Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-11
Wrocław: Serwisowanie węzłów cieplnych, instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wody lodowej, wentylacyjnych, grzewczo-wentylacyjnych i kurtyn powietrznych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, Oddział w Wałbrzychu, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 407294 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu , ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3606000, faks 071 3606497.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowanie węzłów cieplnych, instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wody lodowej, wentylacyjnych, grzewczo-wentylacyjnych i kurtyn powietrznych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, Oddział w Wałbrzychu, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie węzłów cieplnych, instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wody lodowej, wentylacyjnych, grzewczo-wentylacyjnych i kurtyn powietrznych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, Oddział w Wałbrzychu, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu. Przez serwisowanie należy rozumieć ogół działań prowadzonych w celu utrzymania w pełnej sprawności instalacji i urządzeń, w tym wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw instalacji i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia. 1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w liczbie 15 zadań. 1) Zadania dotyczące Oddziału ZUS w Legnicy: Zadanie nr 1: Wykonywanie usługi serwisowania węzłów cieplnych zainstalowanych w budynkach Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Legnicy przy ul. Grabskiego 26. Zadanie nr 2: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i grzewczo-wentylacyjnych, w okresie pogwarancyjnym, zainstalowanych w budynkach Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Legnicy oraz jednostkach terenowych. Zadanie nr 3: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, w okresie gwarancyjnym, zainstalowanych w budynkach Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Legnicy oraz jednostkach terenowych. 2) Zadania dotyczące Oddziału ZUS w Wałbrzychu: Zadania nr 4: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacji typu Split zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu. Zadanie nr 5: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń wody lodowej zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu. Zadanie nr 6: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu. 3) Zadania dotyczące Oddziału ZUS w Opolu: Zadanie nr 7: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zadanie nr 8: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, w okresie gwarancyjnym, zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zadanie nr 9: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych FUJITSU, w okresie gwarancyjnym, zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zadanie nr 10: Wykonywanie usługi serwisowania central wentylacyjnych MISTRAL, w okresie gwarancyjnym, zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zadanie nr 11: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych TOSHIBA, w okresie gwarancyjnym, zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zadanie nr 12: Wykonywanie usługi serwisowania centrali wentylacyjnej z odzyskiem ciepła typ BARTOSZ, w okresie gwarancyjnym, zainstalowanej w obiekcie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zadanie nr 13: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych SAMSUNG, w okresie gwarancyjnym, zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zadanie nr 14: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych MITSUBISHI, w okresie gwarancyjnym, zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. 4) Zadanie dotyczące Oddziału ZUS we Wrocławiu: Zadanie nr 15: Wykonywanie usługi serwisowania węzłów cieplnych, central wentylacyjnych, klimatyzatorów i kurtyn powietrznych zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy następujących lokalizacji: Dla zadania nr 1, nr 2, nr 3 (lokalizacja zależna od zadania objętego przedmiotem zamówienia): - Oddział ZUS w Legnicy przy ul. Wł. Grabskiego 26; - Inspektorat ZUS w Lubinie przy ul. Drzymały 12; - Inspektorat ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2; - Inspektorat ZUS w Złotoryi przy ul. Basztowej 9; - Inspektorat ZUS w Głogowie przy ul. Morcinka 14; - Inspektorat ZUS w Jaworze przy ul. Gagarina 5; - Biuro Terenowe ZUS w Górze przy ul. Wrocławskiej 54; - Biuro Terenowe ZUS w Lwówku Śl. Przy ul. 10 Dywizji 6; - Biuro Terenowe ZUS w Polkowicach przy ul. Legnickiej 15; Dla zadania nr 4, nr 5, nr 6 (lokalizacja zależna od zadania objętego przedmiotem zamówienia): - Oddział ZUS w Wałbrzychu przy ul. Kasztanowej 1; - Oddział ZUS w Wałbrzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1; - Inspektorat ZUS w Świdnicy przy ul. Saperów 29; - Inspektorat ZUS w Kłodzku przy ul. B. Chrobrego 21; - Inspektorat ZUS w Dzierżoniowie przy ul. Andersa 6a; - Inspektorat ZUS w Jeleniej Górze przy ul. Sygietyńskiego 10; - Inspektorat ZUS w Kamiennej Górze przy ul. Wojska Polskiego 14; - Inspektorat ZUS w Lubaniu przy ul. Łokietka 13; - Biuro Terenowe ZUS w Nowej Rudzie przy ul. Piłsudskiego 4; - Biuro Terenowe ZUS w Ząbkowicach Śląskich przy Os. XX-lecia 52; - Biuro Terenowe ZUS w Zgorzelcu przy ul. Prusa 3; Dla zadania nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, nr 13, nr 14 (lokalizacja zależna od zadania objętego przedmiotem zamówienia): - Oddział ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24; - Oddział ZUS w Opolu przy ul. Obrońców Stalingradu 66; - Inspektorat ZUS w Głubczycach przy ul. Chrobrego 5; - Inspektorat ZUS w Kędzierzynie-Koźlu przy Al. Jana Pawła II nr 26; - Inspektorat ZUS w Kluczborku przy ul. Katowickiej 14; - Inspektorat ZUS w Nysie przy ul. Armii Krajowej 3; - Inspektorat ZUS w Oleśnie przy ul. Słowackiego 2; - Inspektorat ZUS w Prudniku przy ul. Powstańców Śląskich7b; - Inspektorat ZUS w Strzelcach Opolskich przy ul. Karola Miarki 2a; Dla zadania nr 15: - Oddział ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11; - I Inspektorat ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6; - II Inspektorat ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej 36; - Inspektorat ZUS w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 38; - Inspektorat ZUS w Oławie przy ul. Kasprowicza 34; - Inspektorat ZUS w Trzebnicy przy ul. Wojska Polskiego 1b; - Biuro Terenowe ZUS w Środzie Śl. przy ul. Kolejowej 28; - Biuro Terenowe ZUS w Strzelinie przy ul. Dzierżoniowskiej 14; - Biuro Terenowe ZUS w Sycowie przy ul. Wałowej 16; - Biuro Terenowe ZUS w Wołowie przy al. Niepodległości 9. 3. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji określa część II SIWZ -Przedmiot zamówienia, na którą składają się następujące rozdziały: I - Przedmiot umowy, informacje ogólne; II - Warunki realizacji zamówienia; III - Szczegółowy zakres serwisowania; IV - Wykaz instalacji i urządzeń podlegających usłudze serwisowania oraz obiektów, w których są zainstalowane, ilość przeglądów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w sposób należyty, co najmniej: 1) Dotyczy zadań nr:1; 15: jedną usługę polegającą na przeglądach konserwacyjnych minimum jednego węzła cieplnego wymiennikowego dwufunkcyjnego lub trzyfunkcyjnego, 2) Dotyczy zadań nr: 2; 6; 7; 8; 10; 12; 15: jedną usługę polegającą na przeglądach konserwacyjnych minimum jednej centrali wentylacyjnej z termiczną obróbką powietrza, 3) Dotyczy zadań nr: 2; 3; 4; 7; 9; 11; 13; 14; 15: jedną usługę polegającą na przeglądach konserwacyjnych klimatyzatorów typu SPLIT, 4) Dotyczy zadania nr: 15: jedną usługę polegającą na przeglądach konserwacyjnych układu chłodzącego VRF (VRV), 5) Dotyczy zadań nr: 2; 5: jedną usługę polegającą na przeglądach konserwacyjnych układów chłodzących działających w oparciu o układ instalacji wody lodowej; trwające, w każdym ww. przypadku, co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy (licząc do terminu składania ofert). Wymienione usługi mogą występować w ramach jednego bądź wielu kontraktów Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu wykonanych/wykonywanych usług
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik, b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - czas realizacji naprawy (w przypadku awarii) - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZMIANA UMOWY. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku: a) zmniejszenia ilości obiektów objętych umową, wyłączenia instalacji/urządzeń z eksploatacji, w tym zastąpienia ich urządzeniami objętymi serwisowaniem w ramach posiadanej gwarancji, b) zmiany wynagrodzenia w okolicznościach opisanych w części III, § 4, ust. 9 i 12 SIWZ, c) siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację Przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 50-930Wrocław, ul. Pretficza 11, w pok. 421.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 11:00, miejsce: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11, w pok. 421 (Centrum Zamówień Publicznych).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy, do: a) dostarczenia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z Przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia (gwarancyjną) na jedno i wszystkie zdarzenia, nie mniejszą niż wartość umowy brutto, ważnego w okresie obowiązywania umowy i zgodnego z wymaganiami określonymi w części III § 6 SIWZ, b) dostarczenia umowy regulującej współpracę wykonawców, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) dostarczenia pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dla osoby (osób) podpisujących umowę, chyba że dokumenty takie są już w ofercie, d) dostarczenia, po wyborze oferty, pisemnego formularza cenowego, sporządzonego zgodnie ze wzorem formularza, stanowiącym załącznik nr 2 w części III SIWZ i spełniającego wymagania określone w części I, pkt XXII.5. ppkt 4 SIWZ, e) podania nr konta bankowego (w związku z koniecznością rejestracji wybranego Wykonawcy w SAP). 2. Formularz SIWZ można uzyskać: - na stronie internetowej ZUS (http://www.zus.pl/zampub), - osobiście w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, w pok. 421, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru), - za zaliczeniem pocztowym (po przesłaniu wniosku na nr faxu: 71 36-06-497). Formularz SIWZ jest bezpłatny. 3. Miejsce i termin otwarcia ofert - otwarcie ofert nastąpi 22 grudnia 2014r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, w pok. nr 246. 4. Pracownicy uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: - Beata Skóra, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 404, tel. (71) 36-06-(442 lub 496), - Lesław Pluta, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 421, tel. (71) 36-06-421, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa środków higieny (2 zadania)
- Prace projektowe dla zadania pn: Budowa Dolnośląskiej Cyklostrady - Trasa EuroVelo 9 na terenie Gminy Miasto Świdnica.
- "Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- Poprawa stanu technicznego drogi wojewódzkiej bez numeru w m. Jawor w km od 0+372,49 do 0+650,00 (dawna DW 374-ul. Kuziennicza)
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 393 na odcinku pomiędzy m. Kościelniki Górne i m. Leśna w km 9+100-10+530.
- SZP/242-040/2025 Dostawa drukarki 3D dla Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach Collegium Medicum UWM w Olsztynie
- Naprawa agregatu wody lodowej w budynku nr 51 na terenie K-0054 przy ul. Leskiego 5 w Warszawie
- ZP/CZD/025/25 Stała obsługa zapobiegawcza, konserwacyjna, regulacyjna i utrzymanie w pełnej sprawności eksploatacyjnej urządzeń chłodniczych oraz ich doraźne naprawy
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji na terenach administrowanych przez 16 WOG w Drawsku Pomorskim
- Przeglądy, konserwacje i naprawy urządzeń chłodniczych w obiektach Centrum Onkologii w Bydgoszczy, Centrum Diagnostyczno-Leczniczym we Włocławku, Zakładzie Radioterapii we Włocławku
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.