Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Chełm: Przeprowadzenie kursu - Glazurnik-Posadzkarz, oraz Aktywizacji zawodowej dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Chelmie
Numer ogłoszenia: 407374 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Kolejowa 112, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5653485, faks 082 5653557.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu - Glazurnik-Posadzkarz, oraz Aktywizacji zawodowej dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Chelmie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs Glazurnik Posadzkarz Przeprowadzenie kursu 1 edycja - 12 osób - o specjalności glazurnik posadzkarz dla osób pozbawionych wolności w Zakładzie Karnym w Chełmie (kod CPV 8050000-8). Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie glazurnik posadzkarz . Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. - Liczba osób do przeszkolenia - 1 x 12 osób - Liczba godzin szkolenia ogółem - 130 godzin dla jednego uczestnika w tym: 25 godzin zajęcia teoretyczne 105 godzin zajęcia praktyczne - Czas trwania kursu - Zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, 1 godzina trwa 45 minut. Wykonawca zapewnia wszystkie materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze dla 12 osób biorących udział w szkoleniu (np teczki, zeszyty, długopisy). - Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia odzież ochronną. - Wykonawca na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego dokona ubezpieczenia NW uczestników kursu. - Wykonawca zapewnia materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości 40 % kosztu całkowitego szkolenia. -Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia ( dziennik zajęć, protokół z egzaminu, ankiety oceny szkolenia i wykładowców) - Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników kursu wykonanie badań lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania zawodu. - Zamawiający zapewnia pomieszczenie z przeznaczeniem na zajęcia teoretyczne. - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006r., Nr 31, poz. 216). - Wydany absolwentom kursu dokument ukończenia szkolenia powinien zawierać informacje o realizowaniu szkolenia w ramach projektu współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia. 2. Aktywizacja Zawodowa. Przeprowadzenie szkolenia - 1 (edycja) 12 osób o specjalności AKTYWIZACJA ZAWODOWA dla osób pozbawionych wolności w Zakładzie Karnym w Chełmie (kod CPV 8050000-8). - Celem szkolenia jest poznanie podstawowych zagadnień związanych ze skutecznym radzeniem sobie na rynku pracy po opuszczeniu ZK - Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in.: - Analiza swoich mocnych i słabych stron - Formy pośrednictwa pracy poznanie zasad poszukiwania pracy - Poradnictwo zawodowe ( w tym informacja o zawodach , rynku pracy, możliwościach szkolenia i kształcenia, porady ułatwiające wybór, zmianę kwalifikacji ,testy określające preferencje i predyspozycje zawodowe, opracowywanie własnych planów zatrudnienia) -Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych - zasady pisania dokumentów aplikacyjnych , sposoby prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, przygotowywanie do autoprezentacji. -Podstawy obsługi komputera ( nabycie umiejętności stworzenia dokumentów aplikacyjnych CV , list motywacyjny) - Liczba osób do przeszkolenia - 12 osób 1 (edycja) - Liczba godzin szkolenia ogółem - 20 godzin dla jednego uczestnika w tym: - 10 godzin podstawy obsługi komputera - 8 godzin zajęcia aktywizacyjne grupowe - 2 godziny indywidualne - Zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, 1 godzina trwa 45 minut. Zajęcia mogą odbywać się w soboty). - Wykonawca zapewnia wszystkie materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze dla 12 osób biorących udział w szkoleniu (np teczki, zeszyty, długopisy). - Wykonawca na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego dokona ubezpieczenia NW uczestników kursu. - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia ( tj dziennik zajęć, materiały edukacyjne, ankiety oceny szkolenia i wykładowców). - Zamawiający zapewnia pomieszczenie z przeznaczeniem na zajęcia teoretyczne oraz sale komputerową na kurs obsługi komputera. - Po zakończeniu szkolenia zostanie wydane beneficjentom zaświadczenie o ukończeniu szkolenia AKTYWIZACJA ZAWODOWA. Zaświadczenie powinno zawierać plan szkolenia , ilość godzin oraz informacje o realizowaniu szkolenia w ramach projektu współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Miejsce realizacji szkolenia : Zakład Karny Chełm ul. Kolejowa 112, 22-100 Chełm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania od oferentow wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej , - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ). Ocena spełnienia w/w warunków będzie przeprowadzona poprzez sprawdzenie dostarczonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy - załącznik nr 1, - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. - załącznik nr 2, - parafowany projekt umowy - załącznik nr 3, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, - szczegółowy program nauczania według godzin, z uwzględnieniem treści szkolenia zajęć teoretycznych i praktycznych oraz wykładowcy / instruktora realizującego zajęcia, - opis kwalifikacji kadry dydaktycznej, - szczegółowy preliminarz wydatków z podaniem kosztów na jedną osobę, - wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - wykaz materiałów przeznaczonych dla uczestników szkolenia - dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika oraz odzież ochronna (wymienić jakie i ile szt),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gpv.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Kolejowa 112, 22-100 Chełm, sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 11:30, miejsce: ul.Kolejowa 112, 22-100 Chełm, sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kapitał Ludzki.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Świadczenie usług sprzątania
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- "Monitoring i oświetlenie kompleksu boisk na os. Słonecznym" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie usługi planowania przestrzennego związane z realizacją celów statutowych Miasta Chełm - opracowania dokumentów planistycznych
- "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku głównym DPG Terespol"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kompetencje cyfrowe w dobie wzrastających wymagań zdalnego poruszania się w formalnej przestrzeni internetowej"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Magazynier z obsługą kas fiskalnych, programów magazynowych, fakturowaniem i obsługą wózków jezdniowych wysokiego składu"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Kadry i płace".
- Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS (EFS+) II
- PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W FORMIE STACJONARNEJ NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. W OBIEKTACH KWP W GDAŃSKU DLA FUNKCJONARIUSZY CENTRALNEGO BIURA ZWALCZANIA CYBERPRZESTĘPCZOŚCI ZARZĄD W GDAŃSKU
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.