eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzRemont i modernizacja budynku biurowego i przyległego budynku gospodarczo-biurowego Nadleśnictwa Grotniki w Zgierzu przy ul. Ogrodniczej 6/8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Zgierz: Remont i modernizacja budynku biurowego i przyległego budynku gospodarczo-biurowego Nadleśnictwa Grotniki w Zgierzu przy ul. Ogrodniczej 6/8
Numer ogłoszenia: 407318 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344828 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Grotniki, ul. Ogrodnicza 6/8, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0-42 7190735, 7163963, 7190735, faks 0-42 7190736.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja budynku biurowego i przyległego budynku gospodarczo-biurowego Nadleśnictwa Grotniki w Zgierzu przy ul. Ogrodniczej 6/8.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja budynku biurowego i przyległego budynku gospodarczo-biurowego Nadleśnictwa Grotniki w Zgierzu przy ul. Ogrodniczej 6/8 zgodnie z : - dla części I: dokumentacją projektową dla klimatyzacji pomieszczeń biurowych i projektem wykonawczym zasilania elektrycznego klimatyzatorów (załącznik nr 7.2, 7.3, 8.2, 8,3), oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 9.2) - dla części II: dokumentacją projektową (załącznik nr 7.1, 8.1), oraz z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 9.1) - dla części III: dokumentacją architektoniczno-budowlaną (załącznik nr 7.5, 8.5),projektem wewnętrznych instalacji wod-kan. i c.o. (załącznik nr 7.6, 8.6),projektem schematu wewnętrznych instalacji elektrycznych (załącznik nr 7.7, 8.7) oraz z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 9.3) 2) Opis przedmiotu zamówienia Część I: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie klimatyzacji pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Grotniki. 1.W zakres robót wchodzą między innymi: - na ścianie zewnętrznej wykonanie konstrukcji wsporczych pod jednostki zewnętrzne klimatyzatorów, wymiary konstrukcji według DTR urządzeń, - montaż i wykonanie instalacji freonowej; przebicia przez ścianę zewnętrzną uszczelnić i zabezpieczyć odpowiednią obróbką, - zabezpieczenie przewodów instalacji freonowych otuliną izolacyjną w wykonaniu kauczukowym; wszystkie styki izolacji należy bardzo dokładnie uszczelnić w celu zabezpieczenia przed wykropleniem wilgoci na rurociągach, - w ścianach zewnętrznych wykonanie otworów na instalację skroplin; wyprowadzenie skroplin do rur deszczowych; uszczelnienie i zabezpieczenie przebicia odpowiednią obróbką, - uszczelnienie wszystkich przejść przez przegrody budowlane materiałem elastycznym, - wykonanie zasilania klimatyzatorów według projektu elektrycznego, - montaż 5szt klimatyzatorów zewnętrznych i 13 szt. wewnętrznych, -prace związane z zabezpieczeniem elementów wyposażenia, wnoszeniem i wynoszeniem mebli itp a także roboty nie wymienione w przedmiarze robót lecz bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, stwierdzone podczas realizacji zadania i niezbędne do poprawnego i w pełni kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. W składanej ofercie Wykonawca powinien uwzględnić tzw. ryzyko ryczałtu. Przy prowadzeniu prac należy przestrzegać warunków BHP. Zamawiający umożliwi na życzenie Wykonawcy dokonanie pomiarów i oględzin robót objętych przedmiotem zamówienia w celu przygotowania oferty. W tym celu zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie wykonywane będą prace w celu uzyskania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich niezbędnych, istotnych informacji, które mogą być konieczne dla celów przygotowania oferty i podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy wycenić zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, ewentualnymi dokonanymi pomiarami własnymi w trakcie wizji lokalnej. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją, przedmiarem robót i pomiarami z natury w celu ich wyjaśnienia należy zwrócić się do Zamawiającego, po uzyskaniu odpowiedzi od Zamawiającego zmiany należy uwzględnić w cenie oferty. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną w oparciu o wymagania zawarte w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do specyfikacji, a także zgodnie z uzgodnieniami dokonanymi z zamawiającym uwzględniającymi harmonogram wykonania zamówienia. Roboty budowlane realizowane będą w funkcjonującym obiekcie. W związku z powyższym w dni robocze roboty uciążliwe typu: wiercenie, kucie, szlifowanie itp. nie mogą być wykonywane w godzinach od 8 do 13, a w dni wolne od pracy mogą być wykonywane bez ograniczeń czasowych. