Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Kostrzyn: WYCINKA I PRZYCINKA PIELĘGNACYJNA DRZEW NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN W 2008 R
Numer ogłoszenia: 40735 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, fax 061 8178191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCINKA I PRZYCINKA PIELĘGNACYJNA DRZEW NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN W 2008 R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka i przycinka pielęgnacyjna drzew na terenie miasta i gminy Kostrzyn w roku 2008, według poniżej określonych zasad : 1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka i przycinka pielęgnacyjna drzew rosnących na terenie miasta i gminy Kostrzyn zgodnie z wykazem zawartym w kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki nr 4 do SIWZ. 2. Drzewa przeznaczone do wycinki i przycinki nie są zaznaczone w terenie. 3. Drzewa przeznaczone do wycinki i przycinki zostaną wskazane Wykonawcy przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. 4. Zamawiający przewiduje awaryjne wycinanie i przycinanie drzew, które może wystąpić w ciągu roku 2008, w zależności od potrzeb. Drzewa te będą wskazywane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego a Wykonawca będzie realizował usługę na bieżąco w terminie 3-ech dni od otrzymania telefonicznego zgłoszenia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia podstawowego ( poz. 1-10 kosztorysu ofertowego - załącznik nr 4 do SIWZ), jeżeli na przeznaczonych do wycinki drzewach, w okresie kiedy usługa dot. w/w pozycji powinna być wykonana pojawią się ptasie gniazda. 6. W przypadku pojawienia się ptasich gniazd na drzewach przeznaczonych do wycinki, po uzgodnieniu z Wykonawcą Zamawiający zrezygnuje całkowicie z ich wycięcia lub Wykonawca wytnie je po zakończeniu okresu lęgowego ptaków tj. po 16 października po ofertowych cenach jednostkowych dotyczących danych drzew i określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Wycinka w/w drzew nastąpi do końca 2008 r. 7. Zakazuje się samowolnego wycinania lub przycinania drzew, które nie zostały wskazane przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia awaryjnego, jeśli do 29.12.2008 r. nie zaistnieje potrzeba awaryjnego wycinania lub przycinania drzew. 9. Zakres i sposób przycinania drzew należy każdorazowo uzgodnić z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. 10. Pod pojęciem przycinka rozumie się usuwanie dolnych gałęzi z pni do wysokości 4,5 m od powierzchni gruntu, usuwanie suchych gałęzi oraz redukcję 0,25 objętości korony drzewa. 11. Pień po wyciętym drzewie nie może być wyższy niż 5 cm od powierzchni gruntu. 12. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do zapoznania się w terenie z drzewami przeznaczonymi do wycinania i przycinania. 13. Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia terenu, na którym realizowana będzie wycinka lub przycinka do stanu przed przystąpieniem do usługi. 14. Rany po przycięciu drzew należy zabezpieczyć odpowiednimi preparatami. 15. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usług opracuje PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU i uzgodni go z właściwym zarządcą drogi. 16. Prace należy prowadzić zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i PROJEKTEM ORGANIZACJI RUCHU, zachowując należytą ostrożność, aby nie uszkodzić innych obiektów i urządzeń oraz drzewostanu znajdującego się w sąsiedztwie wycinanych lub przycinanych drzew. 17. Odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku przeprowadzonej usługi ponosi Wykonawca. 18. Zamawiający informuje, iż w/w prace nie podlegają opłacie za zajęcie pasa drogowego. 19. Drewno pozyskane przez Wykonawcę będzie stanowiło jego własność. 20. Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi bez wynagrodzenia, wyłącznie za pozyskany materiał - drewno. 21. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. 22. Uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew leży po stronie Zamawiającego. 23. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca dysponuje odpowiednimi pojazdami oraz niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) do realizacji usług, objętych niniejszym postępowaniem : a) pilarki spalinowe - min. 2 szt., b) podnośnik koszowy (wraz z uprawnionym operatorem) lub sprzęt wspinaczkowy, c) pojazd wraz z uprawnionym kierowcą do wywozu ściętego drzewa. 2) Wykonawca dysponuje odpowiednią liczbą pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, uprawnienia do obsługi pilarki spalinowej i kierowania pojazdami odpowiedniej kategorii 3) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności, dotyczącej przedmiotu zamówienia, 4) Informacja w zakresie wykonywania zamówienia przez podwykonawców - zamawiający nie przewiduje możliwości wykonywania robót przez podwykonawców, z wyjątkiem sytuacji losowych. Wówczas całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 09.09.2007 r.), 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3) oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru oraz oświadczenie dotyczące właściwości Wykonawcy - zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ 5) Wypełniony zał. nr 4 do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY, 6) Zaparafowany wzór umowy - zał. nr 2 do SIWZ, jako akceptacja warunków w niej zawartych. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 4. Inne dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -- wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ), 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -- wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ) Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (bip, przetargi, SIWZ, 2008)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul. Dworcowa 5 pok. 31 - IIp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul. Dworcowa 5 pok.01 - sekretariat - I p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.04.2008.
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
- Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gminy Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa wielofunkcyjnego pojazdu do utrzymania czystości na terenie PSZOK w Czerlejnie, gm. Kostrzyn
- Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Gwiazdowie, Siekierkach Wielkich, Tarnowie i Kostrzynie
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni wzdłuż dróg na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Wykonywanie na terenie miasta Otwocka prac w zakresie pielęgnacji i wycinki drzew oraz wycinki krzewów w 2025 r. (...)na terenie miasta położonym na południowy zachód od linii kolejowej.
- Odnowa historycznych alei drzew w miejscowości Porajów na pograniczu polsko-czeskim
- Bieżące utrzymanie drzew i zieleni oraz sprzątanie w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Gniew
- "Pielęgnacja oraz wycinka drzew i zakrzaczeń na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r."
- Karczowanie krzaków i wycinka drzew przy drogach powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego - część II
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.