eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadowaDostawa artykułów żywnościowych do magazynu Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Sadowa: Dostawa artykułów żywnościowych do magazynu Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 406660 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Jagodowa 2, 05-092 Sadowa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7512626, 7512625 w. 118, faks 0-22 7513639.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do magazynu Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmotem zamówienia są stałe, potwarzające się dostawy artykułów żywnościowych do magazynu Zamawiającego na 2010 r. według podziału na pakiety ( części ) : - Zadanie nr 1 - dostawa różnych artykułów spożywczych - Zadanie nr 2 - dostawa mięsa i wędlin - Zadanie nr 3 - dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich - Zadanie nr 4 - dostawa ryb i przetworów rybnych - Zadanie nr 5 - dostawa warzyw i owoców - Zadanie nr 6 - dostawa produktów mleczarskich - Zadanie nr 7 - dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich - Zadanie nr 8 - dostawa jaj.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonwacy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych , tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania okręslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego o osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostana uznane za spełnione w następujacyh przypadkach : 1) Warunek określony w pkt V.1.1 - w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku. 2) warunek określony w pkt. V.1.2. : a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku; b) w przypadku wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i warością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawę odpowiadającom rodzowo całości lub częścią przedmiotu zamówienia, na które składana jest oferta - nie mniejszej niż 50% wartości szacunkowej brutto określonej dla zadnia , na które składana jest ofetra, a w przypadku złożenia oferty na kilka zadań - nie mniejszą iż 50% sumy wartości szacunkowej brutto dla zadań ,na które składana jest oferta. 3) Warunek określony pkt. V.1.3. : a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku; b) w przypadku posiadania środków finansowych lub zdolości kredytowej na kwotę nie mniejszą niż wartośc oferty; c) w przypadku posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , z zakresem ubezpieczenia obejmującym odpowiedzialnośc za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego, przy czym minimalna suma gwarancyjna suma ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wynosi nie mniej niż 20.000,- ( slownie: dwadzieścia tysięcy złotych ). 4) Warunek określony w pkt. V.1.4: a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku: b) w przypadku braku okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ust z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych . 3. Ocena spełniania warunków udziałów w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o i nformacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wymienionych w pkt VI. SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania wrunków udziału w postępowaniu Wkonawcy ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświdczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01. 2004 r. - Prawo zamówień publicznych- zał. nr 2 do SIWZ; 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw ( w przypadku świdczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadającym swojm rodajem i wartościom dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia- zał. nr 3 do SIWZ; 3) informacjęz banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek , potwiewrdzjącom wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wczesniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) polisę lub inny dokunent potwierdzjący, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działności; 5) Aktualny odpis z włąściwego rejestru , albo aktyalne zaśwadczenie o wpisie do ewidencji działalości gospodarcej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wczwśniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofeet; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termniu składania ofert: 7) Aktualne zaświadczenie włąściwego oddziału ZUS lub KRUS , potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub aktualne zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie , lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w calości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Inne dokumenty i materiały jakie mają dostarczyć Wykonawcy . W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają womaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty : 1. Decyzji wymaganych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia: 1) Obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia , warunkowego zatwierdzenia lub przedłużenia warunkowego zatwiedzenia zakładów, wydaną na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 2. ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego : lub 2) obowiązującom decyzję administracyjną właściwego organu komisji Państwowej Inspekcji Samnitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, lub przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które wprowadzją do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolom organów Inspekcji Weterynaryjnej , wydaną na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia: lub 3) obowiązującom na mocy art. 122 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzjącom spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higeny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów, wydanej na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia lub 4) Aktualne zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów dla dostaw bezpośrednich wydane na podstawie art 27 ust. 1 i 2 ustawy z 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia. 2. Dokument potwierdzjący stosowanie wdrożonego systemu HACCP albo oświadczenie Wykonawcy potwierdzające stosowanie zasad dobrej praktyki higenicznej ( GHP ) - dotyczy producentów uczestniczących wyłącznie w produkcji pierwontej , ( podstawowej ) : 1) Certyfikat HACCP wystawioną przez nieżależną akredytowaną jednostkę certyfikującą lub 2) Zaświadczenie włąsciwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust.1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. lub 3) Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej jako organ urzędowej kontroli żywności , w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; lub 4) Oświadczenie o stosowaniu zasad dobrej praktyki higenicznej ( GHP ) , na podstawie art. 59 i 68 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności żywienia- Wzór oświdczenia zamieszczono w Zał. nr 4 - Oświdczenie rolnika 3. Zaświdaczenie wystawione przez własciwego miejscowo wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Art. Rolno Spożywczych ( WIJHARS ) lub karta zgłoszeniowa z potwierdzeniem przyjęcia przez WIJHRS , potwierdzjące, że prowadzona przez Wykonawcę działalnośc gospodarcza w zakresie produkcji składowania konfekcjonowania i obrotu art. rolno spożywczymi została zgłoszona właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy Wojewódzkiemu inspektorowi jakości handlowej artykułów rolno spożywczych na podstawie art 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakośch handlowej art. rolno spożywczych- nie dotyczy rolników w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników, w zakresie prowadzenia działalności rolniczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pwz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, Sadowa, ul .Jagodowa 2 05-092 Łomianki pok nr. 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, Sadowa , ul. Jagodowa 2 , 05-092 Łomianki Sekretariat pok. nr 35.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.