eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinOPRACOWANIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-10

Lubin: OPRACOWANIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN
Numer ogłoszenia: 40698 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin: obręb Gogołowice działki nr 116 i nr 117; obręb Gorzyca działka nr 188/1; obręb Kłopotów działka nr 172/2; obręb Krzeczyn Wielki działka nr 306 i część działki nr 25/16; obręb Księginice działki nr 184 i nr 185 oraz część działek nr 3/5 i nr 131/4; obręb Miłoradzice działka nr 164; obręb Niemstów działki nr 148 i nr 149/6; obręb Raszówka działki nr 239/2 i nr 240; obręb Siedlce działki nr 257 i nr 256 i część działki nr 205/38; obręb Szklary Górne działki nr 44/21 i nr 83/2; obręb Wiercień działki nr 286 i nr 517/2; całe obręby Buczynka i Miroszowice.Niniejsze zamówienie obejmuje w szczególności opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin: - obręb Gogołowice działki nr 116 i nr 117 z przeznaczeniem pod teren usług światy i wychowania, kultury i administracji ( budowa świetlicy i obiektów rekreacyjno - sportowych, działalności kulturowej i wypoczynkowej), o powierzchni 0,60 ha; - obręb Gorzyca działka nr 188/1 z przeznaczeniem pod teren usług sportu i rekreacji oraz usług podstawowych (boiska sportowego, szkoły, place zabaw, świetlice i inne), o powierzchni 1,14 ha; - obręb Kłopotów działka nr 172/2 z przeznaczeniem pod teren usług sportu i rekreacji, o powierzchni 0,10 ha; - obręb Krzeczyn Wielki działka nr 306 z przeznaczeniem pod teren rekreacyjno - sportowy, budowa świetlicy wiejskiej wraz z zabudową mieszkaniową, o powierzchni 2,10 ha, - obręb Krzeczyn Wielki część działki nr 25/16 z przeznaczeniem pod teren urządzeń zaopatrzenia w wodę z przeznaczeniem na ujęcie wody podziemnej (studnia głębinowa) wraz ze stacją uzdatniania, o powierzchni około 0,50 ha; - obręb Księginice działki nr 184 i nr 185 z przeznaczeniem pod teren usług sportu i rekreacji oraz turystyki i wypoczynku, o powierzchni 1,75 ha; - obręb Księginice część działki nr 3/5 z przeznaczeniem pod teren usług handlu, zdrowia, oświaty i wychowania, gastronomii, kultury i administracji, łączności i rzemiosła, o powierzchni około 1,40 ha; - obręb Księginice część działki nr 131/4 z przeznaczeniem pod teren obsługi komunikacji samochodowej (budowa parkingu), o powierzchni około 0,30 ha; - obręb Miłoradzice działka nr 164 z przeznaczeniem pod teren usług sportu i rekreacji oraz turystyki i wypoczynku, o powierzchni 2,59 ha; - obręb Niemstów działki nr 148 i nr 149/6 z przeznaczeniem pod teren usług sportu i rekreacji oraz turystyki i wypoczynku, o powierzchni 0,99 ha; - obręb Raszówka działki nr 239/2 i nr 240 z przeznaczeniem teren usług sportu i rekreacji oraz turystyki i wypoczynku, o powierzchni 1,22 ha; - obręb Siedlce działki nr 257 i nr 256 z przeznaczeniem pod teren usług oświaty i wychowania, kultury i administracji z przeznaczeniem pod budowę świetlicy wiejskiej i obiektów rekreacyjno- sportowych oraz działalności kulturowej i wypoczynkowej, o powierzchni 1,54 ha; - obręb Siedlce część działki nr 205/38 z przeznaczeniem pod teren usług oświaty i wychowania (boisko szkolne), o powierzchni około 1,00 ha; - obręb Szklary Górne działka nr 44/21 z przeznaczeniem pod teren urządzeń odprowadzania i oczyszczania ścieków wraz z zielenią i urządzeniami infrastruktury technicznej oraz pod teren o charakterze sportowo - rekreacyjnym w tym zabudowy kubaturowej: straż pożarna, świetlica itp., o powierzchni 5,84 ha; - obręb Szklary Górne działka nr 83/2 z przeznaczeniem pod teren zabudowy mieszkaniowej, zagrodowej, rezydencjonalnej, o powierzchni 3,10 ha; - obręb Wiercień działka nr 286 z przeznaczeniem pod teren zabudowy mieszkaniowej, zagrodowej, rezydencjonalnej, o powierzchni 1,09 ha; - obręb Wiercień działka nr 517/2 z przeznaczeniem pod teren usług sportu i rekreacji oraz turystyki i wypoczynku, o powierzchni 1,37 ha; - cały obręb Buczynka; - cały obręb Miroszowice. Wykonawca obowiązany jest wykonać zmiany planów w formie tekstowej i graficznej zgodnie z zapisami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin oraz wymaganiami prawa ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), innymi obowiązującymi przepisami oraz uchwałami od nr XVII/89/2011 do nr XVII/107/2011 Rady Gminy Lubin z dnia 27 października 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin. Zmiana przedmiotu zamówienia z inicjatywy Zamawiającego może nastąpić pod warunkiem: że obejmuje realizację inwestycji, w