Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-24
Gliwice: Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego
Numer ogłoszenia: 40700 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą roślin kwietnikowych: 1. I dostawa - rośliny rabatowe, 2. II dostawa - byliny, 3. III dostawa - rośliny rabatowe, 4. IV dostawa - cebule kwiatowe, 5. V dostawa - rośliny rabatowe, w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w ZAŁĄCZNIKU nr 5, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z normą branżową BN-76/9125-01, wybór w pierwszym gatunku. Uwaga: Materiał roślinny z III dostawy: część roślin ma zmniejszone parametry wielkości (przeznaczone do obsady przestrzennych konstrukcji kwietnikowych). Dostawa do: Miejski Zarząd Usług Komunalnych w Gliwicach, Dział Zieleni, Gliwice ul. Strzelców Bytomskich 25c (tel.32 231-29-67) Dodatkowe wymagania dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych: a) rośliny powinny być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, b) rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów, wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie, c) pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, d) stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, e) bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta, wilgotna, f) cały materiał roślinny do obsadzeń powinien być pojemnikowany , g) cebule z zewnętrzną łuską, o średnicy odpowiedniej dla danego gatunku. Wady niedopuszczalne: a) występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, b) występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, c) uszkodzenia mechaniczne, d) uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, e) zwiędnięcie liści i kwiatów, f) wybiegnięcie roślin. Dostawca zobowiązuje się: 1.Dostarczyć materiał roślinny w ilości i terminie na wskazane miejsce, z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym. 2. Rozładować dostarczony materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Dostarczyć materiał roślinny w ciągu 24 godzin po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia. 4. Zabezpieczyć materiał roślinny w ilości 5% (III dostawa) dla każdego gatunku do dnia 6.07.2016r., na ewentualne uzupełnienia nasadzeń w istniejących kwietnikach, bądź dowóz materiału nie wykorzystanego przy tych nasadzeniach tuż przed dniem 6.07.2016r. we wskazane miejsce przez Zamawiającego. 5. Poniesienia kosztów związanych z przetrzymywaniem 5% materiału, do dnia 6.07.2016r., i zapewnienia dostawy materiału o odpowiedniej wielkości i wyglądzie roślin dosadzanych zgodnych z tymi istniejącymi na kwietnikach które będą uzupełniane. 6. Przewozić rośliny specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu oraz zapewniającym sprawny rozładunek. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 700,00 zł ( słownie: siedemset 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy , których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy , których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny podlega sumowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin płatnosci faktury - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 1) Zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w tym zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa. 2) Zmiany nazwy lub siedziby firmy Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy / Zamawiającego). 3) Zawieszenia przez Zamawiającego wykonania dostawy, z powodu innego niż wymienione. 4) Rezygnacji z wykonania części dostawy z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy. 5) Zmiany obowiązujących przepisów prawnych 6) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: - wstrzymania wykonania dostawy ze względu na ustawową działalność osób trzecich, - wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych lub atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zdania, np. intensywnych opadów deszczu - zmiany zakresu usług przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie, - zmiany podwykonawcy - na wniosek zamawiającego bądź wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie. 7) Zmiany będące następstwem: klęski żywiołowej, siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, 44-109 Gliwice ul. Strzelców Bytomskich 25c,
Dział Planowania i Zamówień.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2016 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, 44-109 Gliwice ul. Strzelców Bytomskich 25c, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
- Roboty budowlane, w podziale na 3 części 1.Remont pomieszczeń w budynku 16 Gliwice 2.Remont II piętra budynek nr 69 KW Bielsko-Biała 3.Prace konserwacyjno-naprawcze w budynku nr 13 KW Bielsko-Biała
- Malowanie pokoi z łazienkami, klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku w Domu Studenckim ELEKTRON. Znak sprawy: IA1.284.25.2024.MW
- Modernizacji pomieszczeń w pawilonie schroniska dla zwierząt w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- (2)Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach - modernizacja placu zabaw "
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.