eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczDostawa sprzętu elektronicznego w ramach pilotażowego programu - Cyfrowa szkoła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Łowicz: Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach pilotażowego programu - Cyfrowa szkoła
Numer ogłoszenia: 406994 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347032 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łowicz, ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 830 26 30, faks 46 830 26 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach pilotażowego programu - Cyfrowa szkoła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: - Dostawa następującego sprzętu elektronicznego spełniającego wymogi rządowego programu -Cyfrowa szkoła wraz z instalacją i uruchomieniem.: a) Jednostka centralna przenośnego komputera dla nauczyciela, wraz z oprogramowaniem, wyposażony w zainstalowany system operacyjny oraz oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb przeprowadzenia zajęć dydaktycznych - szt. 6 b)jednostka centralna przenośnego komputera dla ucznia, wraz z oprogramowaniem, lub inne mobilne urządzenie mające funkcje komputera, wyposażone w zainstalowany system operacyjny, oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb przeprowadzenia zajęć dydaktycznych - szt. 35, c) Szafka mobilna do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - szt. 2 d) Sieciowe urządzenia wielofunkcyjne - szt. 2, e) Projektor multimedialny - szt. 2 f) Głośniki - szt. 2, g) Ekran projekcyjny - szt. 4, h) Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej szt. 5, i) Router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS)-szt. 1 - Cykl szkoleń instruktażowych dotyczących użytkowania na ww. sprzęcie. a) Szkolenia z obsługi urządzeń audiowizualnych: - Szkoleniem należy objąć co najmniej dwóch pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły - Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu odbioru końcowego i potwierdzi wystawieniem imiennych zaświadczeń dla osób biorących udział w szkoleniu. - Szkolenie musi trwać co najmniej dwie godziny zegarowe i być wykonane na zainstalowanym w placówce multimedialnym zestawie interaktywnym. Formy szkolenia: prezentacja, wykład, dyskusja. Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej: - elementy multimedialnego zestawu interaktywnego, - sposób uruchomienie zestawu, - sposób wykonania kalibracji tablicy, - zasady bezpiecznej pracy z zestawem prezentacyjnym. b) Szkolenia z obsługi systemu urządzeń sieci bezprzewodowej: - Szkoleniem należy objąć co najmniej dwóch pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły - Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu odbioru końcowego i potwierdzi wystawieniem imiennych zaświadczeń dla osób biorących udział w szkoleniu. - Szkolenie musi trwać co najmniej dwie godziny zegarowe i być wykonane na zainstalowanym w placówce systemie sieci bezprzewodowej. Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej: - podstawowe informacje o konfiguracji sieci bezprzewodowej, - sposób logowania się, - prezentacja działania dostarczonych urządzeń Szczegółowy opis sprzętu elektronicznego znajduje się w Załączniku nr 1, będącym jednocześnie formularzem cenowym stanowiącym odrębny plik o nazwie: Specyfikacja sprzętowa - formularz cenowy. 2. Szczegółowe wymagania techniczne urządzenia Kod wg CPV - 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe . Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków, form i trybu realizacji przedsięwzięcia dotyczącego rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 411) przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE, - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, - w przypadku komputerów przenośnych - spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, - wyprodukowany w 2012r. - fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, - powinien posiadać parametry techniczne nie gorsze od podanych w Załączniku nr 1. 3. Wymagania serwisowe - Gwarancja nie krótsza niż 3 lata (36 miesięcy) na cały sprzęt elektroniczny, - Czas reakcji 24 godziny od momentu zgłoszenia problemu, usunięcie awarii w ciągu 5 dni roboczych lub zapewnienie sprzętu zastępczego - Dostępność serwisu pogwarancyjnego Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, wykonawca może, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, zaoferować przedmioty równoważne. Ewentualne użycie określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby proponowane przedmioty, o ile są, inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w specyfikacji. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane w przeciągu 30 dni od dnia podpisania umowy, wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego. 5. Kara umowna za każdy dzień opóźnienia w dostawie wynosić będzie 0,2% wartości przedmiotu zamówienia. 6. Miejscem wykonania Zamówienia jest budynek Szkoły Podstawowej w Popowie ul. Poznańska 4, 99-400 Łowicz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99898,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127735,50

  • Oferta z najniższą ceną: 127735,50 / Oferta z najwyższą ceną: 127735,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.