Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Poznań: Zakup (dostawa) narzędzi chirurgicznych dla Bloków Operacyjnych Szpitala.
Numer ogłoszenia: 407394 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej , ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, faks 061 852-94-72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup (dostawa) narzędzi chirurgicznych dla Bloków Operacyjnych Szpitala..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup (dostawa) narzędzi chirurgicznych dla Bloków Operacyjnych Szpitala (9 pakietów).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.16.92.00 - Kosze chirurgiczne 33.16.94.00 - Pojemniki chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełnią warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków przez Wykonawcę na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń żądanych przez Zamawiającego (SIWZ część II pkt. 2) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia również wspólnie art. 23.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który ubiega się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy wyżej wymienionej Pzp. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnieniu tych warunków, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia na podstawie art. 24 wyżej wymienionej ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca dołączy do oferty niżej wymienione dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) w przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ust. 1, potwierdzą spełnienie warunków wymienionych powyżej poprzez złożenie przez każdego z Wykonawców dokumentów wymienionych w pkt 2.2), lit. a), c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2) lit.a, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa w pkt. 2.2) lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2.2) lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający ponadto żąda dołączenia do oferty: 1) Wykonawca zaproponuje dostawę odpowiadającą wymogom określonym przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia spełnienia tego wymogu Zamawiający żąda dołączenia do oferty aktualnego dokumentu dopuszczającego przedmiot zamówienia do obrotu w kraju -zgodnie z obowiązującym prawem ( np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznakowane CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. 2) Wykonawca dołączy do oferty opis przedmiotu zamówienia w języku polskim (oprócz opisu mogą być również prospekty, zdjęcia, jeżeli prospekt zawiera opis przedmiotu w języku polskim Wykonawca nie musi dodatkowo dołączać opisu w języku polskim 3) Wykonawca dostarczy próbki do dnia składania ofert w ilości podanej pod danym pakietem zaznaczyć należy nr pakietu , numer pozycji w pakiecie, zgodnie z informacją podaną w SIWZ część IX pkt.4. Zgodnie z art. 97 ust 2 Zamawiający zwraca wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały.Wniosek należy złożyć niezwłocznie po otrzymaniu informacji o wyborze oferty. 4) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca uwzględni wszystkie elementy zawarte w załączniku nr 2. 5) Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej). W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sk1.am.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego
Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego
w Poznaniu
61-848 Poznań, ul. Długa ?
Dział Zamówień Publicznych, pok. 603.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu 61-848 Poznań, ul. Długa ? Dział Zamówień Publicznych, pok. 603.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I 1. Termin dostawy przez Wykonawcę ustalony w § 3 może zostać przedłużony: a) w przypadku zaistnienia siły wyższej (ogień, uderzenie pioruna, eksplozja, klęska żywiołowa, strajk, deszcz nawalny i inne), b) w przypadku braku w dostawach potwierdzonych pismem od producenta z przyczyn za które ponosi on odpowiedzialność. 2. O przypadku zaistnienia przyczyny określonej w ust.1 Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia zaistnienia powyższych przyczyn, wyznaczając nowy termin dostawy. 3. W przypadku braku pisemnej informacji, o której mowa w ust. 2 ze strony Wykonawcy, Wykonawca wyraża zgodę na obciążenie go karami gwarancyjnymi zgodnie z zapisem § 12 lub różnicą ceny zgodnie z § 15. 4. W przypadku możliwości zaistnienia braku w dostawach wynikających bezpośrednio z winy producenta/wytwórcy Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego, natychmiastowego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego w terminie do 2 dni celem uzgodnienia dalszej realizacji przedmiotu umowy. II Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz postanowień umowy zawartej w drodze negocjacji w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1 Zmiany korzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, na wniosek wykonawcy, oraz w przypadku zmiany przez Narodowy Bank Polski kursu złotego w stosunku do waluty importera przedmiotu świadczenia poniżej 5% w stosunku do kursu euro z dnia zawarcia umowy. b) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, c) dopuszczalna jest zmiana świadczenia wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2 Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przez Narodowy Bank Polski kursu złotego w stosunku do waluty importera przedmiotu świadczenia powyżej 5% w stosunku do kursu z dnia zawarcia umowy, zmiany stawki podatku od towarów i usług lub akcyzowego na przedmiot świadczenia b) dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi zamawiający, c) inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywały on przy zawarciu umowy. 