Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Gryfice: Zakup i dostawa betonowej kostki brukowej do robót drogowych
Numer ogłoszenia: 406668 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842047, faks 091 3842214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk.gryfice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa betonowej kostki brukowej do robót drogowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa następujących materiałów drogowych: 1. kostka bet. brukowa starobruk 3 elementowy prosty Classico (lub równoważna w kształcie, wykończeniu powierzchni licowej i zachowująca tolerancje wymiarowe), grafitowa gr. 8 cm, gat. I 800 m2; 2. kostka bet. brukowa starobruk 3 elementowy prosty Classico (lub równoważna w kształcie, wykończeniu powierzchni licowej i zachowująca tolerancje wymiarowe), żółta gr. 8 cm, gat. I 800 m2; 3. kostka bet. brukowa starobruk 3 elementowy prosty Classico (lub równoważna w kształcie, wykończeniu powierzchni licowej i zachowująca tolerancje wymiarowe), grafitowa gr. 6 cm, gat. I 400 m2; 4. kostka bet. brukowa starobruk 3 elementowy prosty Classico (lub równoważna w kształcie, wykończeniu powierzchni licowej i zachowująca tolerancje wymiarowe), żółta gr. 6 cm, gat. I 400 m2; 5. kostka bet. brukowa prostokątna Holland (lub równoważna w kształcie, wykończeniu powierzchni licowej i zachowująca tolerancje wymiarowe), szara o grubości 6 cm, gat. I 1.800 m2; 6. kostka bet. brukowa prostokątna Holland (lub równoważna w kształcie, wykończeniu powierzchni licowej i zachowująca tolerancje wymiarowe), czerwona o grubości 6 cm, gat. I 900 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne Wykonawcy wykonali 1 dostawę rodzajowo i wartościowo (nie mniejszą niż cena oferty) porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu; w zakresie dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił specjalistyczny transport do przewozu i przeładunku materiałów sztukowych oddzielnie i na paletach, tj. co najmniej 2 pojazdy z HDS i przyczepą; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 P.z.p; 5) oferowane przez Wykonawców materiały drogowe spełniają wymagania Zamawiającego; w tym zakresie Zamawiający żąda zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane materiały drogowe odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; zamiast zaświadczenia jw. Wykonawcy mogą złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Pod pojęciem zaświadczenia należy rozumieć każdy dokument, który potwierdza okoliczność, iż produkty odpowiadają określonym wymogom jakościowym. Dokument taki może być wydany w dowolnej formie, o ile zawiera oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Może więc to być np. certyfikat lub atest. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów, o których mowa w § 6 SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunek określony w § 5 ust. 1. pkt 2), 3) i 5). Niespełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt od 1. do 5. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw materiałów budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5 do SIWZ) 2) wykazu sprzętu transportowego będącego w dyspozycji firmy lub przyrzeczonego pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do jego udostępnienia, przewidzianego do wykonania niniejszego zamówienia (Załącznik nr 6 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę materiały drogowe spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane materiały drogowe odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, albo równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605), uwzględniającego zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155). 5. Wykonawca składa dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z tym że pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale. 6. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. 7. W przypadku konsorcjum dokument wymieniony w ust. 1 pkt 1) niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę wspólnie. 8. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgk.gryfice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Gospodarki Komunalnej, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice - pok. nr 4 w budynku Zarządu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.01.2010.
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa prefabrykowanych elementów betonowych do utwardzenia powierzchni.
- Zakup i dostawa prefabrykowanych elementów betonowych do utwardzenia powierzchni.
- Sukcesywne dostawy materiałów betonowych niezbrojonych.
- Sukcesywna dostawa materiałów brukarskich i płyt betonowych ażurowych drogowych w podziale na części: Część I: Sukc. dostawa mater. brukarskich. Część II: Sukc. dostawa płyt beton. ażurowych drogow.
- Zakup i dostawa prefabrykowanych elementów betonowych do utwardzenia powierzchni.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.