Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-01
Łapy: Dostawy żywności DPS.II/D - 2/I/12
Numer ogłoszenia: 406742 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Uhowie , Uhowo, ul. Surażska 67, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152891, faks 085 7152891.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsuhowo.prv.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu. Dom Pomocy Spolecznej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy żywności DPS.II/D - 2/I/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Uhowie, w ilościach i terminach określanych każdorazowo w telefonicznych zapotrzebowaniach uprawnionych pracowników DPS. 2 Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 8 części i dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony gdy wykonawca złoży oświadczenie iż spełnia warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) - wzór zał. nr 1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony gdy wykonawca złoży oświadczenie iż spełnia warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) - wzór zał. nr 1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony gdy wykonawca złoży oświadczenie iż spełnia warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) - wzór zał. nr 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony gdy wykonawca złoży oświadczenie iż spełnia warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) - wzór zał. nr 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony gdy wykonawca złoży oświadczenie iż spełnia warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) - wzór zał. nr 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty mogą być dokonane jeżeli: 1 Ceny jednostkowe określone w ofercie mogą ulec zmianie w okresie trwania umowy tylko za zgodą obu stron, na pisemny wniosek jednej ze stron, z przyczyn obiektywnych, między innymi: wzrost VAT, podwyżki cen hurtowych na rynku, cen nośników energii, wskaźnik inflacji itp. jednak nie częściej niż raz na 6 miesięcy 2 Podwyższenie cen jednostkowych na wyższe nie może nastąpić w okresie krótszym niż 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. 3 Wykonawca o zamiarze zmian cen jednostkowych na wyższe zobowiązany jest powiadomić zamawiającego pisemnie z minimum 7. dniowym wyprzedzeniem wraz z uzasadnieniem planowanych podwyżek. 4 Warunki możliwych zmian określa również ust. 4, część XVI Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsuhowo.prv.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: dom Pomocy Społecznej w Uhowie. Uhowo ul. Surażska 67, 18-100 Łapy. pok. 201..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Uhowie, Uhowo ul. Surażska 67, 18-100 Łapy. pok. 201..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.01.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁAP
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- Zakup i dostawy sukcesywne artykułów spożywczych, wędlin, mięsa, drobiu, nabiału, jaj, warzyw i owoców, pieczywa oraz ryb i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.