierzonych prac. Ocena Wniosków oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków. Jeśli ilość Wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5 (oddzielnie dla każdej części), Zamawiający dokona oceny Wniosków wg poniższego kryterium: Doświadczenie - znaczenie 100 % Zamawiający zakwalifikuje do każdej części zamówienia maksymalnie po 5 Wniosków, w których Wykonawcy wykażą największe doświadczenie tj. wykażą się największą liczbą wykonanych remontów (i/lub produkcją) pługów odśnieżnych, wykonanych z należytą starannością. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać w rozpatrywanej części zakwalifikowania 5 Wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej Wniosków zawiera taką samą liczbę wykonanych remontów, Zamawiający spośród tych Wniosków wybierze te, których łączna wartość zamówień będzie najwyższa. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełnią warunki kwalifikacji oraz zdobędą w rozpatrywanych częściach zamówienia 5 najwyższych ocen w/w kryterium. Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.08.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.08.2005, godzina 11:00.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.