Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-01
Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 71/PN/11 na usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 406612 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 71/PN/11 na usługi pralnicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.. Usługi obejmują: pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie, dezynfekcja bielizny szpitalnej połączone z pełną dezynfekcją chemiczno-termiczną, dezynfekcja chemiczno-termiczna pozostałego asortymentu: materace, mopy, poduszki z pierza i anilany, parawany, koce, pieluchy i firany itp., segregacja poszczególnych asortymentów bielizny, a następnie zafoliowanie poszczególnych paczek w rękaw foliowy zgrzany obustronnie, zafoliowanie bielizny fasonowej, transportowanej na wieszakach, oznakowanie bielizny wg schematu: szpital/oddział/persona, bieżące naprawy szwalnicze, transport bielizny środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny jak również przewóz bielizny fasonowej w pozycji wiszącej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Ponadto zlecona usługa obejmuje także transport prania od i do Zamawiającego oraz zabezpieczenie czystego prania przed zabrudzeniem podczas transportu w postaci szczelnych pokrowców. Transport musi odbywać się środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny czystej i brudnej z zachowaniem podziału oraz zapewnić przewóz bielizny fasonowej w pozycji wiszącej i jej nie gniecenie się. 3.Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 4.Dostawa i odbiór prania czystego i brudnego odbywać się będzie według harmonogramu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi, że posiada koncesję, zezwolenie lub licencję ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli przedstawi iż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje 3 usługi polegające na świadczeniu usług w zakresie przeglądów sprzętu medycznego odpowiadające swym rodzajem i wartością przedmiotu zamówienia. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli dysponuje co najmniej 1 samochodem - który przeznaczony będzie do transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej oraz ustalonych procedur i dezynfekcji środków transportu, dysponuje odpowiednimi maszynami pralniczymi i maszynami do dezynfekcji bielizny szpitalnej, w tym również sprzęt przeznaczony do dezynfekcji poduszek i materacy (tj. komora dezynfekcyjna). Zamawiający wymaga aby maszyny pralnicze wyposażone były w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji oraz dysponowanie odpowiednimi pomieszczeniami do prowadzenia zakładu pralniczego,który spełnia wymogi pod względem fachowym i sanitarnym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 r. w zakresie wymagań sanitarno-higienicznych jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakłady opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 213 poz. 1568). Warunek będzie oceniony według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi, jeżeli wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - ponad 50 % zatrudnionych pracowników Wykonawcy stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, należy złożyć oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Opinia z Państwowego Zakładu Higieny dotycząca stosowanych przez Wykonawców środków piorących, dezynfekujących i środków pomocniczych. 2. Oświadczenie o zobowiązaniu się do zapłacenia kar za nie przestrzeganie przepisów sanitarno- epidemiologicznych, BHP i p.poż przy wykonywaniu usługi. 3. Oświadczenie, że stosowana technologia prania, środki piorące, jakość, sterylność, transport wewnętrzny i zewnętrzny jest zgodny z obowiązującymi przepisami. 4. Oświadczenie, że Wykonawca posiada transport samochodowy z zabudową podzieloną na stronę czystą i brudną, poświadczone przez właściwego Inspektora Sanitarnego. 5. Oświadczenie, że będzie wykonywane mycie i dezynfekcja pojazdów oraz środków transportu przeznaczonych do transportu bielizny.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
- należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: a) niewykorzystania wartości umowy określonej w § 3 ust. 1, w terminie określonym § 2 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy, b) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - zmiana jakości usługi lub towaru polepszająca lub zastępująca daną usługę lub towar bez utraty jakości lub interesu Zamawiającego, - siła wyższa. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., 41-703 Ruda Śląska 3, ul. W. Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., 41-703 Ruda Śląska 3, ul. W. Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Weryfikacja prognozy zagrożenia wstrząsami i tąpaniami wraz z zasadami prowadzenia robót górniczych ujętych w Kompleksowym projekcie eksploatacji pokładów zagrożonych tąpaniami w złożu KWK Ruda w latach 2024 - 2025 o roboty górnicze planowane w 2026 roku dla Oddziału KWK Ruda
- Remont podzespołów przenośników taśmowych dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Sporządzenie wznowień granic nieruchomości oraz sporządzenie projektu podziału nieruchomości, projektów podziałów oraz mapy do celów prawnych dla nieruchomości położonych na terenie miasta Ruda Śląska
- Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach przy ul. Janasa 15 i ul. Janasa 21 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni metrologii służącego do realizacji zajęć praktycznych
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli
- Pranie i dzierżawa bielizny szpitalnej jednostek SPZZOZ w Pruszkowie
- Świadczenie usługi wynajmu i prania bielizny szpitalnej dla ZOZ w Chełmnie
- Usługa prania, dezynfekcji, naprawy oraz najem bielizny i odzieży szpitalnej
- Wykonanie usług pralniczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
- 41.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług pralniczych na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
więcej: Usługi odbierania prania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.