Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Lębork: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
do stołówki szkolnej przy Gimnazjum Nr 2 w Lęborku
Numer ogłoszenia: 406958 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 2 , ul. P. Skargi 52, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621728, faks 059 8621728.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim2.lebork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH do stołówki szkolnej przy Gimnazjum Nr 2 w Lęborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gimnazjum Nr 2 w Lęborku, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz ofertowy asortymentowo -cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ) będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty. Ze względu na małą powierzchnię magazynową dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane na bieżąco zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dostawy muszą być realizowane zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Podane w formularzu asortymentowo-cenowym ilości mogą ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy. Zamówienie podzielono na 10 zadań.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 2.Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami rozdziału 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w rozdziale 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Oceny złożonych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia): 1.1. Wypełniony formularz ofertowy i asortymentowo-cenowy zgodnie z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone zgodnie z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.- dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 1.2. rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone zgodnie z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia a potwierdzającym spełnienie wymaganego warunku określonego w pkt 1.1. rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto oferta powinna zawierać: 1.5. Oświadczenie , że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6.Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz że wykonawca wdraża system HCCP w zakładzie- załącznik nr 5 1.7.Oświadczenie o ważności oferty przez 30 dni - załącznik nr 6 1.8. Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu warunków w niej określonych - załącznik nr 7 1.9. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.10 Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim2.lebork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25.1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Gimnazjum nr 2 w Lęborku ul. P. Skargi 52 (sekretariat lub gabinet intendenta pok.30)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Gimnazjum Nr 2 84-300 Lębork ul. P.Skargi 52 pokoju nr 30 (gab. Intendenta)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych.(mięso wieprzowe i wołowe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Wołowina b/k kg 200 2. Schab b/k kg 400 3. Szynka b/k kg 400 4. Łopatka b/k kg 500 5. Karkówka b/k kg 300 6. Kiełbasa (starow.francuska itp.) kg 150 7. Boczek świeży kg 250 8. Kości wieprz. (kar.lub sch.) kg 400 9 Kości wędzone kg 200 10 Boczek wędzony kg 250.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 15.10.00.00-6 dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych.(mięso podroby drobiowe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Porcje rosołowe kg 800 2. Piersi z kurczaka kg 600 3. Wątróbka z drobiu kg 200 4. Udko z kurczaka kg 200 5. Filet z indyka kg 300 6. Żołądki drobiowe kg 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 15500000-3 dostawa produktów nabiałowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Mleko 2% karton 1litr szt. 400 2. Jogurt naturalny 400ml szt. 160 3. Masło śmietankowe szt. 120 4. Śmietana 400 ml 18% tł. szt. 900 5. Ser twardy kg 50 6. Jogurt owocowy(mały) szt. 1500 7. Twaróg kg 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb mrożonych i śledzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Filety śledziowe solone kg 50 2. Filety śledziowe maryno. kg 250 3. Paluszki rybne kg 150 4. Kostka rybna kg 200 5. Filet z morszczuka kg 200 6. Filet z mintaja kg 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kategoria CPV: 15400000-2 dostawa oleju..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Olej roślinny 1 litr szt. 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kategoria CPV: 15600000-4 dostawa produktów przemiału ziarna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru Kasza jęczmienna kg 250 Mąka pszenna kg 300 Ryż kg 100 Ryż w saszetkach 4x 100g opak. 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kategoria CPV: 15300000-1 dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Buraki kg 700 2. Banany kg 300 3. Cytryny kg 200 4. Cebula kg 200 5. Fasola sucha kg 150 6. Groch łuskany kg 100 7. Jabłka kg 800 8. Kapusta kiszona kg 500 9. Kapusta biała kg 700 10. Kapusta czerwona kg 300 11. Kapusta pekińska szt. 100 12. Koper pęczek 200 13. Marchew kg 1000 14. Natka pietruszki peczek 600 15. Ogórki kiszone kg 500 16. Ogórki świeże kg 200 17. Pietruszka korzeń kg 250 18. Por kg 120 19. Papryka świeża kg 50 20. Pieczarki kg 200 21. Seler kg 400 22. Sałata szt. 300 23 Śliwki kg 200 24 Ziemniaki kg 15000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 15.33.11.70-9 i 15.89.60.00-5 dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz innych produktów głęboko mrożonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Marchew mrożona kg 250 2. Marchewka z grosz. kg 200 3. Mrożonka wielowarz. kg 150 4. Truskawka mrożona kg 150 5. Fasola szparagowa kg 100 6. Kalafior mrożony kg 100 7. Pierogi z truskawkami kg 300 8. Pierogi z kapustą i grz. kg 150 9. Pierogi z mięsem kg 150 10. Kopytka kg 300 11. Pierogi z serem kg 200 12. Kluski śląskie (z dziurką) kg 300 13 Mieszanka kompotowa kg 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa owoców, warzyw i podobnych prod. przetworzonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1 Koncent. pomid.(sł.0,9) kg 250 2 Ketchup duży (450 g) szt. 40 3 Ogórki konserw. 0,9 kg szt. 400 4 Syropy owocowe 0,5 l szt. 150 5 Szczaw (sł. 0,9) szt. 120 6 Fasola kons. czerwona szt. 100 7 Groszek konserwowy szt. 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kategoria CPV: 15800000-6 dostawa różnych produktów spożywczych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Bułki zwykłe szt. 2000 2. Bułka tarta kg 200 3. Barszcz biały 45g szt. 300 4. Żurek 45g szt. 300 5. Zupa grzybowa 45g szt. 200 6. Cukier kg 800 7. Czosnek granul. 15g szt. 100 8. Herbata granulowana 100g szt. 60 9. Herbata mięt. (20 sasz) szt. 60 10. Kwasek cytrynowy szt. 200 11. Liść laurowy 20g szt. 60 12. Ziele angielskie 20g szt. 60 13. Majeranek 20g szt. 150 14. Zioła prowansalskie 15g szt. 150 15. Pieprz naturalny 15g szt. 300 16. Pieprz ziołowy 15g szt. 300 17. Papryka mielona 15g szt. 100 18. Kucharek 1kg szt. 50 19. Musztarda sarep. 200g szt. 40 20. Sos do mięsa 45g szt. 300 21. Sos do potr.chiń. 45g szt. 300 22. Sos sałat.(winegret)10g szt. 200 23. Sól kg 300 24. Magi 1 l szt. 200 25. Makaron świderki kg 400 26 Sos słodko - kwaśny szt. 200 27. Jajka szt. 1000 28. Makaron łazanki kg 200 29. Makaron nitki kg 200 30. Wafelek Grzesiek w cz. szt. 1200 31. Wafelek Grzesiek b/cz. szt. 1200 32. Baton Mars szt. 1000 33. Baton Snikers szt. 1000 34. Barton Lion szt. 1000 35. Sos do spagetti bolones szt. 300 36. Majonez 1000g szt. 100 37. Herbatki owoc.w saszet. po ok.20szt. szt. 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W LĘBORKU W OKRESIE 02.01.2025R.- 31.12.2025R
- "Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
- Dostawy warzyw i owoców
- Dozór i ochrona mienia Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku, ul. Wojska Polskiego 25 w roku 2025
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.