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż określone w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wskazanie równoważności zaoferowanego materiału spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym jest on zobowiązany złożyć stosowne dokumenty. 3. Zamawiający wymaga udzielenia 60-miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Część II: Przedmiotem zamówienia jest Remont siedziby pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Grotniki 1.W zakres robót wchodzą między innymi: -malowanie ścian i sufitów pomieszczeń na parterze i piętrze o pow. około 1692 m, -likwidacja rys i pęknięć na połączeniach przegród o dł. około 262 m, -wymiana paneli podłogowych w gabinecie zastępcy nadleśniczego o pow. 12 m2 wraz z listwami przyściennymi, -wymiana wykładzin dywanowych w pokojach biurowych o pow. około 194 m2 wraz z listwami przyściennymi, -cyklinowanie i lakierowanie schodów wewnętrznych i pochwytu oraz malowanie farbą olejną balustrady oraz wymiana dywaników - klatka schodowa z piwnicy na piętro, -wymiana verticali o pow. około 51 m2, -roboty naprawcze tarasu o pow. 17,1 m2 i wejścia do budynku. UWAGA! Płytki na tarasie układać z zastosowaniem kleju plastycznego oraz fugi epoksydowej, -demontaż istniejących wywietrzaków na dachu budynku i montaż samonastawnych nasad kominowych - 11 sztuk, -prace związane z zabezpieczeniem elementów wyposażenia, wnoszeniem i wynoszeniem mebli itp a także roboty nie wymienione w przedmiarze robót lecz bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wyłonione podczas realizacji zadania i niezbędne do poprawnego i w pełni kompletnego wykonania prac remontowo-malarskich. W składanej ofercie Wykonawca powinien uwzględnić tzw. ryzyko ryczałtu. Przy prowadzeniu prac montażowych należy przestrzegać warunków BHP Zamawiający umożliwi na życzenie Wykonawcy dokonanie pomiarów i oględzin robót objętych przedmiotem zamówienia w celu przygotowania oferty. W tym celu zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie wykonywane będą prace w celu uzyskania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich niezbędnych, istotnych informacji, które mogą być konieczne dla celów przygotowania oferty i podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy wycenić zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, ewentualnymi dokonanymi pomiarami własnymi w trakcie wizji lokalnej. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją, przedmiarem robót i pomiarami z natury w celu ich wyjaśnienia należy zwrócić się do Zamawiającego, po uzyskaniu odpowiedzi od Zamawiającego zmiany należy uwzględnić w cenie oferty. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną w oparciu o wymagania zawarte w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do specyfikacji, a także zgodnie z uzgodnieniami dokonanymi z Zamawiającym uwzględniającymi harmonogram wykonania zamówienia. Roboty budowlane realizowane będą w funkcjonującym obiekcie. W związku z powyższym w dni robocze roboty uciążliwe typu: wiercenie, kucie, szlifowanie itp.nie mogą być wykonywane w godzinach od 8 do 13, a w dni wolne od pracy mogą być wykonywane bez ograniczeń czasowych. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż określone w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wskazanie równoważności zaoferowanego materiału spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym jest on zobowiązany złożyć stosowne dokumenty. 3. Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonanie robót licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 4. Prace remontowo-malarskie wewnątrz budynku należy rozpocząć po realizacji części I zamówienia. W przypadku braku wyłonienia Wykonawcy na część I zamówienia Zmawiający przewiduje zmianę terminu wykonania zamówienia w części II o czas niezbędny na wyłonienie Wykonawcy części I zamówienia. Część III: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i prace remontowe w istniejącym budynku gospodarczo-biurowym Nadleśnictwa Grotniki. 