3 Zmiany neutralne dla zamawiającego: a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości, c) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. Zmiana umowy na wniosek wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. Każda zmiana do umowy wymaga pisemnej zgody Zamawiającego..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup (dostawa) narzędzi chirurgicznych dla bloków operacyjnych szpitala (Blok Operacyjny Oddziałów Kardiologicznych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mikroimadło proste z zamkiem, okrągła rękojeść; 2 Mikroimadło proste z zamkiem, okrągła jękojeść: 3 Mikronożyczki naczyniowe, wsteczne, okrągła rękojeść, 4 Mikronożyczki naczyniowe, wsteczne, okrągła rękojeść 5 Nożyczki preparacyjne, zakrzywione, 6 Pinceta naczyniowa 7 Mikropinceta atraumatyczna, 8 Zacisk naczyniowy, 9 Zacisk naczyniowy, zakrzywiony, 10 Sondy naczyniowe; 11 Pojemnik do sterylizacji z tworzywa sztucznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.69.00-2, 33.16.92.00-4, 33.16.94.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup (dostawa) narzędzi chirurgicznych dla bloków operacyjnych szpitala (Blok Operacyjny Oddziałów Kardiologicznych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mikroimadło proste z zamkiem, okrągła rękojeść; 2 Mikroimadło proste z zamkiem, okrągła jękojeść: 3 Mikronożyczki naczyniowe, wsteczne, okrągła rękojeść, 4 Mikronożyczki naczyniowe, wsteczne, okrągła rękojeść 5 Nożyczki preparacyjne, zakrzywione, 6 Pinceta naczyniowa 7 Mikropinceta atraumatyczna, 8 Zacisk naczyniowy, 9 Zacisk naczyniowy, zakrzywiony, 10 Sondy naczyniowe; 11 Pojemnik do sterylizacji z tworzywa sztucznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.92.00-4, 33.16.94.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup (dostawa) narzędzi chirurgicznych dla bloków operacyjnych szpitala (Blok Operacyjny Oddziałów Kardiologicznych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mikroimadło proste z zamkiem, okrągła rękojeść; 2 Mikroimadło proste z zamkiem, okrągła jękojeść: 3 Mikronożyczki naczyniowe, wsteczne, okrągła rękojeść, 4 Mikronożyczki naczyniowe, wsteczne, okrągła rękojeść 5 Nożyczki preparacyjne, zakrzywione, 6 Pinceta naczyniowa 7 Mikropinceta atraumatyczna, 8 Zacisk naczyniowy, 9 Zacisk naczyniowy, zakrzywiony, 10 Sondy naczyniowe; 11 Pojemnik do sterylizacji z tworzywa sztucznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.92.00-4, 33.16.94.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup (dostawa) narzędzi chirurgicznych dla bloków operacyjnych szpitala (Blok Operacyjny Oddziałów Kardiologicznych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pinceta naczyniowam 2 Pinceta naczyniowa 3 Imadło naczyniowe 4 Imadło chirurgiczne 5 Kleszcze do cięcia drutu z przekładnią 6 Kleszcze do zaciskania drenów 7 DISEKTOR- typu MIXTER(lub równoważne) 8 Kleszczyki naczyniowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.92.00-4, 33.16.94.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup (dostawa) narzędzi chirurgicznych dla bloków operacyjnych szpitala (Pracownia Elektroterapii Serca).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Uchwyt do skalpela 2 Kleszczyki naczyniowe 3 Kleszczyki naczyniowe delikatne 4 Kosz stalowy perforowany.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.92.00-4, 33.16.94.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup (dostawa) narzędzi chirurgicznych dla Bloków operacyjnych szpitala (Pracownia Hemodynamiki Serca).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Uchwyt do skalpela 2 Kleszczyki naczyniowe 3 Kleszczyki naczyniowe 4 Kosz stalowy perforowany 5 Spinak do serwet 6 Miska nerkowa ze stali nierdzewnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.92.00-4, 33.16.94.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup (dostwa) narzędzi chirurgicznych dla bloków operacyjnych szpitala (Pracownia Elektrofizjologii Serca).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Uchwyt do skalpela 2 Kleszczyki naczyniowe 3 Spinak do serwet 4 Miska nerkowa ze stali nierdzewnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.92.00-4, 33.16.94.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zakup (dostawa) narzędzi chirurgicznych dla bloków operacyjnych szpitala (Blok Operacyjny ul. Łąkowa).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Nożyczki monopolarne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.92.00-4, 33.16.94.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zakup (dostawa) narzędzi chirurgicznych dla bloków operacyjnych szpitala (Blok Operacyjny Kardiochirurgii).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Nożyczki mikrochirurgiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
- Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa narzędzi do procedury przeszczepu wątroby dla UCK
- Dzierżawa ortopedycznego robota chirurgicznego wraz z dostawą akcesoriów do zabiegów do endoprotezoplastyki
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.