eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Remont zabezpieczający dachu zabytkowego budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. 1 Maja 19 - etap III - Zamówienie dodatkowe 1 oraz 2.



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Sosnowiec: Remont zabezpieczający dachu zabytkowego budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. 1 Maja 19 - etap III - Zamówienie dodatkowe 1 oraz 2.
Numer ogłoszenia: 407274 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sosnowcu, ul. 1 Maja 19, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2966266, faks 032 2966270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabezpieczający dachu zabytkowego budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. 1 Maja 19 - etap III - Zamówienie dodatkowe 1 oraz 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres prac określono w kosztorysach inwestorskich z czerwca oraz września 2013 roku sporządzonych przez inspektora nadzoru. Remont belek stropowych oraz sufitów nad pomieszczeniami 55,56,57 oraz 38,39: wzmocnienie belek drewnianych, odgrzybianie i impregnacja belek, towarzyszące prace murarskie, sklejenie rys i pęknięć ścian, uzupełnienie pęknięć i tynków. Remont pomieszczeń biurowych, których sufity uległy uszkodzeniu w związku z pracami prowadzonymi na strychu, a związanymi z wymianą belek stropowych. Wymiana okien drewnianych z szybą zespoloną w wieżyczce nad pomieszczeniami 38 i 39 Montaż dodatkowych rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Usługowy Andrzej Łukowicz, ul. Lenartowicza 19, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217279,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 214080,17

  • Oferta z najniższą ceną: 214080,17 / Oferta z najwyższą ceną: 214080,17

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Konieczność wykonania robót dodatkowych wynika z zapisów dokonanych w dzienniku budowy prowadzonym dla realizacji zadania podstawowego oraz protokołów konieczności. Wykonanie robót dodatkowych stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Natomiast oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, gdyż są to roboty gdzie wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Spowodowane jest to znacznym zniszczeniem drewnianych belek stropowych nad pomieszczeniami nr 2.15 (55) i 2.18 (57), stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, tj. po rozebraniu podłogi i ślepego pułapu,zmianami w systemie odprowadzania wód opadowych z dachu oraz koniecznością usunięcia skutków remontu dachu powstałego w pomieszczeniach biurowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.