1.W zakres robót wchodzą między innymi: 1. Zamontowanie stalowego dwustronnego nadproża, wykucie otworu (1x2 m), 2. Montaż nowych drzwi wejściowych i otynkowanie ościeży, 3. Wykonanie chodnika z kostki betonowej (ok. 5m2), 4. Rozbiórkę ściany działowej w budynku między pom. biurowym 1 a korytarzem, 5. Zamurowanie 3 otworów drzwiowych, 6. Wykonanie i otynkowanie dwóch ścian działowych wydzielających projektowany przedsionek przy nowym wejściu, 7. Zamontowanie drzwi wewnętrznych w jednej z w/w ścian działowych, 8. Przebudowę istniejącego pomieszczenia gospodarczego (w centralnej części budynku) na łazienkę: - montaż glazury i terakoty, - montaż ubikacji, natrysku i umywalki, - malowanie sufitu, - montaż kanału wentylacyjnego. 9. Naprawę izolacji poziomej istniejącej wewnętrznej ściany konstrukcyjnej między korytarzem i pokojem 2, a garażem (dopuszcza się metodę iniekcji krystalicznej, lub tradycyjną metodę poprzez podcięcie ściany i odtworzenia izolacji z papy). 10. Naprawę obustronnego tynku i w/w ściany do wysokości 1,5 m poprzez skucie tynku, impregnację ściany preparatem odtwarzającym izolację poziomą ściany, niszczącym grzyby i pleśnie oraz blokującym wilgoć, a następnie ponowne otynkowanie. 11. Malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń w części frontowej oraz w nowym przedsionku. 12. Sprawdzenie i ewentualna naprawa podłoża betonowego posadzki w pokoju 2. 13. Wymiana paneli podłogowych w pokoju 2. 14. Wymiana żaluzji pionowych w oknach pomieszczeń w części frontowej a także roboty nie wymienione w przedmiarze robót lecz bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, stwierdzone podczas realizacji zadania i niezbędne do poprawnego i w pełni kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. W składanej ofercie Wykonawca powinien uwzględnić tzw. ryzyko ryczałtu. Przy prowadzeniu prac montażowych należy przestrzegać warunków BHP. Zamawiający umożliwi na życzenie Wykonawcy dokonanie pomiarów i oględzin robót objętych przedmiotem zamówienia w celu przygotowania oferty. W tym celu zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie wykonywane będą prace w celu uzyskania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich niezbędnych, istotnych informacji, które mogą być konieczne dla celów przygotowania oferty i podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy wycenić zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, ewentualnymi dokonanymi pomiarami własnymi w trakcie wizji lokalnej. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją, przedmiarem robót i pomiarami z natury w celu ich wyjaśnienia należy zwrócić się do Zamawiającego, po uzyskaniu odpowiedzi od Zamawiającego zmiany należy uwzględnić w cenie oferty. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną w oparciu o wymagania zawarte w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do specyfikacji, a także zgodnie z uzgodnieniami dokonanymi z Zamawiającym uwzględniającymi harmonogram wykonania zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż określone w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wskazanie równoważności zaoferowanego materiału spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym jest on zobowiązany złożyć stosowne dokumenty. 3. Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonanie robót licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Szczegółowy opis zamówienia zawierają dokumentacje projektowe wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4) Zamawiający działając na podstawie art. 144.1 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie na wykonanie ww. zamówienia publicznego w zakresie między innymi zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy ani Zamawiającego (szczegóły w Dziale XIV nin. SIWZ). Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których traktuje art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w ilości do 20 % wartości zamówienia podstawowego każdej części..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Remont siedziby pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Grotniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C.R.B. Łukasz Baleja, ul. Sikorskiego 2/61, 95-015 Głowno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127788,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99870,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112884,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przebudowa i prace remontowe w istniejącym budynku gospodarczo-biurowym Nadleśnictwa Grotniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany ABAKUS, ul. Dubois 33 m 52, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60105,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38769,60

  • Oferta z najniższą ceną: 38769,60 / Oferta z najwyższą ceną: 79282,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.