zakresie który nie będzie przysparzał utrudnień w realizacji wyżej wymienionego przedmiotu zamówienia (mały zakres inwestycyjny obejmujący jedną działkę geodezyjną ewentualnie kilka działek) oraz nie będzie opóźniała realizacji zamówienia, jednak nie później niż przed wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmian miejscowego planu. W skład opracowania wchodzi: tekst planu, który stanowi treść uchwały, część graficzna sporządzona w skali 1:1000 na kopii map zasadniczych albo w przypadku ich braku na mapach katastralnych, które pochodzą z państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego oraz wymagane rozstrzygnięcia planistyczne, które będą stanowiły załączniki (w tym: prognozę skutków finansowych oraz prognozę oddziaływania na środowisko). Dokumentację planistyczną sporządzoną na poszczególnych etapach opracowania, należy przedłożyć Zamawiającemu w ilościach odpowiednich dla przeprowadzenia kolejnych działań proceduralnych. Zmiany miejscowego planu wraz z załącznikami należy przygotować w LAPX Edytorze Aktów Prawnych XML wersja: APX Standard Network w zapisie elektronicznym przekazanym na płycie CD. Końcową dokumentację planistyczną wraz ze zmianami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić w 6-ciu egzemplarzach, wraz z opracowaniem w zapisie elektronicznym przekazanym na płycie CD. Uwaga: Zapis elektroniczny musi być zgodny z oprogramowaniem w tutejszym Urzędzie, tak aby istniała możliwość odczytania zapisu. Wykonawca przenosi w granicach wynagrodzenia, jak w § 4 wzoru umowy, na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do opracowania będącego przedmiotem umowy na wszystkich polach eksploatacji jak w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zm. ). Oferta obejmuje udział Wykonawcy w działaniach formalno - prawnych, łącznie z przygotowaniem i wysłaniem niezbędnych pism oraz sporządzeniem wszystkich wymaganych właściwymi przepisami dokumentów proceduralnych i planistycznych wraz z uczestnictwem na spotkaniach z Wójtem Gminy Lubin, uczestnictwem w posiedzeniach Komisji Rady Gminy Lubin i na sesjach Rady Gminy Lubin. Wybrany Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest opracować i dostarczyć do Zamawiającego, harmonogram prac planistycznych wraz z wyceną poszczególnych etapów oraz przewidywane terminy realizacji poszczególnych etapów. Uwaga: Harmonogram prac planistycznych wraz z wyceną poszczególnych etapów należy tak opracować, aby całkowita wartość faktur przejściowych nie przekroczyła 50% ceny umownej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań bądź zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym w co najmniej jednym muszą występować tereny górnicze

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia planistyczne lub urbanistyczne i wpisaną na listę członków izby samorządu zawodowego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia: a) ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązującej stawki podatku VAT na usługi objęte umową oraz b) ze względu na istotne zmiany przepisów dotyczących procedury opracowania (zmian) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - co wymaga uzasadnienia w terminie 30 dni od dnia obowiązywania ustawowych zmian. 2.Termin wykonania całości prac ( lub ich część ) może ulec ponownemu ustaleniu w przypadku : a) złożenia uwag w trakcie wyłożenia projektu miejscowego planu do publicznego wglądu, b) rozszerzenia lub zmiany danych wyjściowych prac Zamawiającego lub instytucje uzgadniające, c) istotnej zmiany przepisów dotyczących procedury opracowania ( zmian ) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wystąpienie przesłanek jak w poz. a , b, c i zawiadomi Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających zmiany jak w pkt 2 w terminie 30 dni od dnia powstania działalności uzasadniających zmiany. 3. Zmiana opracowania (będącego przedmiotem zamówienia) z inicjatywy Zamawiającego może nastąpić pod warunkiem, że obejmuje realizację inwestycji, w zakresie który nie będzie przysparzał utrudnień w realizacji wyżej wymienionego opracowania (mały zakres inwestycyjny obejmujący jedną działkę geodezyjną ewentualnie kilka działek) oraz nie będzie opóźniała realizacji zamówienia, jednak nie później niż przed wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmian miejscowego planu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 9, 59-300 Lubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, pok. nr 3- sekretariat, 59-300 Lubin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.